شناسهٔ خبر: 68481 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

طرح رسیدگی به دارایی مسئولان حداکثر تا دو جلسه آینده در مجمع تشخیص پایان می‌یابد

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از پایان بررسی طرح رسیدگی به اموال و دارایی مسئولان حداکثر تا ۲ جلسه آینده در این مجمع خبر داد.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم ختم والده آیت‌الله هاشمی شاهرودی در مورد حملات گروهک تروریستی داعش به حرم ائمه اطهار در عراق گفت: خط قرمز ایران جدی است و پیشروی‌های داعش را ایران تا حدی تحمل می‌کند.

وی در مورد مباحث مطرح شده در زمینه تجزیه عراق گفت: به هر حال این مسائل مربوط به درون خاک عراق است و تصمیم آن با خود دولت و مجلس عراق است که در این زمینه تصمیم بگیرند و ما در مسائل داخلی عراق دخالتی نخواهیم کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم که پرسید رسیدگی به طرح بررسی اموال مسئولان در مجمع به کجا رسیده است، گفت: بالاخره چون بحث مهمی است و سراسر مسئولان کشور را در بر می‌گیرد، لازم است که با حقوق‌دانان و بخش‌های مختلف مشورت شود که تصمیمی که گرفته می‌شود، پشتوانه اجرایی داشته باشد.

رضایی در زمینه زمان دقیق اتمام بررسی این طرح در مجمع تشخیص گفت: حداکثر تا یک یا دو جلسه آینده بررسی این طرح در مجمع به پایان می‌رسد.

نظر شما