شناسهٔ خبر: 62298 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

جعفری:

ابعاد پنهان پرونده مهدی هاشمی روشن شود/ تمجید از عملکرد دستگاه قضا در برخورد با مفاسد

قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تمجید از عملکرد قوه قضائیه در برخورد با مفاسد، خواستار روشن شدن ابعاد پنهان پرونده مهدی هاشمی‌ رفسنجانی شد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری خانه ملت درباره دادگاه امروز مهدی هاشمی‌رفسنجانی گفت: انتظار مردم از دستگاه قضایی اجرای عدالت در حق تمامی مردم است.

وی اضافه کرد: نباید شرایط قضایی به صورتی باشد که جامعه احساس نکند ضعفا در صورت انجام تخلفی مواخذه می‌شوند اما افراد حاضر در قدرت یا نزدیکان آنها شاهد برخورد قانونی نخواهند بود.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که چرا رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی به این میزان به طول انجامیده است، اظهار داشت: البته از قوه قضائیه تشکر می‌کنیم که روند عدالت را در این زمینه جاری کرد.

جعفری اضافه کرد: ما تشنه این نیستیم که فردی به دادگاه رفته و محاکمه شود اما بر این تأکید داریم اگر اتهاماتی متوجه فردی شد وی پاسخگوی اعمال خود باشد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با تمجید از عملکرد قوه قضائیه در برخورد با مفاسد، خواستار روشن شدن ابعاد پنهان پرونده مهدی هاشمی‌رفسنجانی شد.

وی همچنین با اشاره به اظهارات روز گذشته عبدالله جاسبی رئیس اسبق دانشگاه آزاد درباره مأموریت مهدی هاشمی در لندن، تصریح کرد: سوال ما این است که اگر وی در فتنه ۸۸ متهم بوده چگونه به مأموریت رفته است؟

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی همچنین ابراز امیدواری کرد که قوه قضائیه بدون فشار، فشارپذیری و مصلحت‌اندیشی به پرونده مهدی هاشمی رسیدگی کند.

نظر شما