شناسهٔ خبر: 60617 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

هافبک سیتی به شایعه‌ها پایان داد

یحیی توره: خوشحالم با منچسترسیتی قرارداد دارم

هافبک منچسترسیتی با اعلام اینکه از بودن در این تیم خوشحال است، به تمام گمانه‌زنی‌های خروجش از باشگاه پایان داد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس یحیی توره که شایعه‌های زیادی در مورد خروجش از منچسترسیتی منتشر شده بود در نهایت تایید کرد این تیم را ترک نمی‌کند تا به تمام گمانه‌زنی‌ها پایان دهد.

هافبک ساحل عاجی بنا به گفته دیمیتری سلوک، مدیر برنامه‌هایش مورد توجه پاری سن ژرمن قرار داشت. سلوک ادعا کرده بود یحیی از اینکه سران منچسترسیتی به وی تولدش را تبریک نگفته‌اند ناراحت شده و قصد دارد این تیم را ترک کند زیرا احساس می‌کند برای روسای باشگاه اهمیتی ندارد.

توره در مورد ماندنش در سیتی به اسکای اسپورتس گفت: سران باشگاه هم با من و هم با خانواده‌ام رفتار خوبی داشته‌اند. باید به همه بگویم از اینکه با منچسترسیتی قرارداد دارم خوشحالم و تلاش می‌کنم تا جایی که می‌توانم در این تیم بمانم. می‌دانم برای آنچه که هواداران و باشگاه برای من انجام داده‌اند باید در این تیم بمانم و از حضورم لذت ببرم.

توره افزود: در زندگی چیزهایی هستند که اهمیت بالاتری نسبت به پول دارند. قرار داشتن در مسیر درست و اینکه در سلامت کامل قرار داشته باشی. این جنبه زندگی خیلی مهم است. تیم آمادگی خوبی دارد و خودش را برای قهرمانی‌ها در فصل آینده هم آماده می‌کند.

نظر شما