شناسهٔ خبر: 62088 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عابدی:

لزوم شکسته شدن محاصره غزه/ رسانه‌های استکباری وجدان‌های بشری را به خواب برده‌اند

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: امروز رژیم صهیونیستی، غزه را برای مردم آن به زندان گوانتانامو تبدیل کرده و سکوت کشورهای اسلامی در قبال این اقدام شرم‌آور است.

به گزارش نماینده به نقل از فارس محمدکریم عابدی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از سکوت کشورهای اسلامی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: امروز رژیم کودک‌کش صهیونیستی با حمایت آمریکا و انگلیس غزه را در مقابل چشمان مدعیان حقوق بشر و سکوت آنها به زندان گوانتانامو دیگری تبدیل کرده و تأسف‌بارتر اینکه ما شاهد سکوت کشورهای اسلامی در قبال جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه هستیم.

وی افزود: این سکوت مرگبار در قبال جنایات صهیونیستها بیانگر این مطلب است که رسانه‌های استکباری با فضاسازی‌های خود وجدان بشری را به خواب برده‌اند.

این نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سکوت ملت مصر در قبال جنایات صهیونیست‌ها و ممانعت هیأت حاکمه این کشور در کمک‌رسانی به مردم غزه شرم‌آور است و حیأت حاکمه نظامی مصر باید در قبال این اقدامات خود در برابر تاریخ پاسخگو باشد.

عابدی خاطرنشان کرد: امروز تمامی آزاداندیشان اسلام و جهان باید با قیام خود محاصره غزه را شکسته و علاوه بر غزه نسبت به رفع حصر مردم موصل در عراق تسوط گروهک‌های تکفیری و مردم بحرین اقدام کنند.

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز علاوه بر اعزام هیأت به غزه گروه‌های دوستی خود را سایر کشورها را به کشورهای مختلف فرستاده و اقداماتی را در جهت جلب حمایت کشورها جهان از ملت مظلوم فلسطین اقداماتی را صورت دهد.

نظر شما