شناسهٔ خبر: 67600 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

نامه سورنا ستاری به مقام معظم رهبری در پی ابلاغ سیاست‌های کلی 'نظام علم و فناوری'

ستاری معاون علمی وفناوری رئیس جمهور، طی نامه ای به مقام معظم رهبری از ایشان به دلیل ابلاغ سیاست های کلی علم وفناوری، قدردانی کرد.

به گزارش نماینده به نقل از پایگاه دولت، سورنا ستاری در این نامه چنین نوشت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به عنوان متولی نظام ملی نوآوری، از همین امروز در صف یکپارچه همه بخشهای دولت تدبیر و امید، جهاد امید بخش خود را برای اجرایی‌سازی این سیاستها آغاز خواهد کرد.

متن نامه معاون علمی وفناوری رئیس جمهور به این شرح است:

محضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای (دامت برکاته)

با سلام و تحیات

در میان طوفان‌های جان فرسایی که امروز اغلب ملتهای خاورمیانه با آن دست به گریبان هستند، ایران اسلامی این فرصت را یافته است که تحت راهبری داهیانه حضرتعالی به شکوفایی تمدنی جدید بیندیشد و توسعه علم و فناوری را محور آن قراردهد.

هیچ کس، حتی دشمنان نظام اسلامی، نمی توانند منکر نقش حضرتعالی در حرکت علمی دو دهه اخیر کشور باشند واقعیت این است که حتی حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها به قدر جنابعالی در تأکید به آن اهتمام نداشته‌اند. ابلاغ سیاست‌های کلی"علم و فناوری" نیز  فصلی جدیدی از این کتاب باشکوه مرقومه شماست.

 اطمینان می دهم که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به عنوان متولی نظام ملی نوآوری، از همین امروز در صف یکپارچه همه بخشهای دولت تدبیر و امید، جهاد امید بخش خود را برای اجرایی‌سازی این سیاست‌ها آغاز خواهد نمود.

کماکان محتاج استمرار رهنمودها و حمایت‌های حضرتعالی در حوزه علم، فناوری و نوآوری هستیم

نظر شما