شناسهٔ خبر: 65377 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

حدادعادل:

«فتنه» جریانی نیست که به سادگی از آن بگذریم

حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس نقش بسزایی در هدایت، راهبری و نظارت بر دولت دارد، تصریح کرد: جریان فتنه جریانی نیست که به سادگی از آن بگذریم.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، غلامعلی حداد‌عادل‌ در سالن جلسات شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان در جمع تعدادی از نخبگان شهرستان سمنان، با اشاره به دیدار اخیر اعضای هیئت دولت با مقام معظم رهبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار به‌صراحت بیان کردند که برای موفقیت دولت‌مردان دعا می‌کنند.  

وی با اشاره به اهمیت حمایت مجلس شورای اسلامی از دولت تصریح کرد: اگر حمایت و همراهی نمایندگان مجلس از دولت نبود وزرای پیشنهادی دولت یازدهم در ابتدای راه بالاترین رأی‌‌های اعتماد را از مجلس نمی‌آوردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس نقش بسزایی در هدایت، راهبری و نظارت بر دولت دارد، تصریح کرد: جریان فتنه جریانی نیست که به‌سادگی از آن بگذریم.

حداد عادل با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، برخی از عملکردهای دولت یازدهم را موفقیت‌آمیز ارزیابی و تصریح کرد: برخی از امور مانند مذاکرات هسته‌ای نیز هنوز در جریان است.

نظر شما