شناسهٔ خبر: 62032 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

«یدیعوت»: حماس از مرحله دفاعی وارد مرحله هجومی شده است

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» ضمن اذعان به قدرت مقاومت در اجرای عملیات‌های موفق افزود: حماس از تاکتیک دفاعی وارد تاکتیک هجومی شده است.

به گزارش نماینده به نقل از «یدیعوت آحارونوت»، جنبش حماس در روزهای اخیر به ویژه با استفاده از تونلها، از تاکتیک دفاعی به تاکتیک هجومی منتقل شده است.

در ادامه این گزارش آمده است در حالیکه ارتش رژیم صهیونیستی در انتظار تصمیمات مقامات خود بودند حماس یکشنبه و دوشنبه شب چند ساختمان را با کار گذاشتن مواد منفجره تخریب کردند.

یک مقام نظامی رژیم صهیونیستی دیروز سه‌شنبه را روزی سخت برای این رژیم توصیف کرد و افزود امروز ۱۰ نظامی کشته شده‌اند و سیاستمداران باید در مورد ورود به غزه یا خروج از آن تصمیم بگیرند.

یدیعوت آحارونوت ادامه داد همین مقام نظامی ضمن انتقاد از مقامات که اوضاع فعلی را جنگ نمیدانند گفت: مهم نیست که در سطح سیاسی چه اتفاقی در حال جریان است معرکه کنونی برای سربازان، جنگ است.

بر اساس این گزارش ارتش نسبت به  ارتباط تنگاتنگ عملیاتهای حماس با تونلها غافلگیر شده است و در نهایت نخواهد توانست همه تونلها را تخریب کند.

یدیعوت آحارونوت تاکید کرد که عملیات ارتش در حال حاضر بر یافتن و تخریب تونلهاف هدف قرار دادن منازل فعالان مقاومت و محل ساخت و پرتاب موشکها متمرکز است.

نظر شما