شناسهٔ خبر: 61286 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

تیم جدید جواد نکونام مشخص شد

جواد نکونام به اوساسونا برمی گردد. تا چند روز آینده منتظر توافق او با این تیم اسپانیایی باشید.

به گزارش نماینده، از مدتها قبل شایعه بازگشت کاپیتان تیم ملی به اسپانیا به گوش می رسید و حالا او که با هیچ تیمی در ایران به توافق نرسیده، نکو می خواهد دوباره بازی در اوساسونا را تجربه کند.

سایت navarrasport و چند سایت دیگر که به باشگاه اوساسونا نزدیک هستند، دیروز یک خبر مشترک داشتند: بازگشت پادشاه ایرانی به پامپلونا.

به نوشته navarrasport، جواد نکونام دوست دارد دوباره در اوساسونا بازی کند و مدیران این باشگاه – که امسال باید در دسته دوم فوتبال اسپانیا به میدان برود – پیشنهاد جدیدی برای بازیکن سابقشان آماده کرده اند.

منابع نزدیک به اوساسونا خبر داده اند که مدیران اوساسونا از مدتها قبل مذاکراتی با کاپیتان تیم ملی ایران داشته اند و با او به توافق ابتدایی رسیده اند. قرار است نکو طی روزهای آینده به اسپانیا برود و اگر اتفاق خاصی نیفتد، او به زودی قراردادش با این باشگاه اسپانیایی را امضا خواهد کرد.

navarrasport  در ادامه به این نکته اشاهر کرده که نکونام در ۳۴ سالگی می تواند در لیگ دوی اسپانیا بازی کند و او در جام جهانی قابلیتهایش را نشان داده است.

بازگشت نکونام به اوساسونا آنقدر جدی است که هواداران این باشگاه اسپانیایی در شبکه توئیتر هم از حضور دوباره جواد در تیمشان استقبال کرده اند.

 

منبع:فیفا دی

نظر شما