شناسهٔ خبر: 64374 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

قلعه نویی: قطار در حرکتی هستم که به آن سنگ می‌زنند/ عده‌ای از دشمنی با من نان می‌خورند / به دنبال راهکار حقوقی برای بایکوت برنامه ۹۰ هستم

فوتبال قبول دارم که در خط دفاع ایده‌ال نیستیم اما روی اشتباهات فردی گل خوردیم و البته فشار زیادی هم روی دروازه ما نبود. اما مطمئن باشید روز به روز بهتر می‌شویم.

به گزارش نماینده، استقلال تهران توانست شب گذشته در دقیقه ۹۲ رستگار شود، آن هم برخلاف آنچه که در طول بازی به نظر می‌رسید. امیر قلعه‌نویی که این روزها مخالفانش از هر طریقی برای زدن او وارد عمل می‌شوند، در حاشیه تمرین امروز در گفتگو با بانک ورزش،  بار دیگر علیه برنامه ۹۰ و مخالفان رسانه‌ای اش صحبت کرد.

 

به نظر می‌رسید استقلال نتواند سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

بازی سختی بود، سایپا در سه بازی گذشته‌اش گلی دریافت نکرده بود و نفرات دفاعی این تیم به لحاظ قدی نسبت به پارسال بلندتر شده بودند. تاکتیک سایپا استفاده از ضدحملات بود. استقلال هم از نظر دفاعی خوب نبود اما به دنبال این بودیم که سه امتیاز بازی را بگیریم. این بازی بازی خوبی بود و دیداری که در آن ۵ گل رد و بدل شده باشد قاعدتا باید بازی زیبایی باشد. گردش توپ و سرعت بازی نشان داد که استقلال به دنبال بازی تماشاگرپسند و پرگل است.

 

خیلی‌ها به استقلال شما بابت این خط دفاعی امیدی ندارند.

من قبول دارم که در خط دفاع ایده‌ال نیستیم اما روی اشتباهات فردی گل خوردیم و البته فشار زیادی هم روی دروازه ما نبود. اما مطمئن باشید روز به روز بهتر می‌شویم.

 

به نظر می‌رسد دعوا شما با برخی رسانه‌ها همچنان ادامه دارد. از این موضوع ناراحت نیستید؟

چه ایرادی دارد؟ حالا که آنها ادامه می‌دهند، ما هم دوست داریم ادامه پیدا کند. من خوشحالم که یک سری‌ها با دشمنی‌شان باعث شده‌اند تا بدانم خدا مرا دوست دارد. فعلا شرایط این طوری شده برخی آقایان از قِبَل دشمنی با من نان می‌خورند.

 

گویا روی خط نیامدن سرپرست استقلال در برنامه ۹۰، باعث شد تا شما دوباره علیه فردوسی‌پور صحبت کنید.

بحث بازی با عواطف ۲۰، ۳۰ میلیون هوادار استقلال است نه دشمنی با شخص قلعه‌نویی. متاسفانه بعضی از کارشناسان هم به خاطر اینکه ۱۰ دقیقه روی آنتن صحبت کنند، حق را ناحق می‌کنند. در ماجرای هَند خسرو حیدری واقعیت این است که با برنامه‌ریزی و هماهنگی کارشناسی کرده‌اند. وقتی یک کارشناس داوری صحبت می‌کند، قاعدتا یک کارشناس دیگر هم روی خط می‌آید تا اگر نظر مخالفی دارد، بدهد. فقط این روال برای استقلال رعایت نمی‌شود. این برنامه برای یک عکس ۲۰ دقیقه زمان می‌برد. اما وقتی سرپرست ما می‌خواهد روی خط بیاید، وقت ندارند. با من مشکل دارند، استقلال را می‌زنند. برای خودشان شو راه انداخته‌اند.

 

یعنی به نظر شما توپی که به دست خسرو حیدری خورد، عمدی نبود؟

قوانین داوری می‌گوید، اگر دست حالت طبیعی داشته باشد و عمدی در کار نباشد، هَند نیست. خسرو که توسط مهاجم حریف پرس شده بود و توپ هم در ۲۰ سانتی سینه بازیکن سپاهان بود چطور می‌تواند به عمد آن توپ را با دست زده باشد، مگر اینکه کارشناس داوری برنامه ۹۰ توجیه شده باشد. این آقا قوانین را نمی‌داند یا اینکه باید آنگونه که دوستان دوست دارند، صحبت کند. دست خسرو حیدری حالتی طبیعی داشت و ۱۰۰ درصد عمدی در کار نبود چرا که او نسبت به توپ دیدی نداشت. من اصلا به این موضوع کاری ندارم. حرف من این است که چرا ۲ دقیقه به سرپرست تیمی که میلیون‌ها هوادار دارد وقت داده نشد.

 

گویا پیروزی شما برابر سایپا بی‌حاشیه هم نبود، منظورم درگیری صادقی با برادر دامادتان است.

من که در بازی بودم و از اتفاقات روی سکو خبر ندارم. امیرحسین بعد از بازی به من زنگ زد و نیم ساعتی با هم صحبت کردیم. من از دست او ناراحت بودم چرا که شما از کسی که دوستش دارید توقع بیشتری هم باید داشته باشید. او با من صحبت کرد و شرایط را توضیح داد و گلایه‌ای دیگر از او ندارم.

 

پس اختلافات میان شما و صادقی برطرف شده است.

اختلافی وجود ندارد. هیچ زمان بازیکن و مربی را در یک کفه ترازو قرار ندهید. من تنها از او گله‌مند بودم، همین.

 

خیلی از کارشناس‌ها معتقدند استقلال پارسال بهتر از استقلال امسال است.

اصلا قابل مقایسه نیست، استقلال امسال از هر نظر نسبت به استقلال پارسال بهتر است. شما شکل بازی تیم را نگاه کنید تا متوجه شوید.

 

با توجه به اینکه ۲۴ ساعت از بازی گذشته باز هم تصمیم دارید برنامه ۹۰ را تحریم کنید؟

اصلا نمی‌خواهم اسمی از من و باشگاه ببرد. با باشگاه هم صحبت کردم بررسی کنند ببینند به لحاظ حقوقی می‌شود کاری کرد که هیچ برنامه‌ای از ما در ۹۰ پخش نشود. به دنبال راهکار حقوقی هستیم تا این برنامه را بایکوت کنیم، به بازیکنان هم گفته‌ام دیگر با این برنامه مصاحبه نکنند.

 

چرا حالا بازیکنان؟

برای اینکه حق طبیعی ما بود که سرپرست تیم روی خط بیاید و صحبت کند. وقتی برای سرپرست استقلال وقت ندارند، بازیکنان ما هم نباید دیگر با دوربین این برنامه صحبت کنند. مجری این برنامه غرض‌ورزی دارد و من لزومی نمی‌بینم که بازیکنان هم با این برنامه صحبت کنند.

 

البته این دعوای شما هم با وساطت چند نفر ختم به خیر می‌شود چرا که امیر قلعه‌نویی اصولا با دشمنانش زود آشتی می‌کند.

با کسی قهر نیستم تنها از حق و حقوق خودم و تیمم نمی‌گذرم و تا آخرش می‌ایستم.

 

چرا در هر فصل گروه مخالفان شما گسترده‌تر می‌شود؟

برای اینکه آدم بدی هستم!

 

جدی؟

یا آدم بدی هستم یا اینکه من مانند همان قطار در حرکتی هستم که به سویش سنگ پرتاب می‌کنند.

نظر شما