شناسهٔ خبر: 61767 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آصفری عنوان کرد

نشست استیضاح‌کنندگان با وزیر علوم/ برخی دغدغه‌های نمایندگان همچنان پابرجاست

آصفری نماینده اراک در مجلس با اشاره به نشست استیضاح‌کنندگان با وزیر علوم گفت: وزیر علوم در فرصت داده شده اقداماتی را در خصوص رفع دغدغه‌های نمایندگان صورت داده اما دغدغه‌های اصلی همچنان پابرجاست.

به گزارش نماینده به نقل از فارس محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی و یکی از استیضاح‌کنندگان وزیر علوم  با اشاره به دیدار تعدادی از استیضاح‌کنندگان با وزیر علوم گفت: در این جلسه پیرامون دغدغه‌های نمایندگان در ارتباط با حوزه کاری وزارت علوم مباحثی صورت گرفت که وزیر در مورد برخی از دغدغه‌های مطرح شده اقداماتی را صورت داده بود اما دغدغه‌های اصلی نمایندگان همچنان پابرجاست.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط وزیر علوم گفت: وزیر علوم در راستای رفع دغدغه‌های نمایندگان بخشنامه‌هایی را به روسای دانشگاه‌های کشور صادر کرده و از آنها خواسته بود تا از نفوذ افراد معلوم‌الحال در فضای دانشگاه‌ها و نیز تبدیل فضای دانشگاه به باشگاه سیاسی برای برخی احزاب جلوگیری کنند و اجازه ندهند که اختلافات قومی در دانشگاه‌ها ایجاد و به آنها دامن زده شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزیر علوم اقداماتی را هم در ارتباط با دانشجویان ستاره‌دار انجام داده بود و برخی از این دانشجویان معاند که مجددا به فضای دانشگاه‌ها بازگشته بودند بار دیگر ادامه تحصیل محروم شدند اما تعداد دیگری از آنها همچنان به تحصیل خود ادامه می‌دهند.

آصفری خاطرنشان کرد: نمایندگان در این دیدار بر رفع دغدغه‌های خود در ارتباط با اسلامی‌کردن فضای دانشگاه‌ها و نیز جلوگیری از نفوذ فتنه‌گران در دانشگاه‌ها تأکید کردند و چنانچه طی فرصت داده شده به وزیر اقدامات اصلاحی در رابطه با دغدغه‌های مطرح شده صورت نگیرد استیضاح همچنان پابرجا باقی خواهد ماند.

نظر شما