شناسهٔ خبر: 65442 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ترقی:

استراتژی اصلاح‌طلبان افراطی تخریب روابط مجلس و دولت است/ استیضاح ۵ وزیر خبرسازی اصلاح‌طلبان است

ترقی/1 عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با بیان اینکه استیضاح ۵ وزیر خبرسازی دروغ اصلاح‌طلبان افراطی برای تخریب روابط مجلس و دولت است، گفت: افراطیون اصلاح‌طلب نمی‌خواهند مجلس و دولت رابطه مطلوب داشته باشند.

به گزارش نماینده، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌‌وگو با تسنیم با اشاره به جوسازی رسانه‌ای اصلاح‌طلبان افراطی درباره استیضاح ۵ وزیر کابینه گفت: یکی از سیاست‌ها و استراتژی‌های اصلاح طلبان افراطی و فتنه‌گران ایجاد شکاف میان جبهه اصولگرایی در نحوه مواجهه با دولت و همچنین اختلاف بین مجلس و دولت است.

وی با بیان اینکه افراطیون اصلاح‌طلب پشت پرده اختلاف بین مجلس و دولت هستند، تصریح کرد: وقتی نمایندگان مجلس خودشان می‌گویند فعلاً خبری از استیضاح جدید نیست و می‌خواهند با دولت تعامل کنند مشخص نیست چرا رسانه‌های اصلاح‌طلب به‌نمایندگی از نمایندگان مجلس مدعی می‌شوند که ۵ استیضاح دیگر طراحی شده است.
ترقی گفت: البته برخی‌ها می‌خواهند برخی وزرای دولت که مورد وثوق دولت نبوده‌اند از طریق استیضاح از کابینه خارج شوند تا هزینه آن به دوش اصولگرایان باشد که این امر هم نیازمند هوشیاری اصولگرایان است.

وی در پایان با تأکید بر اینکه استیضاح حق قانونی نمایندگان است، گفت: اصولگرایان سیاسی کاری نمی‌کنند و در هر زمان که احساس کنند، حقی از مردم ضایع شده برای دفاع از حقوق مردم اقدام خواهند کرد.

نظر شما