شناسهٔ خبر: 68565 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ناداوری کشتی عبدولی به مجلس کشیده شد

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از بررسی شرایط میزبانی کره‌جنوبی در بازی‌‌های آسیایی اینچئون خبر داد و گفت: اگرمسئولان کشتی گزارشی را درباره داوری به مجلس ارائه کنند برای دفاع از حیثیت ورزش کشور ورود خواهیم کرد.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، سید هادی حسینی سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از بررسی میزبانی کره جنوبی در بازی‌های آسیایی اینچئون در فراکسیون متبوعش خبر داد و گفت: کشور میزبان باید شان خود در رعایت عدالت، حفظ کند.

وی با اشاره به اتفاقات رخ‌داده از بازی کشتی عبدولی با کشتی‌گیر کره‌ای به گفته کارشناسان داخلی و خارجی کشتی تبعیض داوری آشکار بوده است، گفت: اگر درباره این بازی، گزارشی از سوی مسئولان ورزش و کشتی کشور به فرکسیون ورزش برسد، قطعا مجلس برای دفاع از حیثیت ورزش کشور ورود خواهد کرد.

حسینی گفت: در صورت ورود مجلس به موضوع، شرایط میزبانی کره‌جنوبی، ممکن است تبعاتی درباره میزبانی‌های بعدی کشور کره‌جنوبی وجود داشته باشد که فعلاً در اینباره و تا زمانی که گزارشی به فراکسیون ارائه نشده باشد، نمی‌‌توان اظهار نظر کرد.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۷-۰۹ ۱۸:۳۸رشید 0 0

    با سلام.
    تروخدا هر کس میتونه توی این بحث ورود کنه دریغ نکنید، چرا باید اینقدر توی بحثها ما ضعیف باشیم، تروجان عزیزاتون پیگیر باشید.
                                

نظر شما