شناسهٔ خبر: 64696 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز

در گفتگویی مطرح شد؛

الویری: بزرگ‌ترین اشتباه روحانی عدم دفاع از فرجی دانا بود

الویری فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر آقای روحانی در مجلس حاضر می‌شد قطعا استیضاح رای نمی‌آورد،‌ فرجی‌‌دانا با ده رای افتاد درحالی که حضور روحانی در مجلس حداقل ۳۰الی ۴۰ رای را جابه‌جا می‌کرد.

به گزارش نماینده به نقل از جهان، مرتضی الویری از فعالان اصلاح طلب در گفتگو روزنامه آرمان گفت: صحبت‌های رئیس جمهور که به مقابله به مثل با مخالفان دولت و تندروها پرداخته رابنده با عرض معذرت از ایشان نمی‌پسندم.

بزرگ‌ترین اشتباه روحانی

وی با بیان اینکه اگر آقای روحانی در مجلس حاضر می‌شد قطعا استیضاح رای نمی‌آورد، ‌ عنوان کرد: آقای فرجی‌‌دانا با ده رای افتاد درحالی که حضور روحانی در مجلس حداقل ۳۰الی ۴۰ رای را جابه‌جا می‌کرد. آقای روحانی با عدم حضور خود یک بازی برد را به باخت مبدل کرد. من بر این باورم که حتی اگر با وجود روحانی در مجلس یقین می‌داشتیم که فرجی‌‌دانا می‌افتد باز روحانی باید برای دفاع از مدیرش تمام‌قد حاضر می‌شد. به‌رغم انتقادهای فراوانی که به احمدی‌نژاد دارم باید از این صفت او یاد کنم که تا آخر از مدیرش حمایت می‌کرد. حال من نمی‌فهمم که سفر به اردبیل چه اولویتی بر دفاع از یک مدیر توانمند و صادق دارد. من این اتفاق را بزرگ‌ترین اشتباه روحانی در این یکساله ریاست‌جمهوری‌اش می‌دانم.

وی افزود: اگر استیضاح فرجی‌‌دانا شکست می‌خورد احتمال استیضاح دیگر در باقیمانده عمر مجلس ضعیف می‌نمود اما با آنچه اتفاق افتاد این احتمال بالاست.

نظر شما