شناسهٔ خبر: 62091 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

معادله تعصب هافبک مورد علاقه پرسپولیس!

اما با انتشار فهرست قراردادهای ذوب‌آهن می‌توان فهمید تصمیم قاسم آنقدرها هم «دلی» نبوده! در واقع اسطوره ذوب‌آهن قرار است برای لیگ چهاردهم یک میلیارد و سیصد میلیون تومان پول بگیرد که این رقم، ۳۵۰ میلیون تومان بیشتر از گران‌ترین بازیکن پرسپولیس است

به گزارش نماینده، یکی از بازیکنانی که خیلی‌ها فکر می‌کردند بلافاصله بعد از پایان کار ایران در جام جهانی به پرسپولیس منتقل خواهد شد، قاسم حدادی‌فر بود. با این وجود در آخرین روزهای حضور تیم کشورمان در برزیل، مسوولان باشگاه ذوب‌آهن قرارداد سفیدامضای و را منتشر کردند تا معلوم شود قاسم همچنان در اصفهان توپ خواهد زد. در آن زمان موجی از تحسین‌ها متوجه حدادی‌فر شد و خیلی‌ها گفتند دستش درد نکند که با امکانات کمتر حاضر شده در تیم محبوبش بماند.

حالا اما با انتشار فهرست قراردادهای ذوب‌آهن می‌توان فهمید تصمیم قاسم آنقدرها هم «دلی» نبوده! در واقع اسطوره ذوب‌آهن قرار است برای لیگ چهاردهم یک میلیارد و سیصد میلیون تومان پول بگیرد که این رقم، ۳۵۰ میلیون تومان بیشتر از گران‌ترین بازیکن پرسپولیس است. چقدر خوب است که آدم «سفید» امضا کند، اما خیالش جمع باشد که یک رقم اساسی قرار است نقطه‌چین‌ها را پر کند!

 

منبع: بانک ورزش

نظر شما