شناسهٔ خبر: 62928 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

علوی: راهبرد دولت یازدهم کنارزدن جریانات سیاسی نیست

علوی+وزیر اطلاعات وزیر اطلاعات در جمع مردم لردگان با بیان اینکه راهبرد دولت یازدهم کنارزدن جریانات سیاسی نیست، گفت: اهل پیش افتادن از خط ولایت نیستیم.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، سید محمود علوی که به عنوان نماینده ویژه دولت امروز به شهرستان لردگان سفر کرده است در جمع مردم و مسئولان این شهرستان در مسجد گلزار شهدای این شهر اظهار کرد: قرار بود اولین سفر استانی دولت یازدهم از استان چهارمحال و بختیاری آغاز شود و این تصمیم مربوط به آبان‌ماه و آذرماه سال گذشته بود ولی به دلیل سرمای شدید و بارش برف‌ و باران در این استان تصمیم بر این شد تا سفر در شرایط مناسب آب ‌و هوایی برگزار شود.

وی افزود: مردم عزیز چهارمحال و بختیاری امتحان خود را در قبال نظام پس داده‌اند و قوم لر و بختیاری همیشه سرباز انقلاب اسلامی بوده است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه برای دولت تدبیر و امید همه جریان‌های سیاسی چه اصولگرا، چه اصلاح‌طلب و چه مستقل عزیر هستند، افزود: همه باید در اردوگاه نظام و زیر چتر ولایت و رهبری جای داشته باشند و بتوانند به این آب و خاک خدمت کنند.

وی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم دولت هیچ‌ جناح خاصی نیست و دولت همه جناح‌ها می‌باشد، ادامه داد: بارها ریاست جمهوری اعلام کرده است، هرکس قابلیتی دارد و می‌تواند به کشور خدمت کند و بدون در نظر گرفتن گرایش سیاسی باید به وی میدان داده شود.

علوی با اشاره به اینکه راهبرد دولت یازدهم کنارزدن هیچ‌ جریان سیاسی‌ای نیست، خاطرنشان کرد: این دولت دست همه مردم، گروه‌ها و جناح‌های سیاسی را به گرمی می‌فشارد و ترکیب هیئت دولت هم فراجناحی بودن دولت را نشان می‌دهد.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه در طول ۸ سال تصدی اصلاح‌طلبان، اصولگرایان به حاشیه رفته‌ بودند و در طول ۸ سال تصدی اصولگرایان، اصلاح‌طلبان از دور خارج شده بودند، افزود: از اختلاف‌های سیاسی هیچ عایدی برای کشور به دست نمی‌آید؛ البته منکر خدمات دولت‌های قبل نیستیم اما این خدمات می‌توانست با وحدت و رفاقت‌های سیاسی در چارچوب‌های معقول دوچندان شود.

وزیر اطلاعات گفت: ما باید در همان چارچوبی که رهبری اعلام کرده‌اند دنبال جذب حداکثری و دفع حداقلی باشیم و به هر کسی که می‌خواهد سوار بر کشتی نظام و انقلاب شود اجازه دهیم چرا که ما صاحب کشتی انقلاب نیستیم که افراد را پیاده کنیم.

علوی با تاکید بر اینکه همه افرادی که به انقلاب، نظام، قانون اساسی و اصل ولایت فقیه و شخص ولی فقیه اعتقاد دارند، حق دارند در چارچوب نظام فعالیت کنند، خاطرنشان کرد: هر حرکت مهمی که در این کشور صورت می‌گیرد توسط سران سه قوه با رهبری معظم هماهنگ است و پس از آن تصمیم‌گیری و اقدام می‌شود و این مساله را به عینه در جلسات دیده‌ایم که در بحث‌های مهم به همین نحو عمل می‌شود.

 وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه دولت سرباز ولایت است اما اهل شعارهای افراطی نیست، افزود: ما اهل پیش افتادن از خط مشی ولایت فقیه نیستیم چرا که اگر ولایت تضعیف شود ستون خیمه انقلاب تضعیف شده است و ما این اجازه را نخواهیم داد.