شناسهٔ خبر: 65671 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ابراهیمی:

زیست اصلاح‌طلبان افراطی در حاشیه‌سازی برای دولت روحانی است

ابراهیمی/1 عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، با بیان اینکه زیست اصلاح‌طلبان افراطی در حاشیه‌سازی برای دولت و کشور است، تاکید کرد: افراطیون اصلاح‌طلب مدام برای دولت حاشیه سازی می‌کنند چرا که افراطیون از روحانی عبور کرده‌اند.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه اصلاح‌طلبان افراطی با خبرسازی علیه نمایندگان مجلس قصد دارند روابط مجلس و دولت را تخریب کنند، گفت: با توجه به شناختی که ما از آقای روحانی داریم، انتظار می‌رود ایشان نسبت به توطئه‌های افراطیون اگاه باشد.

وی با بیان اینکه استیضاح حق قانونی مجلس است و مجلس اصولگرا چندین وزیر دولت قبل را به دلایل مختلف استیضاح کرد، افزود: اینکه رسانه‌های اصلاح‌طلب می‌گویند ۵ زویر در صف استیضاح است جنگ روانی برای تخریب روابط قواست؛ در حالی که تعامل قوای سه‌گانه موجب آرامش و پیشرفت کشور می‌شود ما نمی‌دانیم اصلاح‌طلبان از تخریب روابط قوا چه سودی می‌بردند.

ابراهیمی تاکید کرد: اگر وزیر علوم به وعده‌های که به نمایندگان داده بود، توجه می‌کرد و اشکلات رفتاری خود را اصلاح‌ ‌می‌کرد قطعاً نمایندگان راضی به استیضاح وزیر علوم نمی‌شدند لذا اگر وزرای محترم با مجلس تعامل داشته باشند و به قانون عمل کنند استیضاحی ما نخواهیم داشت اما در غیر اینصورت نمایندگان سوگند خورده‌اند که مدافع حقوق مردم باشند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، با بیان اینکه زیست اصلاح‌طلبان افراطی در حاشیه‌سازی برای دولت و کشور است، تاکید کرد: افراطیون اصلاح‌طلب مدام برای دولت حاشیه سازی می‌کنند چرا که افراطیون از روحانی عبور کرده‌اند و نمی‌خواهند روحانی موفق باشد.

نظر شما