شناسهٔ خبر: 67597 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گزارشی از فعالیت های فرهاد بشیری در دوره تعطیلات صحن علنی

نماینده پاکدشت تعطیلات را چگونه سپری کرد؟

کراپ‌شده - بشیری

نمایندگان مردم درخانه ملت از روز یکشنبه نوزدهم مردادتا چهارشنبه پنجم شهریورماه به مدت سه هفته جلسات کاری خود در مجلس شورای اسلامی را برگزار کردندو از روز شنبه هشتم تا بیست و نهم شهریورماه برای سرکشی و انجام امور حوزه‌های انتخابیه و نیز گذراندن مرحله دوم تعطیلات تابستانی عازم  شدند. در همین راستا پایگاه خبری- تحلیلی نماینده، گزارشی از عملکرد نمایندگان مردم، در حوزه انتخابیه خود را ارئه می‌ کند.

به گزارش نماینده، اهم فعالیت‌های فرهاد بشیری، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌انتخابیه پاکدشت به شرح ذیل است؛

پیگیری مشکلات وقف شهرستان پاکدشت و قراء پنجگانه

بعد از پیگیری های ۶ ماهه وبرگزاری جلساتی مستمر با بنیاد مستضعفان وضعیت عدم وقفیت شهر پاکدشت و قراء پنجگانه  آن به اثبات رسید.

فرهاد بشیری در طول این سه هفته جلسات متعددی را با حضور وزیر مسکن و معاونان ایشان و مسئولان بنیاد مستضعفان  و نیز مدیر کل ثبت استان تهران برگزار کرد تا بعد  از ۴۰ سال مشکلات موجود حل شود.

بشیری

بشیری

افتتاح کارگاه گروه فنی کشاورزی پردیس ابوریحان

مراسم افتتاح کارگاه گروه آموزشی فنی کشاورزی پردیس با حضور فرهاد بشیری، نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، دکتر محمود نیلی احمدآبادی سرپرست دانشگاه، امام جمعه شهرستان، جمعی از مسئولین شهرستان پاکدشت، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان، در روز یکشنبه نهم شهریور برگزار شد.

لازم به ذکر است، طی برگزاری جلسات متعدد نماینده مردم پاکدشت در مجلس با مسئولان آموزش عالی شهرستان بنا شد پردس ابوریحان پاکدشت ازسال آینده به شعبه بین المللی دانشگاه تهران تبدیل شود.

بشیری

شرکت در جلسه شورای عالی استان تهران در پاکدشت

فرهاد بشیری روز شنبه در جلسه شورای عالی استان تهران که در محل فرماندار پاکدشت با حضور مهدی چمران رییس شورای عالی استان ها برگزار شد، اظهار داشت: بخش عمده ای از مشکلات موجود در شهرستان های استان تهران با تعامل مسوولین استانی قابل بررسی و رفع می باشد که یقینا برگزاری جلسات مشترک میان مسوولین شهرستانی و استانی می تواند بخش عظیمی از این مشکلات را برطرف نماید.

بشیری

بشیری افزود: یکی از مهمترین پروژه های ملی، اتصال شهرستان پاکدشت به اتوبان شهید بابایی است که اگر این پروژه ملی اجرا شود بسیاری از مشکلات حمل نقل شرق کشور برطرف خواهد شد.

طی بازدید آقای بشیری به همراه مدیر کل محیط زیست استان تهران و عده ای از مسئولان سازمان محیط زیست کشور  قرار شد تا راهکار های جدید برای اتصال پاکدشت به اتوبان شهید بابایی اندیشیده شود.

بشیری

بازدید از دامداری های سنتی و نیروگاه شهدای پاکدشت

فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق، محمد هادی حیدر زاده مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران که ابوالقاسم مرادی شهردار شریف آباد و شاپور بوربور رییس شورای اسلامی از از دامداری های سنتی و نیروگاه شهدای پاکدشت شریف آباد بازدید کردند.

بشیری

بازدید سرزده فرهاد بشیری از پروژه های عمرانی روستاهای پاکدشت

طی بازدید سرزده فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت به اتفاق دهیاران مربوطه، از پروژه های عمرانی در حال ساخت روستاهای مندکان، کهریزک، علی آباد، حیدر آباد و ابراهیم آباد بازدید بعمل آمد.

 

حضور و تجلیل از ورزشکاران در مسابقات پرش با اسب در پاکدشت

مسابقات پرش با اسب توسط هیأت سوارکاری شهرستان در باشگاه توسن با حضور مهندس قاسمی فرزاد فرماندار پاکدشت، فرهاد بشیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی‌ انتظامی، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

 

افتتاح سالن فرهنگی ورزشی صالحین شهدای فرون آباد پاکدشت

در این مراسم که روز پنجشنبه و با حضور مسوولین محلی و استانی و خانواده معظم شهدای شهرستان پاکدشت و شهر فرون آباد برگزار شد، بهره برداری از سالن ورزشی فرهنگی صالحین آغاز شد.

بشیری

 

 

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۱۲-۰۴ ۱۲:۵۶خالقی 0 0

    نماینده اصلح آقای بشیرری
                                

نظر شما