شناسهٔ خبر: 64187 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

آصفری:

فردا مشخص خواهد شد که استیضاح را تنها یک جریان سیاسی دنبال نمی‌کند

آصفری عضو فراکسیون رهروان ولایت گفت: اینکه برخی رسانه‌های حامی دولت علوم قصد دارند استیضاح را صرفاً خواست و مطالبه جبهه پایداری قرار دهند، بداخلاقی رسانه‌ای است که با اهداف سیاسی صورت می‌گیرد

به گزارش نماینده، محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک و عضو فراکسیون رهروان ولایت در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه استیضاح وزیر علوم سیاسی نیست، تصریح کرد: اینکه برخی رسانه‌های حامی دولت و وزیر علوم قصد دارند استیضاح را صرفاً خواست و مطالبه جبهه پایداری قرار دهند، بداخلاقی رسانه‌ای است که با اهداف سیاسی صورت می‌گیرد.

وی در واکنش به اقدام یک روزنامه اصلاح‌طلب که مدعی شده بود او نیز به دلیل حمایت از استیضاح گرایش به جبهه پایداری دارد، تاکید کرد: بنده عضو جبهه پایداری نیستم و عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت هستیم و متاسفم از اینکه این رسانه‌ها برای اهداف سیاسی خود، دست به اقدامات ضداخلاقی می‌زنند.

"رسانه‌های اصلاح‌طلب به دلیل تقابل سیاسی که با جبهه پایداری دارند و البته برای آنکه بخواهند، استیضاح را سیاسی جلوه دهند، می‌گویند استیضاح را جبهه پایداری دنبال می‌کند در حالی که از جریان‌های مختلف پیگیر استیضاح وزیر علوم هستند".

آصفری با بیان اینکه از حامیان استیضاح وزیر علوم است، تاکید کرد: روز استیضاح مشخص خواهد شد که استیضاح را تنها یک جریان سیاسی دنبال نمی‌کند.

نظر شما