شناسهٔ خبر: 60779 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آیت‌الله ممدوحی در اجتماع بزرگ لبیک در کرمانشاه:

دشمنان ایران در صورت تجاوز در پنج دقیقه اول پشیمان می‌شوند / هیبت ایران در دل دشمن وحشت انداخته

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز اگر فردی فکر حمله و تهاجم به‌سوی ایران را داشته باشد، تنها در پنج دقیقه اول از عمل خود پشیمان خواهد شد، زیرا هیچ قدرتی جرأت و توان مقابله با این نظام مقدس را نداشته و نخواهد داشت.

به گزارش نماینده به نقل از فارس هشتمین اجتماع بزرگ عزاداران امیرالمؤمنین(ع) و مدافعان حریم آل‌الله با حضور عموم عاشقان اهل‌بیت(ع) و مردم متدین شهر کرمانشاه با عنوان «لبیک»، شامگاه گذشته در این شهر برگزار شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت علی(ع)، حضور پرشور شرکت کنندگان در این مراسم را لبیک به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دانست.

آیت‌الله حسن ممدوحی تأکید کرد: دنیا امروز درک کرده است که عاقبت‌الامر پرچم سیاره زمین به دست حضرت حجت‌ بن‌ الحسن‌‌العسکری(عج) خواهد رسید.

وی افزود: شما سربازان فداکاری هستید که تمام وجود خود را با امام علی(ع) و اولاد ایشان معامله کرده و حب و محبت آنان را در دل خویش جای داده‌اید.

ممدوحی به وعده پیامبر اکرم(ص) که در آخرالزمان عده‌ای می‌آیند که آنان برادر من هستند و این افراد محبت اهل‌بیت(ع) را در دل و قلوب خود دارند، اشاره کرد و گفت: شرکت‌کنندگان در این‌گونه مراسم همان برادران پیامبر(ص) خواهند بود.

وی متذکر شد: دشمنان اسلام که برخی از آنان در رده‌های پایین‌تری از حیوانات نیز قرار گرفته‌اند، با دیدن این‌گونه اجتماعات دچار رعب و وحشت شدید شده و به هراس افتاده‌اند.

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: امروز دشمنان دین مبین اسلام جرأت آن‌ را که بتوانند به حریمی تجاوز بکنند، دیگر ندارند، زیرا سربازان مقتدر اسلام در مقابل تهاجمات یهود و وهابیت ایستاده‌اند.

ممدوحی این حضور مقتدرانه را سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان دانست و تصریح کرد: این سربازان فداراکار نمی‌گذارند در ایران همچون کشورهای سوریه، عراق، غزه و دیگر کشورهای اسلامی از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

وی ادامه داد: امروز اگر فردی فکر حمله و تهاجم به‌سوی کشور جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد، تنها در پنج دقیقه اول از عمل و کرده خود پشیمان خواهد شد، زیرا هیچ قدرتی جرأت و توان مقابله با این نظام مقدس را نداشته و نخواهد داشت.

* قدرت ایران موجب هراس صهیونیست‌ها شده است

به گفته نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، هیبت و قدرت ایران امروز همواره در دل دشمنانش به‌ویژه یهود بین‌المللی وحشت عظیمی ایجاد کرده است.

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ما به مسلمان و شیعه بودن خود افتخار می‌کنیم و همگان باید بدانند که آینده کره زمین در دست اسلام و مسلمانان است و پرچم این کشور به دست مبارک فرزند حضرت علی(ع) یعنی حجت بن الحسن‌ العسکری(عج) خواهد رسید.

ممدوحی با تأکید بر حفظ تبعیت مردم از اهل بیت(ع)، گفت: دنیا در انتظار است که با قدرت خود در فضای مجازی و سایبری اعتقادات جوانان ما را تضعیف و نابود کند و باید بسیار هوشیار بود و یک سیلی محکمی بر دهان قدرت‌های سلطه طلب زد و این سیلی فقط تبعیت از حضرت علی(ع) و آل اوست.

وی بر تحکیم قدرت و وحدت ملت تأکید کرد و بیان داشت: باید همواره در رأس تمام امور مشی امام علی(ع) را سرلوحه قرار دهیم.

بر اساس این گزارش، در ادامه این مراسم عزاداران مولای متقیان در قالب دسته‌های عزاداری به‌سمت میدان جهاد کرمانشاه حرکت کردند و مداحان اهل بیت(ع) به مداحی پرداختند.

نظر شما