شناسهٔ خبر: 68308 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ابوترابی تذکر مصباحی مقدم را رد کرد

ارائه گزارش کمیسیون اقتصادی در جلسه علنی مجلس منوط به نظر هیئت رئیسه است

ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس در پاسخ به خواسته برخی نمایندگان برای ارائه علنی گزارش کمیسیون اقتصادی از وضعیت اقتصادی کشور گفت که این موضوع در هیئت رئیسه مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مورد وضعیت کشاورزی کشور و عملکرد بانک‌ها درجلسه غیر علنی صبح امروز وکلای ملت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به نظر می‌رسد در این جلسه جمعی از نمایندگان مجلس خواهان ارائه علنی این گزارش به مردم بودند، اما به دلیل درخواست کمیسیون اقتصادی از هیئت رئیسه، این گزارش به صورت غیرعلنی به نمایندگان مجلس داده شد.

در این جلسه غیرعلنی برخی از وکلای ملت از جمله حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم نماینده مردم تهران در مجلس از حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس که ریاست صحن علنی را برعهده داشت، خواسته بودند تا این گزارش در جلسه علنی ارائه شود تا مردم از جزئیات آن باخبر شوند.

پس از علنی شدن جلسه علنی امروز مجلس، حجت‌الاسلام مصباحی مقدم خواهان بیان تذکری بود، اما حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اجازه بیان تذکر را به وی نداد و طی سخنانی، گفت: نظر کمیسیون اقتصادی مجلس این بود که گزارش سری باشد و رئیس مجلس هم در احترام به نظر کمیسیون اقتصادی پیشنهاد کرد که گزارش در جلسه غیر علنی مطرح شود اما درخواست شما قابل بحث است و ما در هیئت رئیسه آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی افزود: برخی از دوستان از جمله شما و آقای دهقان چنین نظری داشتند که این گزارش به اطلاع همگان و ملت عزیز ایران برسد که ما این پیشنهاد را در هیئت رئیسه بحث می‌کنیم و در همین راستا تصمیم می‌گیریم.

نظر شما