شناسهٔ خبر: 67552 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ابراهیمیان مطرح کرد؛

وزارت کشور با ارسال نامه به شورای نکهبان آمادگی برگزاری انتخابات میان دوره ای را اعلام کرد

نجات الله ابراهیمیان سخنگوی شورای نگهبان گفت: اخیرا نامه‌ای از سوی وزارت کشور به شورای نگهبان واصل شده که ظاهرا حکایت از این دارد مقدمات برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای 2 حوزه انتخابیه فراهم شده و وزارت کشور آمادگی خود را اعلام کرده است.

به گزارش نماینده "نجات‌الله ابراهیمیان" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح آخرین وضعیت انتخابات حوزه‌های انتخابیه "تفت و میبد"  و "نهاوند"، اظهار داشت: اخیرا نامه‌ جدیدی از سوی وزارت کشور به شورای نگهبان واصل شده که ظاهرا حکایت از این دارد که مقدمات برگزاری انتخابات این ۲ حوزه  فراهم شده و وزارت کشور آمادگی خود را اعلام کرده است.

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: این شورای در جلسه‌ای که به زودی تشکیل خواهد شد، نظرش را در مورد انتخابات ۲ حوزه انتخابیه اعلام می‌کند.

وی افزود: بهتر است تا زمانی که این مکاتبات به دست شورای نگهبان برسد و در جلسات شورای نگهبان مطرح شود، صبر کنیم و ببینیم که محتوای نامه جدید وزارت کشور چیست.

ابراهیمیان ادامه داد: ما منتظر هستیم تا مکاتبات وزارت کشور در جلسه شورای نگهبان مطرح شود، سپس بنده نظر و تصمیم نهایی این شورا را اعلام خواهم کرد.

وی تصریح کرد: در رابطه با برگزاری انتخابات میان دوره‌ای حوزه‌های انتخابیه "تفت"، "میبد" و نهاوند" ما اعلام کردیم که اگر ممکن نیست ما نیز مخالفتی نداریم، چرا که ارزیابی آن برعهده ما نیست و تنها ارزیابی برعهده وزارت کشور است.

ابراهیمیان اظهار داشت: چند روز قبل نامه‌ای به شورای نگهبان واصل شد، از این نامه چنین برداشت می‌شد که انجام انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در این حوزه‌های انتخابیه با دشواری‌هایی مواجه است، اما این برای شورای نگهبان تکلیف ایجاد نمی‌کند.

نظر شما