شناسهٔ خبر: 67432 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

سرمربی فرانسه: عاشقِ بازی ایرانم!

سرمربی تیم فرانسه در کنفرانس خبری بازی ایران – فرانسه با ابراز خوشحالی از پیروزی تیمش در برابر ایران گفت: ما از ایران خیلی می ترسیدیم چون توانایی این تیم را در لیگ جهانی و همچنین در مراحل گذشته این مسابقات دیده بودیم.

به گزارش نماینده به نقل از ایسنا، لوران تیلی ادامه داد: من خودم به شخصه، عاشقِ بازی ایرانم. تاکتیکش با تمام تیم های دنیا فرق می کند. همچنین تکنیک بازیکنانش و به خصوص پاسور و دفاع وسطش.

 

تیلی همچنین با اشاره به اینکه برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر دنیا برنامه ریزی تمرینی داشته، افزود: ما مرحله نهایی لیگ جهانی امسال را به استرالیا باختیم. همان موقع من گفتم برای حضور در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی جهان برنامه داریم. ولی همه با تعجب و شگفتی به حرف های من واکنش نشان دادند. حالا می بینیم برنامه ای که برای تمرین روزانه داشتیم با پشتکار و تلاش تیم بعد از دو ماه نتیجه داده و فرانسه یکی از چهار تیم برتر رقابت های جهانی است.

 

سرمربی فرانسه در پاسخ به این سوال که آیا به حریف مرحله نیمه نهایی خود هم فکر می کردید، گفت: خیر. ما روی بازی با ایران تمرکز کرده بودیم و فقط برای مان مهم بود که بتوانیم این بازی را ببریم.

نظر شما