شناسهٔ خبر: 67625 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

ستاره جدید دروازه بان های ایرانی

مربی گلرهای پرسپولیس به شدت از فرزند عابدزاده تعریف کرد و امیر را به عنوان یک ستاره جدید معرفی کرد.

به گزارش نماینده به نقل از خبرآنلاین؛ نادر باقری مربی گلرهای پرسپولیس از اینکه شایعه شده نیلسون به سمتش بطری آب پرتاب کرده، بسیار شاکی است. او گفت: نیلسون بازیکن بی نهایت باکلاس و باشخصیتی است. او توانایی های زیادی دارد و در تمرینات عالی عمل می کند. دلیلی هم ندارد که از مساله نیمکت نشینی ناراحت شود.

باقری اضافه کرد: من نمی دانم برخی به دنبال چه چیزی هستند اما فکر نمی کنم کسی در پرسپولیس و با حضور کادرفنی جدید جرات حاشیه سازی داشته باشد و بخواهد شیطنت کند. برای من این مسائل غیرقابل هضم است که بازیکنی علیه مربی اش موضع بگیرد. یک زمانی من و احمدرضا عابدزاده در پرسپولیس، گلرهای تیم بودیم و یک کدام مان باید روی نیمکت می نشست اما حرف و حدیثی مطرح نبود. حالا هم باید این طور باشد.
باقری سپس به تمجید از فرزند عابدزاده که حدود ۶۰ دقیقه مقابل پرسپولیس بازی کرده بود، پرداخت و گفت: دوست داشتم همیشه امیر را در این شرایط ببینم و جالب اینجاست که در بازی با پرسپولیس، فرصت بازی یافت. او با خروج های به موقعی که داشت نشان داد می تواند ستاره نسل جدید گلرها شود. این را به احمدرضا عابدزاده هم گفتم.
باقری در نهایت افزود: از هواداران پرسپولیس تشکر می کنم. آنها پذیرفته اند که نام آدم ها اصلا مهم نیست بلکه باید به پرسپولیس فکر کرد. وقتی پرسپولیس موفق باشد، همه پرسپولیسی ها سربلند می شوند.

نظر شما