شناسهٔ خبر: 65003 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

وزارت دفاع در انجام ماموریت‌ها و وظایف رو به جلو حرکت کند

سردار دهقان وزیر دفاع گفت: وزارت دفاع نیز در انجام ماموریت ها و وظایف خود باید به صورت ذاتی، رو به جلو و به سمت اهداف خود حرکت کند که این مهم با شناسایی چشم اندازها و برنامه ریزی های دقیق و سازمان یافته محقق خواهد شد.

به گزارش نماینده به نقل از ایسنا، سردار دهقان طی سخنانی در جشنواره مالک اشتر با گرامی داشت روز صنعت دفاعی و هفته دولت و پاسداشت نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر از این شهیدان والامقام به عنوان اسوه های مدیریت و کار جهادی یاد کرد که در دوران کوتاه خدمت و شرایط سخت حاکم بر آن روزها، خدمات ماندگاری را از خود به یادگار گذاشتند.

وی روز صنعت دفاعی را روزی مهم و مسئولیت آفرین دانست و افزود : لطف و نگاه ویژه مقام معظم رهبری به صنعت دفاعی، حس مسئولیت و تلاش مضاعفی را در میان تلاشگران این صنعت تقویت می‌کند که همواره در جهت اجرای صحیح ماموریت های محوله و پشتیبانی موثر از نیروهای مسلح قدم های استوار و محکمی بردارند.

وزیر دفاع تصریح کرد : یک جامعه، فرد و سازمان در انجام ماموریت ها و وظایف مربوط، دارای یک سری ویژگی های خاص می باشد که آن را از سایرین متمایز می کند. این ویژگی‌ها منعکس کننده آن مجموعه ها یا فرد است و به میزانی که این هویت یا ویژگی خاص یک سازمان، برای اعضا آن مشخص تر باشد، سازمان مربوط، مسیر پیشرفت و ترقی را بهتر و سریع تر طی خواهد کرد.

دهقان در ادامه به نقش و جایگاه مهم محرک ها در حرکت سازمان به سمت اهداف اصلی خود تاکید کرد و گفت : عوامل محرک آفرین و مهم سازمانی باید در ذات یک سیستم به طور کامل نهادینه شود تا بسیاری از فعالیت ها و اقدامات، از حالت شکلی شدن و رفع تکلیف خارج شود.

وزیر دفاع افزود : وزارت دفاع نیز در انجام ماموریت ها و وظایف خود باید به صورت ذاتی، رو به جلو و به سمت اهداف خود حرکت کند که این مهم با شناسایی چشم اندازها و برنامه ریزی های دقیق و سازمان یافته محقق خواهد شد.

دهقان با تاکید بر این‌که رشد و تعالی سازمانی باید به عنوان امری ذاتی در سازمان ها نهادینه شود، خاطر نشان کرد: در صورت تحقق این هدف، اراده عظیمی در مجموعه سازمان شکل می گیرد که راه های رسیدن به اهداف را هموارتر و جنبه های صوری و ظاهری را تبدیل به عامل متمایز کننده می‌نماید.

وزیر دفاع در پایان از مدیران وزارت دفاع در بخش های گوناگون که در انجام وظایف و اهداف سازمانی، با نگاه عمیق و دید باز، تمام تلاش خود را در جهت اعتلای توان دفاعی نیروهای مسلح و کمک به برنامه های توسعه ای جمهوری اسلامی ایران به کار می گیرند تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما