شناسهٔ خبر: 62029 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

طاهری :

هدف گروهک‌های تکفیری بدنام کردن اسلام است/ تأکید بر حفظ وحدت شیعه و سنی

طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر وحدت مسلمانان گفت: هدف گروهک‌های تکفیری بدنام کردن اسلام در جهان و ضربه زدن به جبهه مقاومت در منطقه است.

به گزارش نماینده به نقل از فارس سید علی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی  با تأکید بر لزوم حفظ وحدت مسلمانان در برابر گروهک‌های تکفیری و تروریستی گفت: رفتار گروهک تروریستی داعش در چند ماه گذشته نشان می‌دهد که این گروهک تکفیری هیچ اعتقادی به اسلام و دفاع از اسلام و مسلمانان ندارد و دشمنی آنها با شیعیان و برادران اهل سنت کاملاً آشکار است.

وی افزود: اقدامات گروهک تروریستی داعش در سوریه و عراق و موضع‌گیریشان در قبال حوادث غزه نشان می‌دهد که این گروهک دست‌نشانده آمریکا و رژیم صهیونیستی است و از سوی حکام وهابی منطقه تغذیه می‌شود و هیچ اعتقادی به اسلام اصیل ندارد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: هدف گروهک تروریستی داعش بدنام کردن اسلام در سراسر دنیاست و این گروهک درصدد است تا با ایجاد اختلاف و چند دستگی میان مسلمانان ضرباتی را به مقاومت شکل گرفته در منطقه وارد کند.

طاهری تأکید کرد: قطعاً وحدت میان تشیع و تسنن می‌تواند بهترین راه برای مقابله با اقدامات دشمنان اسلام در جهت ایجاد اختلاف میان مسلمانان باشد و همانطور که در سوریه و عراق شاهد ثمرات مثبت وحدت شیعه و سنی بودیم امیدواریم که شاهد وحدت هر چه بیشتر مسلمانان در منطقه و منزوی کردن تکفیری‌ها در منطقه باشیم.

نظر شما