شناسهٔ خبر: 64604 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

حسينيان در گفتگو با "نماينده":

رأی به برکناری وزير علوم، رأی اكثريت مجلس از دو فراكسيون "اصولگرايان و رهروان" بود

حسینیان عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: اعضاي فراكسيون رهروان با در نظر گرفتن دغدغه ها و آرمان هاي انقلاب نتوانستند به نتيجه واحدي در راي دادن به وزير برسند به همين جهت راي عدم اعتماد به فرجي دانا، راي اكثريت مجلس از دو فراكسيون اصولگرايان و رهروان بود .

حجت الاسلام والمسلمين روح اله حسينيان، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفت و گو با خبرنگار نماینده  با اشاره به جلسه استیضاح رضا فرجی دانا وزیر سابق علوم، تحقیقات و فناوری و وحدت نمایندگان اصولگرا برای استیضاح وی، گفت: اكثريت قريب به اتفاق نمايندگان مجلس راي به عدم اعتماد به وزير علوم در جلسه استيضاح دادند.

وي ادامه داد: تلاش هاي زيادي شد تا فراكسيون رهروان راي مثبت به وزير و راي منفي به استيضاح بدهند اما چون قاطبه نمايندگان، نمايندگان متديني بودند و افرادي هستند كه دل در گرو انقلاب اسلامي و ارزش هاي آن داشته و دارند حاضر نشدند به وزير راي دهند .

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خاطرنشان کرد: اعضاي فراكسيون رهروان با در نظر گرفتن دغدغه ها و آرمان هاي انقلاب نتوانستند به نتيجه واحدي در راي دادن به وزير برسند به همين جهت راي عدم اعتماد به فرجي دانا، راي اكثريت مجلس از دو فراكسيون "اصولگرايان و رهروان" بود.

نظر شما