شناسهٔ خبر: 64939 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

وزیر کار به بهارستان نشینان گزارش می‌دهد

علی ربیعی عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به جلسه عصر امروز هیات رییسه از حضور وزرای کشور و کار در جلسات هفته‌های آینده مجلس خبر داد.

به گزارش نماینده حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: در جلسه امروز هیات رییسه مقرر شد ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در یکی از اولین نشست‌های بعد از تعطیلات مجلس گزارشی در خصوص مساله اشتغال و صندوق‌های بازنشستگی به نمایندگان ارائه کند.

وی افزود: همچنین بنا شد رحمانی‌فضلی وزیر کشور در یکی از جلسات مجلس در اواخر آبان ماه حضور یابد و در رابطه با مسائل سیاسی و امنیتی گزارشی به مجلس بدهد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس یادآور شد:‌ در جلسه هیات رییسه همچنین مقرر شد کمیته مشترکی برای لایحه الحاق موادی به تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت تشکیل شود و این کمیته در زمان تعطیلات مجلس جلساتی برای بررسی این لایحه داشته باشد تا پس از آغاز مجلس این لایحه در صحن علنی مورد رسیدگی قرار گیرد.

عضو هیات رییسه مجلس خاطرنشان کرد: همچنین کمیسیون مشترک بررسی لایحه خروج از رکود نیز در ایام تعطیلات مجلس رسیدگی به این لایحه را در دستور کار خواهد داشت تا این لایحه هم بعد از تعطیلی مجلس در دستور کار قرار گیرد.

 

 

نظر شما