شناسهٔ خبر: 61268 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ابطحی: جناح‌های سیاسی در حمایت از مردم فلسطین تردیدی ندارند

ابطحی عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: همه جناح‌های سیاسی در حمایت از مردم فلسطین و مخالفت با جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی تردیدی ندارند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، محمدعلی ابطحی عضو مجمع روحانیون مبارز به کشتار مردم بی‌دفاع غزه توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد و اظهار داشت: دفاع از مظلوم و جلوگیری از کشتار بی‌رحمانه و جنایتکار غزه که هم اینک توسط رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد فراتر از وظیفه شرعی و ملی است.

وی با تاکید بر اینکه دفاع از مردم بی‌دفاع غزه یک وظیفه انسانی تلقی می‌شود، گفت: اگر انسان‌ها نسبت به ظلم و کشتار بی‌تفاوت باشند عملا عنصر انسانی خود را از دست داده‌اند.

عضو مجمع روحانیون مبارز جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه را بسیار وحشتناک توصیف و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی آنقدر علیه مردم بی‌دفاع فلسطین جنایت انجام داده که دیگر جنایت‌هایش به چشم نمی‌آید.

ابطحی دفاع از مردم فلسطین را یکی از محوری‌ترین شعارهای انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: شعار دفاع از مردم فلسطین یکی از شعارهایی است که کمترین اختلاف نظر در آن وجود دارد و می‌توان گفت اصلاح‌طلبان، ‌اصولگرایان و دیگر خطوط سیاسی در مورد این شعار وحدت نظر دارند. به تعبیری دیگری همه جناح‌های سیاسی در حمایت از مردم فلسطین و مخالفت با جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی تردیدی ندارند.

وی به راهپیمایی روز جهانی قدس نیز اشاره کرد و گفت: روز قدس ارتباط به جناح و گروه خاصی ندارد و نماد دفاع از انسانیت و مظلومیت است. بنابراین حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت از اصول انسانی و مقابله با جنایت و ظلم محسوب می‌شود.

 

نظر شما