شناسهٔ خبر: 66978 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گزارشی از فعالیت های محمدصالح جوکار در دوره تعطیلی صحن علنی:

نماینده یزد تعطیلات را چگونه گذراند؟

جوکار

نمایندگان مردم درخانه ملت از روز یکشنبه نوزدهم مردادتا چهارشنبه پنجم شهریورماه به مدت سه هفته جلسات کاری خود در مجلس شورای اسلامی را برگزار کردند و از روز شنبه هشتم تا بیست و نهم شهریورماه برای سرکشی و انجام امور حوزه‌های انتخابیه و نیز گذراندن مرحله دوم تعطیلات تابستانی عازم  شدند.

به گزارش نماینده، اهم فعالیت‌های محمدصالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی درمجلس  شورای اسلامی در حوزه‌انتخابیه یزد به شرح ذیل است؛

سفر یک روزه «محمدصالح جوکار» به اشکذر از دریچه دوربین

جوکار در تعطیلات

جوکار در تعطیلات

جوکار در تعطیلات

جوکار در تعطیلات

دیدار از محله های سیدگلسرخ، فهادان و زنگی

محمد صالح جوکار نماینده مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات مردم محله های سید گلسرخ، فهادان و زنگی با حضور جمعی از مدیران استان روز یکشنبه ۱۶ شهریور بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد آل رسول(ص) خیابان سید گلسرخ، در بین مردم این محله حضور یافت.

جوکار در تعطیلات

جوکار در تعطیلات

مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع مسکونی همزمان با ولادت باسعادت حضرت امام رضا(ع)

با حضور محمد صالح جوکار و جمعی از مسئولان و خیرین روز یکشنبه۱۶ شهریور ساعت ۱۰ صبح و همزمان با ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام رضا(ع) مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع مسکونی وابسته به موسسه خیریه صالحین غدیر یزد در جنب دبیرستان شاهد جعفری نعیمی واقع در سه راه قاسم آباد، بلوار امیرکبیر، نرسیده به پمپ بنزین سیلو، کوچه ۸ برگزار شد.

حضور در آیین اختتامیه نهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی یزد

محمدصالح جوکار شامگاه پنجشنبه در آیین اختتامیه نهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی یزد با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س)، اظهار کرد: استان یزد یک استان باستانی و قدیمی است و ما در سطح استان بیش از ۷۰۰ هکتار بافت تاریخی داریم و هر گوشه‌ای از این بافت تاریخی، نمادی از تمدن و فرهنگ این مردم است.

جوکار در تعطیلات

جوکار در تعطیلات

 بازدید جوکار و جمعی از مسئولان از محله شیخداد+ گزارش تصویری

محمدصالح جوکار که جمعی از مدیران و نمایندگان دستگاه ها و نهادهای اداری نیز وی را همراهی می کردند، جمعه شب در مسجد فاطمیه بافت قدیم محله شیخداد یزد، افزود: برای کمبود آب  مسئولان در حال پیگیری هستند ولی مدیریت مردم هم مهم است هر چند که تاکنون مردم کمال همکاری را داشته اند.

در این نشست نماینده دستگاههای میراث فرهنگی، اتباع خارجی و جمعی دیگر از دستگاهها نیز به سئوالات مردمی پاسخ دادند

جوکار در تعطیلات

جوکار در تعطیلات

جوکار در تعطیلات

جوکار در تعطیلات

بازدید نماینده مردم یزد از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس درجریان بازدید از از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد گفت: مشکل اصلی، اتباع غیر مجاز است که موجب بروز مشکلات امنیتی در کشور می شوند و باید با توجه به قانون به اهداف مورد نظر دست یابیم.

بهره برداری از سامانه گندزدایی ثابت و سیار پیشرفته مولتی اکسیدان در استان یزد

سامانه گندزدایی ثابت و سیار پیشرفته مولتی اکسیدان برای اولین بار در کشور، با حضور نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار یزد و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی یزد به بهره‌برداری رسید.

سامانه گندزدایی ثابت و سیار پیشرفته مولتی اکسیدان با توانایی گندزدایی ۷۰۰ لیتر آب در ثانیه و با هزینه‌ای بالغ بر ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی، توسط شرکت آبفا طراحی و به بهره‌برداری رسید.

پنجمین همایش کشوری غدیر با حضور «سردار نقدی» در یزد

جوکار در تعطیلات

جوکار در تعطیلات

 

نظر شما