شناسهٔ خبر: 63624 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ

نامه محسن رضایی به سیدحسن نصرالله

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، محسن رضایی در سالروز پیروزی مقاومت اسلامیِ مردم لبنان بر رژیم دژخیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه، به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نامه‌ای نوشت.

به گزارش نماینده به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، محسن رضایی در سالروز پیروزی مقاومت اسلامیِ مردم لبنان بر رژیم دژخیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه، به سید حسن نصر ا... دبیرکل حزب الله لبنان نامه ای نوشت.

متن نامه به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

دبیرکل جنبش انقلابی حزب الله لبنان

برادر گرانقدر و مجاهد، جناب آقای سید حسن نصرالله

با سلام و تحیت

بیست و سوم مرداد ماه، سالروز پیروزی مقاومت اسلامیِ مردم لبنان بر رژیم دژخیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه، در تقویم جمهوری اسلامی ایران، بعنوان روز مقاومت اسلامی نامگذاری شده است.

تقارن این روز بزرگ و تاریخی با مقاومت قهرمانانه ی مردم فلسطین در غزه،   فرصت مغتنمی است تا دیگر بار، همه ی آزادیخواهان و آزاد مردان جهان، با تحسین و تکریمِ فرزندان مقاومت، بر این واقعیت تاکید کنند که رژیم صهیونیستی در مسیر زوال و نابودی است و سلاح مقاومت، بعنوان کارسازترین سلاح در نبرد با دژخیمان کودک کشِ اشغالگر، همچنان مورد توجه مجاهدانِ راستین راه خداست.

حقیر با نکوداشتِ یاد شهدای والامقام مقاومت، این روز بزرگ را به جنابعالی و به عموم برادران عزیزم در جنبش انقلابی حزب ا... و نیز به منادیانِ مقاومت در فلسطین، اعم از حماس و جهاد  اسلامی و سایر مجموعه های قهرمان سازِ آن خطه، تبریک می گویم و توفیق روز افزونِ قاطبه ی مجاهدانِ عرصه ی مقاومت را از خدای بزرگ طلب می کنم.

نصر من الله و فتح قریب

برادرتان

محسن رضایی

۹۳/۵/۲۳

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۳۰۵۲۳۰۰۰۸۸۷#sthash.qThFnYYn.dpuf

نظر شما