شناسهٔ خبر: 67381 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نیروهای امنیتی افغانستان: طالبان و حامیان آنها را در هم می‎کوبیم

افغانستان به دنبال افزایش سطح تهدیدات امنیتی طالبان، نیروهای امنیتی افغانستان هشدار دادند گروه تروریستی طالبان و حامیان داخلی و خارجی آنان نابود خواهیم کرد.

به گزارش نماینده به نقل از  فارس  نیروهای امنیتی افغانستان امروز با انتشار اطلاعیه‎ای اعلام کردند: شبه نظامیان طالبان و حامیان داخلی و خارجی آنان را در هرکجا که باشند درهم می‌کوبند.

براساس اطلاعیه نیروهای امنیتی، به آن عده از علمای دینی که در مساجد برای شبه نظامیان طالبان دعا کرده و آنان را مجاهد خطاب می‎کنند، هشدار دادند: از این کار غیر اخلاقی و غیر اسلامی دست بکشند در غیر اینصورت در امان نخواهد بود.

بر اساس این اطلاعیه، هیچ فرقی بین علمایی که در مساجد برای شبه نظامیان طالبان دعا می‎کنند و گروه‎های مسلحی که مردم بی‎گناه را به قتل می‎رسانند، وجود ندارد.

نیروهای امنیتی در این اطلاعیه از مردم افغانستان برای حمایت‎های بی‌دریغ از نیروهایی امنیتی در نبردهای مشروع در مقابل دشمنان افغانستان و گروه‎های تروریستی قدردانی کردند.

این نیروها همچنین از مردم افغانستان به ویژه علمای دینی خواستند: نیروهای امنیتی را مورد حمایت قرار داده و نگذارند که عده‎ای عالم نما سبب کاهش روحیه دفاعی آنان شود.

در این اطلاعیه آمده است: حمایت‎های اخیر مردم به ویژه برخی عالمان دینی سبب افزایش روحیه نیروهای امنیتی در برابر طالبان و گروه‏های تروریستی دیگر شده است.

این منبع افزوده است: رویکرد روز افزون تفکرات ضد طالبانی در افغانستان رو به افزایش است و دیگر طالبان و طالبانیسم در این کشور و در میان مردم جایگاهی ندارد.

این در حالی است که چند روز قبل یک عالم دینی در یکی از مساجد شهر کابل در حین دعا برای طالبان از سوی مردم به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

نظر شما