شناسهٔ خبر: 62622 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

احمدی:

تهاجم به غزه تلاش تکفیری‌ها برای تامین امنیت اسرائیل را نمایان کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فتنه‌انگیزی تکفیری‌ها امنیت اسرائیل را تأمین کرده که این مطلب تا قبل از هجمه وحشیانه صهیونیست‌ها به غزه شاید برای بعضی چندان قابل پذیرش نبود.

به گزارش نماینده به نقل از فارس حجت‌الاسلام وحید احمدی نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خانه ملت درباره تهاجم رژیم اشغالگر قدس به غزه گفت: این رویداد ویژگی منحصر به فردی داشت که در گذشته به این روشنی قابل بیان نبود.

 

احمدی اضافه کرد: امروز مشخص شد سه جبهه غربی، عربی و صهیونیستی هدف واحدی با عنوان تضعیف مقاومت پیگیری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز روشن است که نتیجه اقدامات تکفیری‌ها و وهابی‌ها در کیسه صهیونیست‌هاست، اظهار داشت: فتنه‌انگیزی تکفیری‌ها امنیت رژیم صهیونیستی را تأمین کرده و این مطلبی است که تا قبل از هجمه وحشیانه این رژیم به غزه شاید برای بعضی چندان قابل پذیرش نبود.

احمدی ادامه داد: امروز تکفیری‌ها نه تنها با صهیونیست‌ها هیچ گونه مبارزه‌ای نمی‌کنند بلکه حتی از ابراز یک محکومیت لفظی نیز خودداری می‌کنند.

وی از حمایت جبهه غربی و سکوت جبهه عربی از صهیونیزم به عنوان تکمیل‌کننده مثلث غربی، عربی، صهیونیستی سخن گفت و تصریح کرد: به‌طور مشخص دولت عربستان به گفته بعضی مقامات صهیونیستی از هجمه به غزه حمایت به عمل آورده و آن را مورد تأیید قرار داده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیست‌ها می‌خواستند پس از نشستی که میان حماس و فتح صورت گرفت مقاومت را خلع سلاح کنند تا کاری را که در این هفت سال موفق به انجام آن نشده بودند به اتمام برسانند اما مقاومت مردم غزه آنان را در رسیدن به این هدف ناکام گذاشت.

نظر شما