شناسهٔ خبر: 68243 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت نام اینترنتی برای کارت مترو

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: تمامی دانشجویان می‌توانند نسبت به دریافت کارت 50 درصد تخفیف مترو و اتوبوس اقدام نمایند.

به گزارش نماینده به نقل از باشگاه خبرنگاران، اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به توزیع کارت های ۵۰ درصد تخفیف حمل و نقل عمومی ویژه دانشجویان با اشاره به اینکه تاکنون تنها ۸ دانشگاه اسامی دانشجویان خود را جهت دریافت کارت به شهرداری اعلام نمودند، گفت: اما توزیع کارت ها تنها منحصر به این چند دانشگاه نیست و تمامی دانشجویان می‌توانند پس از ثبت نام اینترنتی در سایت eticket.tehran.ir نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه هرچند اقدام همه دانشگاه‌ها جهت اعلام اسامی دانشجویان خود سبب تسهیل ارائه کارت ها به دانشجویان شده است اما تمامی دانشجویان پس از ثبت نام می‌توانند کارت‌های ۵۰ درصد تخفیف خود را دریافت کنند.

عضو کمیته عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه علاوه بر دانشجویان دانش‌آموزان ۱۰ تا ۱۸ سال نیز می‌توانند با ثبت نام اینترنتی از این تسهیلات برخوردار شوند، اظهار داشت: اما ارائه این کارت‌ها به دانشجویان به جهت اینکه نمی‌توان محدوده سنی خاصی را برای آنان در نظر گرفت تنها با در اختیار داشتن کارت دانشجویی و ثبت شماره دانشجویی خود در سایت اعلام شده امکان پذیر است.

شاکری خاطر نشان کرد: پس از اعلام اسامی تمامی دانشجویان از سوی دانشگاه‌های مربوطه به دلیل فراهم شدن امکان استعلام در صورت جعلی بودن شماره دانشجویی کارت صادر شده باطل خواهد شد. رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: تمامی دانشجویان می‌توانند نسبت به دریافت کارت ۵۰ درصد تخفیف مترو و اتوبوس اقدام نمایند.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۷-۰۶ ۲۳:۳۸داوود امیری 0 0

    برنامه خوبی هست،تشکر
                                

نظر شما