شناسهٔ خبر: 65913 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

میرکاظمی:

رای به چمران «نه» به افراطی‌گری و رای «آری» به اعتدال بود/ رضایت نمایندگان مردم تهران از انتخاب چمران

میرکاظمی نماینده مردم تهران گفت: اعضای شورا با بصیرت لازم با آقای چمران رای داده‌اند، این رای «نه» به افراطی‌گری و رای «آری» به اعتدال بود.

به گزارش نماینده سیدمسعود میرکاظمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به رای مثبت اعضای شورای شهر تهران به مهدی چمران و انتخاب وی به ریاست شورای شهر، گفت: اعضای شورا با بصیرت لازم با آقای چمران رای داده‌اند، این رای «نه» به افراطی‌گری و رای «آری» به اعتدال بود.

وی به سوابق مثبت و درخشان مهدی چمران در شورای شهر اشاره کرد و افزود: آقای چمران فرد معتدلی است و عملکرد مطلوبی در شورای شهر تهران داشته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انتخاب مهدی چمران به ریاست شورای شهر مورد تایید مجمع نمایندگان تهران است، گفت: اعضا از این انتخاب رضایت دارند و دلیل رضایت این است که انشاءالله زین‌پس با حضور آقای چمران عینک‌های سیاسی در شورا کنار گذاشته شده و مطالبات مردم دنبال می‌شود.

میرکاظمی حضور مهدی چمران در ریاست شورای شهر تهران را گام بلندی برای افزایش کارآمدی شورا و پیگیری حقوق و منافع مردم عنوان کرد و افزود: متاسفانه شورا در یک سال گذشته حاشیه‌هایی داشت که امیدوارم با حضور آقای چمران مانند دوره‌های پیشین شاهد حرکت شورا در راستای منافع عمومی باشیم.

 

نظر شما