شناسهٔ خبر: 61587 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آیت‌الله علم‌الهدی:

کاندیدای انتخابات ریاست مجلس خبرگان نخواهم شد

علم الهدی عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کاندیدای انتخابات دور جدید ریاست هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری نخواهم شد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی دقایقی قبل در حاشیه جلسه تفسیر قرآن در مهدیه مشهد در پاسخ به خبرنگار فارس درخصوص کاندیدا شدن وی در انتخابات هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: بنده در انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان که در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود کاندیدا نخواهم شد.

وی افزود: اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در شهریورماه امسال برگزار می‌شود اما انتخابات هیات رئیسه در اجلاس اسفندماه مجلس برگزار خواهد شد.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه اجلاسیه شهریورماه مجلس خبرگان رهبری توسط آیت‌الله هاشمی شاهرودی نایب‌رئیس این مجلس اداره خواهد شد تاکید کرد: با این حال انتخابات هیئت رئیسه جدید در اجلاسیه اسفندماه برگزار می‌شود و هر فردی از اعضای مجلس خبرگان می‌تواند به عنوان کاندیدا اعلام آمادگی کند.

امام جمعه مشهد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تنها راه رهایی ملت مظلوم فلسطین از دست جنایات رژیم صهیونیستی مقاومت است افزود: ۶۰ سال است تجربه ثابت کرده است که مقاومت تنها راه است چراکه هر زمان فلسطینیان در برابر این جنایات و وحشی‌گری‌ها ایستادگی کردند اسرائیل عقب‌نشینی کرد اما هنگامی که مقاومت را پیشه نکردند اسرائیل به جنایات خود ادامه داد.

نظر شما