شناسهٔ خبر: 67405 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

سردار نقدی:

نشست پاریس گردهمایی رهبران داعش بود/ کلام مقام معظم رهبری توطئه آمریکا را برملا کرد

نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در کرمانشاه گفت: آنچه که در پاریس به عنوان نشست ائتلاف علیه داعش برگزار شد گردهمایی رهبران داعش بود چراکه این تروریست‌ها به میل استکبار رفتار کرده و زمینه حضور بیگانگان را در منطقه فراهم می‌کنند.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، سردار محمدرضا نقدی در رزمایش بزرگ الا بیت‌المقدس اقوام و عشایر کشور که پیش از ظهر امروز در منطقه کنشت کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: از شهیدان بدر و خیبر و حضرت سیدالشهدا (ع) تا شهدای امروز جهان اسلام و امت اسلامی و از کودک مظلوم دشت کربلا تا کودک معصوم غزه، خون خود را نثار کردند تا اسلام جان بگیرد و مجد و عظمت به امت اسلام بازگردد.  

وی با بیان اینکه شهدای عشایر با رشادت خود برای ما غرور و عزت به همراه آوردند بیان کرد: در دفاع مقدس، دشمن با پشتوانه ابرقدر‌ت‌ها به سرزمین ما تجاوز کرد که در نخستین گام عشایر غیور به مقابله با دشمن برخواستند و صحنه‌های نابی از رشادت خلق کردند که در هویزه، سوسنگرد و حور سردار علی هاشمی، در مهران، مینک عشایر ایلام به رهبری آیت‌الله حیدری و در گیلان‌غرب سرپل ذهاب اورامانات وغیره اسناد رشادت مردان و زنان قهرمانی که با هر آنچه که داشتند به دشمن مسلح یورش بردند و آن را زمین‌گر کردند وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در جای جای ایران اسلامی عشایر به میدان آمدند و شهیدان باکری، املاکی و بصیر در کنار عشایر و اقوام خودبه دفاع از میهن اسلامی پرداختند و ترکمان‌ها توطئه دشمن را در هم شکستند و عشایر سیستان به عنوان مرزبانان همیشگی کشور و عشایر بلوچ صحنه‌های فراوانی از شجاعت و ایثار رقم زدند.

نقدی گفت: آخرین نمونه رشادت و ایستادگی عشایر را شهید یارمحمدزاده رقم زد که در پاسگاه مرزی سراوان مردانه و باصلابت در برابر توریست‌ها ایستاد و به فیض شهید نائل گشت.

وی افزود: تمام عشایر ما که حاج‌عمران به رشادت آنها گواهی می‌دهد سهم بزرگی در پیروزی حق از باطل داشتند و بزرگتر از حماسه جنگ عشایر حماسه وحدت و باهم بودن برای خدا را در صحنه‌های مختلف دفاع مقدس به نمایش گذاشتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: این ۲ عنصر وحدت و یکدلی در حال حاضر الگویی برای مردمان دنیا شده است که امواج بیداری را به راه انداخته و امروز می‌بینیم مردم مظلوم فلسطین و غزه جانانه در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی می‌کنند تا نشان دهند اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست‌تر است و درس ایستادگی را از ملت ایران آموخته‌اند.

نقدی خاطرنشان کرد: فلسطین و لبنان کشورهایی هستند که در گذشته توسط رژیم صهیونیستی اشغال شدند؛ باید بدانیم صهیونیست‌ها همان قدرتی هستند که در گذشته کشورهای عربی را شکست دادند ولی آنچه که امروز سبب شده چهارمین ارتش دنیا در برابر مردم مظلوم غزه، فلسطین و در برابر حزب‌الله لبنان ناتوان شود وحدت و ایمان به خدا است که این درس را از رزمندگان ما آموخته‌اند.

وی بیان کرد: امروز تلاش آمریکا بر شکاف میان مسلمانان قرار گرفته و حمایت از گروهک‌های تروریستی و راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای ابزارهای تفرقه‌افکنانه دشمن است، دشمن از وحدت جهان اسلام وحشت دارد و برخلاف میل دشمن ما مصمم هستیم عناصر ایمان و استقامت در راه ایمان و وحدت را پاس بداریم و راه را به انتها برسانیم.

وی افزود: امواج بیداری در میدان‌های یمن، حجاز، بحرین، افغانستان، آفریقا و حتی کشورهای غیراسلامی طنین‌انداز شده ‌و نقطه امید این حرکت‌ها ملت ایران ‌است که با استقامت خود در این مسیر گرمابخش حرکت‌های بیداری خواهند بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه توطئه‌های دشمن امروز بسیار پیچیده‌تر شده است، گفت: توطئه مذاهب علیه یکدیگر، توهین‌های قومیتی وغیره از جمله نقشه‌های دشمن برای اختلاف در میان ملت ما است؛ ملت ما هوشیاری خود را در برابر توطئه‌های دشمنان نشان دادند و مقام معظم رهبری با کلام خود آمریکا را تحقیر و توطئه آنان را برملا کرد.

نقدی افزود: امروز کشوری که یک گروهک تروریستی ساخته ژست ضدتروریست می‌گیرد و نشستی که در پاریس برگزار کرد نشست رهبری داعش بود زیرا خود آنها شورای راهبری داعش هستند، امروز تروریست‌ها به میل آنان رفتار کرده و موجبات حضور استکبار را در منطقه فراهم می‌کنند.

نظر شما