شناسهٔ خبر: 62475 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

فروزنده: اقدامات جمعیت ایثارگران برای کمک به غزه/ مدل لیبرالی در کشور جواب نمی‌دهد

لطف الله فروزنده قائم‌مقام دبیرکل جمعیت ایثارگران، گفت: دولت باید بداند مدل لیبرالی در کشور جواب نمی‌دهد و راه موفقیت آن اقتصاد مقاومتی است که باید به آن استناد شود.

به گزارش نماینده لطف‌الله فروزنده قائم مقام دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با فارس، با اشاره به جلسه شنبه شب جمعیت متبوعش اظهار داشت: جلسه شب گذشته چند محور داشت که محور اول آن مربوط به اتفاقات اخیر غزه بود و این موضوع مورد بحث اعضاء قرار گرفت که جمعیت در مورد غزه چه کاری می‌تواند انجام دهد.

وی ادامه داد: قرار شد مکاتباتی را با مسئولین چه در داخل و چه در خارج و همچنین با کشورهای عضو کنفرانس اسلامی داشته باشیم و تقاضا کنیم که حمایت همه جانبه‌ای از مردم غزه صورت پذیرد.

فروزنده تأکید کرد: معتقدیم که مقاومت مردم غزه نتیجه خواهد شد و رژیم اسرائیل و آمریکا درمانده خواهد شد و این بازی یک آزمایش برای سران کشورهای عربی نیز به حساب می‌آید.

قائم‌مقام دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: از همه کشورهای مسلمان، نخبگان و مجاهدین می‌خواهیم که از مردم مظلوم غزه حمایت همه‌جانبه کنند.

وی گفت: از مردم غزه نیز به خاطر مقاومتشان تشکر می‌کنیم و به آنها می‌گوییم که مردم ایران و همه آزادی‌خواهان جهان حامی آنها هستند و اجر مقاومتشان را نیز خداوند به آنها خواهد داد.

فروزنده با بیان اینکه محور بعدی بحث ما مباحث هسته‌ای بود، تأکید کرد: باید چارچوب‌های مشخص حقوق هسته‌ای ایران تعیین شود و پاسخ محکمی نیز به اظهارات اخیر وندی شرمن داده شود.

قائم‌مقام دبیرکل جمعیت ایثارگران تصریح کرد: دنیا باید این را بداند که ملت ایران ملت محکمی است و بر حقوق هسته‌ای خود تأکید می‌کند.

وی افزود: تیم مذاکره‌کننده ما نیز خطوط قرمز را به خوبی رعایت کرده و انتظار داریم که این خطوط را همچنان حفظ کند و منفعل برخورد نکند.

فروزنده مباحث اقتصادی را محور بعدی جلسه شب گذشته تشکل متبوعش معرفی کرد و گفت:‌ دولت باید وضعیت اقتصادی را سامان‌دهی کند که معتقدیم باید این موضوع متناسب با توانمندی‌های داخلی صورت گیرد.

قائم‌مقام دبیرکل جمعیت ایثارگران، افزود: دولت باید بداند مدل لیبرالی در کشور جواب نمی‌دهد و راه موفقیت آن اقتصاد مقاومتی است که باید به آن استناد شود.

وی در پایان گفت: موضوع فرهنگ آخرین محور جلسه ما بود، ما نسبت به حوزه فرهنگ حساسیم و معتقدیم که آن چیزی که سبب پیروزی انقلاب شد توجه به فرهنگ اصلی اسلامی و ایرانی است و از دولتمردان انتظار داریم که در برنامه‌هایشان به این موضوع توجه‌ای ویژه داشته باشند و با فرهنگ غربی مبارزه جدی کنند.