شناسهٔ خبر: 61343 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نماینده آمریکا خواستار بمباران ایران شد

نماینده تگزاس در مجلس نمایندگان آمریکا خواستار بمباران تاسیسات هسته‌ای ایران برای جلوگیری از «ساخت سلاح اتمی و به خطر افتادن اسرائیل» شد.

به گزارش نماینده، پس از اعلام آژانس‌ بین المللی انرژی اتمی در خصوص همکاری کامل ایران با این نهاد بین‌المللی در خصوص برنامه هسته‌ای خود، «لوئی گومرت» از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا خواستار بمباران ایران به دلیل درگیری‌های جاری در غزه شد.
 
وی روز گذشته در صحن کنگره ضمن اشاره به درگیری های اخیر حماس و ارتش اسرائیل خطاب به رئیس این نهاد قانون‌گذار گفت: در حال حاضر اسرائیل برای رسیدن به صلح مبارزه می‌کند و مقامات آن با گروهی درگیر اند که کودکاشان را با استفاده از کمک‌های ارسالی ما، برای متنفر بودن از یهودی‌ها و اسرائیلی‌ها آموزش می‌دهند؛ آنها خیابان‌هایشان را به یاد کسانی که مردم بی‌گناه را می کشند (اشاره به نام‌گذاری معابر غزه به نام شهدای فلسطینی) نام‌گذاری می‌کنند.
 
نماینده تگزاش در مجلس نمایندگان آمریکا افزود: الان وقت آن است که از ارسال حتی یک سنت کمک به پشتیبانان و حامیان حماس جلوگیری کنیم.
 
وی در پایان از سخنان خود اینگونه نتیجه گرفت: الان موقع بمباران تأسیسات هسته‌ای ایران است؛ حتی اگر خودمان هم قصد جلوگیری از ساخت سلاح اتمی در ایران را نداریم، باید اجازه بدهیم که اسرئیل این حمله را انجام دهد تا یک دوست از خطر رهایی یابد.
 
آقای «گومرت» که از ایالت تگزاس به مجلس نمایندگان آمریکا راه یافته، پیش از این نیز از پیشتازان تصویب قطعنمه ۱۵۵۳ این نهاد مشهور به قطعنامه توسل اسرائیل به «تمام روش‌های ضروری» ازجمله توسل به اقدام نظامی علیه ایران بود.

منبع: فارس

نظر شما