شناسهٔ خبر: 65979 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

پیام حجت‌الاسلام سعیدی به سردار حاجی‌زاده:

انهدام پهپاد جاسوسی صهیونیست‌ها نماد اقتدار نیروی هوا فضای سپاه است

سعیدی/1 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران طی پیامی به فرمانده نیروی هوا فضای سپاه، رهگیری و انهدام پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی را نماد اقتدار و آمادگی‌‌های دفاعی این نیرو دانست.

به گزارش نماینده به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی به سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه رهگیری و انهدام پهپاد جاسوسی و متجاوز رژیم صهیونیستی توسط این نیرو را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سردار فرمانده محترم نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برادر ارجمند سرتیپ پاسدارامیرعلی حاجی زاده (زید عزه)

باسلام و تحیات؛

رهگیری و انهدام "پهپاد جاسوسی و متجاوز رژیم صهیونیستی" توسط "نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" باردیگر اقتدار و آمادگی های همه جانبه دفاعی فرزندان ولایت فقیه و ملت شریف ایران برای مقابله سریع و قاطع با هرگونه تهدید علیه انقلاب و میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشید و نشان داد که جغرافیای کشور عزیز ما عرصه‌ی جولان دشمنان نیست.

این اقدام قاطعانه و افتخار آمیز باردیگر اشراف اطلاعاتی و برتر پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح مقتدر کشور برای مواجهه با هر گونه تهدید و تعرض دشمنان ایران انقلابی و مقاوم را متبلور ساخت.

تردیدی نیست این هوشمندی و صلابت بی نظیر که امروز فراتر از جغرافیای جمهوری اسلامی الگوی سرنوشت سازی فرا روی ملت‌های حق طلب و آزاده در عرصه‌های مقاومت و ایستادگی قرار داده است برای همیشه هدایت‌گر آنان در صحنه‌های نبرد حق علیه باطل بوده و درس‌های سخت و عبرت آموزی را به اصحاب شیطان و اردوگاه کفر و الحاد جهانی خواهد داد.

این دستاورد بزرگ و خجسته که پیروزی نوینی بر نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل به شمار می‌رود را به مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، ملت رشید ایران، جنابعالی و سایر فرماندهان، کارکنان فهیم، مومن و ولایتمدار و متخصصین نیروی هوافضای سپاه تبریک عرض نموده و تداوم موفقیت‌های فاخر و الهام بخش عزیزان را از ذات اقدس ربوبی مسئلت می‌نمایم.

والسلام علکیم

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

علی سعیدی

نظر شما