شناسهٔ خبر: 64379 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مجلس اجازه نفوذ فتنه گران خوش خیال در دولت را نخواهد داد

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: پیام دیگر استیضاح به فتنه‌گرهای خوش‌خیال بود که اگر به دولت به چشم یک لقمه نگاه می‌کنند و بستر ایجاد اغتشاش را برای خود فراهم می‌بینند مجلس آنها را رصد می‌کند و اجازه نفوذ در دولت را به آنها نخواهد داد و با آنها برخورد خواهد کرد.

به گزارش نماینده سید امیرحسین قاضی‌زاده نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با فارس، با اشاره به استیضاح وزیر علوم در جلسه امروز مجلس گفت: استیضاح وزیر علوم در جلسه امروز مجلس این پیام را به همراه داشت که نمایندگان مجلس شورای اسلامی با هر گرایش سیاسی از منافع نظام کوتاه نمی‌آیند و در خصوص خطوط قرمز نظام یکپارچه هستند و وحدت کامل دارند.

وی افزود: پیام دیگر این استیضاح به فتنه‌گرهای خوش‌خیال بود که اگر به دولت به چشم یک لقمه نگاه می‌کنند و بستر ایجاد اغتشاش را برای خود فراهم می‌بینند مجلس آنها را رصد می‌کند و اجازه نفوذ در دولت را به آنها نخواهد داد و با آنها برخورد خواهد کرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: علی‌رغم فشارهای رسانه‌ای دشمنان این استیضاح به دشمنان خارجی نیز فهماند که  نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هرگز تسلیم فشارهای آنان نخواهند شد.