شناسهٔ خبر: 68350 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گزارشی از فعالیت های منصور آرامی در دوره تعطیلی صحن علنی:

نماینده بندرعباس تعطیلات را چگونه گذراند؟

کراپ‌شده - آرامی نمایندگان مردم درخانه ملت از روز یکشنبه نوزدهم مردادتا چهارشنبه پنجم شهریورماه به مدت سه هفته جلسات کاری خود در مجلس شورای اسلامی را برگزار کردندو از روز شنبه هشتم تا بیست و نهم شهریورماه برای سرکشی و انجام امور حوزه‌های انتخابیه و نیز گذراندن مرحله دوم تعطیلات تابستانی عازم شدند.

در همین راستا پایگاه خبری- تحلیلی نماینده، گزارشی از عملکرد نمایندگان مردم در حوزه انتخابیه خود را ارئه می‌ کند.

به گزارش نماینده، اهم فعالیت‌های "منصور آرامی" "عضو کمیسیون عمران" درمجلس  شورای اسلامی در حوزه‌انتخابیه "بندرعباس" به شرح ذیل است؛

بازدید از حدود ۴۰ روستا در شهرستان های قشم، حاجی آباد و بندرعباس

منصور آرامی در طول تعطیلات سه هفته ای مجلس در شهریورماه، نماینده مردم ضمن بازدید از حدود ۴۰ روستا در شهرستان های قشم، حاجی آباد و بندرعباس، مسائل و مشکلات مردم در زمنیه های مختلف مورد جمع بندی قرار گرفت تا در مرکز پیگیری های لازم در این زمینه صورت گیرد.

  شرکت در  همایش تجلیل از تعاونی های برتر

حضور در شهرستان قشم و شرکت در  همایش تجلیل از تعاونی های برتر به دعوت از اداره کار، تعاون و رفاه که با حضور مسئولین منطقه آزاد و مدیران اداره کار  برگزار شد که نماینده مردم بندرعباس نیز در این مراسم ضمن تجلیل از جایگاه تعاونی ها در اقتصاد استان هرمزگان به تشریح قوانین نهایی شده در مجلس در مورد تعاونی ها پرداخت و برنامه های مشترک دولت و مجلس برای افزایش نقش آفرینی تعاونی ها در اقتصاد کشور را تشریح کرد.

حضور در روستای باسعیدو

حضور در روستای باسعیدو  به دعوت تعاونی برتر صیادی این منطقه به همراه مسئولین محلی، فرماندار قشم، مدیر کل کار تعاون و رفاه اجتماعی و مدیران منطقه آزاد.

حضور در شهرستان حاجی آباد به همراه مدیر کل جهاد کشاورزی استان

حضور در شهرستان حاجی آباد به همراه مدیر کل جهاد کشاورزی استان و بازدید از روستاهای بناب، سیرمند، سردر، مزرع و باغان.

در این دیدارها که با حضور اهالی این مناطق، ‌ بزرگان و معتمدین و اعضای شوراهای هر منطقه برگزار شد، برخی از مشکلات بخصوص آسیب های ناشی از بروز خشکسالی در این مناطق مورد بررسی و بازدید قرار گرفت و مقرر شد تا علاوه بر پیگیری های دستگاههای دولتی در استان به منظور کاهش فشار خشکسالی به مردم، پیگیری های مجزایی نیز از سوی نمایندگان برای افزایش سهم استان از تهسیلات و اعتبارات حمایتی و مهار خشکسالی انجام شود.

حضور در شهرستان بندرعباس بازدید از روستاهای بخش مرکزی

حضور در شهرستان بندرعباس بازدید از روستاهای بخش مرکزی شامل روستاهای درگیر، محمد شمسی، مهدی آباد، غلات بالا و غلات زیر که در هر کدام از این روستاها نیز ضمن دیدار با مردم و معتمدین و اعضای شوراها از مشکلات این روستاها نیز بازدید بعمل آمد و تماس ها و نامه نگاری های لازم نیز با مسئولین مربوطه صورت پذیرفت.

حضور در شهر قلعه قاضی و دیدار با اعضای شورای شهر

  حضور در شهر قلعه قاضی و دیدار با اعضای شورای شهر، شهردار و معتمدین این شهر و جلسه پرسش و پاسخ  در خصوص مسائل منطقه، ملی و بین المللی

حضور در مسجد ابوالفضل شهرک توحید  بندرعباس و دیدار با مردم

حضور در مسجد ابوالفضل شهرک توحید  بندرعباس و دیدار با مرد

افتتاح زمین ورزشی داماهی بندرعباس

افتتاح زمین ورزشی داماهی بندرعباس به همراه شهردار بندرعباس و اعضای شورای شهر و شرکت در جشن میلاد امام رضا  (ع)،

حضور در نشست ماهانه پدران آسمانی (متعلق یه فرزندان ایثارگران جانبازان و شاهد)   به عنوان سخنران ویژه این مراسم.

حضور در جزیره هنگام  با حضور مسئولین محلی

حضور در جزیره هنگام  با حضور مسئولین محلی و بازدید از سطح جزیره و حضور بین شورا و معتمدین جزیره و ملاقات با مردم و مسئولین محلی و بررسی مشکلات حوزه انتخابیه.

حضور در تهران پیگیری موضوعات جمع بندی شده طی دو هفته بازدید از شهرها و روستاها و جزایر حوزه انتخابیه که عمدتا حول محور بیکاری آب روستایی راه روستایی برق روستایی بهداشت و درمان روستایی و مخابرات است. حضور در وزارت نیرو، ‌ وزارت نفت و وزارت بهداشت و درمان برای به نتیجه رسانیدن پیگیری ها و مطالبات مردم.

آرامی منصور

آرامی منصور

آرامی منصور

آرامی منصور

آرامی منصور

آرامی منصور

 

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۰۹:۰۸محسن 0 0

    عرض سلام و خسته نباشی خدمت دکتر ارامی نماینده محترم حاجی اباد امیدوارم با بازدیدهای و پیگیریهای انجام بدید. تا مردم روستا باغان مشکلات راه انها برطرف بشه.ودعای مردم روستا بدرقه راه شماباشه.
                                

نظر شما