شناسهٔ خبر: 67815 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گزارشی از فعالیت های حجت الاسلام موسی احمدی در دوره تعطیلی صحن علنی:

نماینده دیر ،کنگان،جم وعسلویه تعطیلات را چگونه گذراند؟

موسی احمدی نمایندگان مردم درخانه ملت از روز یکشنبه نوزدهم مردادتا چهارشنبه پنجم شهریورماه به مدت سه هفته جلسات کاری خود در مجلس شورای اسلامی را برگزار کردندو از روز شنبه هشتم تا بیست و نهم شهریورماه برای سرکشی و انجام امور حوزه‌های انتخابیه و نیز گذراندن مرحله دوم تعطیلات تابستانی عازم شدند.

در همین راستا پایگاه خبری- تحلیلی نماینده، گزارشی از عملکرد نمایندگان مردم، در حوزه انتخابیه خود را ارئه می‌ کند.

به گزارش نماینده،اهم فعالیت‌های حجت الاسلام موسی احمدی عضوکمیسیون انرژی درمجلس شورای اسلامی در حوزه‌انتخابیه دیر ،کنگان،جم وعسلویه به شرح ذیل است؛

بازدید از اداره اشتغال منطقه ویژه پارس جنوبی

امینی رئیس اداره اشتغال منطقه ویژه پارس جنوبی ضمن تمجید از تلاش های سازنده دکتر احمدی برای توسعه منطقه؛ گزارشی جامع از عملکرد اداره اشتغال در خصوص جذب نیروهای بومی و غیر بومی، تعداد شرکت های منطقه وفرصت های جذب ، چالش هاو موانع این اداره بیان کرد.

حجت الاسلام احمدی پس از نشست با رئیس اداره از واحد های گوناگون اداره اشتغال منطقه ویژه پارس جنوبی بازدید کرد و کارشناسان مربوطه گزارشی از عملکرد و کیفیت واحد خود ارائه دادند.

حضوردر نشست کارگروه ورزش شهرستان کنگان

احمدی با حضور در نشست کارگروه ورزش شهرستان کنگان، به بررسی مسائل ومشکلات ورزش این شهرستان و هیئت  های ورزشی پرداخت.

برگزاری نشست با کشاورزان بردخون

نماینده جنوب استان در دو نشست با کشاورزان بردخون مشکلات اراضی (با حضور مدیر کل محیط زیست استان ) و مشکلات سوخت آنان ( با حضور امام جمعه این شهر ) بررسی کردند.

شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان دیر

حجت الاسلام موسی احمدی در جلسه شورای اداری شهرستان دیر (با حضور مدیر عامل منطقه ویژه پارس جنوبی و معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ) اظهار داشت: یکی از اولویت‌های کاری‌ام در دوران نمایندگی مجلس سامان‌دهی بهداشت و درمان شهرستان‌های حوزه انتخابیه است و از نتایج تلاش‌هایم توسعه و تجهیز بیمارستان کنگان و افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه و در دستور کار قرار گرفتن تکمیل بیمارستان دیر  بوده است.

همراهی رئیس مجلس در بازدید از بوشهر

دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه به بوشهر ضمن بازدید ازاین شهر در یادواره شهید رئیسعلی دلواری سخنرانی کرد.

حجت الاسلام موسی احمدی در این دیدار یکی از مشکلات کشاورزان استان بوشهر که عدم اختصاص سوخت برای کارهای کشاورزی بود را با رئیس مجلس مطرح کرد که این موضوع باعث شد، رئیس مجلس با چیت چیان (وزیر نیرو) تماس بگیرد و این تماس منجر به قول مساعدت وزیر نیرو  برای حل مشکلات سوخت کشاورزان استان بوشهر شد.

دیدار مردمی از روستاهای میالو و قلعه میان شهرستان کنگان

حجت الاسلام موسی احمدی در جمع مردم روستای میالو و قلعه میان شهرستان کنگان اظهار داشت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی فرصت و توفیق الهی است و باید از این فرصتی که برای خدمت در اختیار داریم با تمام توان استفاده کنیم

 نماینده شهرستان‌هان کنگان، دیر، جم وعسلویه در مجلس شورای اسلامی قول داد که با همکاری بخشدار وفرماندار کنگان برای حل مشکلات روستای میالو وقلعه میان، پیگیری های جدی خواهد داشت .

در ابتدای دیدار اعضای شورای اسلامی روستای میالو وقلعه میان ضمن تمجید از تلاش های موسی احمدی برای توسعه شهرستان های حوزه انتخابیه، مشکلات روستا را مطرح کردند.

برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه

حجت الاسلام موسی احمدی در نشست با اصحاب رسانه جم به سوالات گوناگون آنان پاسخ داد.

شرکت در نشست شورای آموزش وپرورش شهرستان جم

حجت الاسلام موسی احمدی نماینده شهرستان های جم ،دیر ،کنگان و عسلویه در نشست شورای آموزش وپرورش شهرستان جم شرکت کرد.

بازدید ازتعاونی صیادی وسفاری شهر دیر

حجت الاسلام موسی احمدی نماینده جنوب استان در مجلس از تعاونی صیادی وسفاری شهر دیر بازدید کرد.

برگزاری نشست با گروه تخصصی مهندسی نیروی نفت وگاز سپانیر

موسی احمدی نماینده شهرستان های عسلویه ،جم ،دیرو کنگان در مجلس شورای اسلامی در نشستی با مهندس حسین شریف آبادی مدیر عامل گروه تخصصی مهندسی نیروی نفت وگاز سپانیر ( از مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء )درباره پیشرفت برخی فاز های پارس جنوبی ،محرومیت زدایی در جنوب استان بوشهر وتوانمندسازی نیروهای بومی منطقه مذاکره کردند.

برگزاری نشست با اعضای شورای اسلامی کنگان برای بررسی مشکلات روستای پرک  

دکترموسی احمدی نماینده شهرستان های جم ،دیر ،کنگان وعسلویه از بندر پرک بازدید کرد سپس جلسه دهیار، اعضای شورای اسلامی روستا وبخشدار کنگان با دکتر موسی احمدی به منظور بررسی مشکلات روستای پرک  برگزار شد

بازدید حجت الاسلام موسی احمدی از روستای چاه مجنون+ گزارش تصویری

حجت الاسلام احمدی از روستای چاه مجنون به همراه بخشدار مرکزی کنگان ونشست با دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای  چاه مجنون شهرستان کنگان بازدید کرد.

حضور حجت الاسلام والمسلمین موسی  احمدی دردفتر امام جمعه شهر سیراف

 امام جمعه سیراف و دکتر احمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،حجت الاسلام والمسلمین بحرانی رییس بنیاد شهید شهرستان کنگان و دیگر مسئولین سیراف ازخانواده شهید سیراب ملاقات کردند.   

بازدیدروستاهای تنگمان، گندمزار، پشتو و قلعه کهنه شهرستان جم

دکتر موسی احمدی نماینده شهرستان های جم ،دیر، کنگان وعسلویه ظهر چهارشنبه از روستاهای تنگمان، گندمزار، پشتو و قلعه کهنه شهرستان جم بازدید کرد ودر جریان پروژه های در حال اجرا قرار گرفت

احمدی در این بازدید ها که برخی مسئولان شهرستان و بخش ریز نیز حضور داشتند از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفت وقول داد مشکلات روستاها با همکاری دهیاران و روسای شوراها پیگیری کند

حجت‌الاسلام موسی احمدی در نشست با دهیاران، شهرداران، روسای شوراهای اسلامی روستاها و شهرهای بخش ریز اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان است و باید برای رضایتمندی مردم نهایت تلاش خود را به کار گیریم.

حضور در جمع مردم بنک، گود لاور و مناطق عشایرنشین کنگان

حضور حجت الاسلام موسی احمدی در جمع مردم بنک در مسجد امام موسی کاظم (ع)  و نشست پرسش وپاسخ مردمی.

نماینده شهرستان های جنوبی استان در مجلس از روستای گود لاور و مناطق عشایرنشین شهر  کنگان بازدید کرد.

در این بازدیدکه معاون مرکز پشتیبانی منطقه عملیاتی ناروکنگان و معاون جهاد کشاورزی کنگان، وی راهمراهی می کردند عشایر ضمن بیان مشکلات خود ،خواستار توجهات بیشتر مسئولان به مشکلات این روستا و عشایر این منطقه شدند.

 دیدار و سخنرانی در جمع مردم دیر

حجت الاسلام احمدی در جمع مردم دیر گفت: شهرستان دیر در مسیر توسعه قرار گرفته است وهمه مسئولان بایدبا مدیریت جهادی در توسعه شتابان این شهر نقش ایفا کنند. در ادامه مردم سوالات ومشکلات خود را با نماینده مردم در مجلس در میان گذاشتند.

دکتر موسی احمدی با حضور در دو روستای مله گه و کنارترشان از توابع شهرستان دیر با اعضای شورا ها،  دهیاران ومردم دیدار ومسائل و مشکلات این روستاها را بررسی کرد.

حجت الاسلام موسی احمدی از پروژه احداث آب شیرین کن های شهر کنگان بازدید کرد.

موسی احمدی

موسی احمدی

موسی احمدی

موسی احمدی

موسی احمدی

موسی احمدی

موسی احمدی

موسی احمدی

موسی احمدی

موسی احمدی

موسی احمدی

موسی احمدی

موسی احمدی

موسی احمدی

موسی احمدی

 

موسی احمدی

موسی احمدی

موسی احمدی

موسی احمدی

موسی احمدی

موسی احمدی

موسی احمدی

موسی احمدی

موسی احمدی

موسی احمدی

 

 

 

 

نظر شما