شناسهٔ خبر: 57593 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

وزیر مسکن : پروژه های بالای ۸۰ درصد پیشرفت افتتاح می شوند

وزیر راه وشهرسازی گفت: در سال ۹۳ پروژه هایی که ۸۰ در صد پیشرفت فیزیکی دارند را در دستور کار قرارداده یم که تاپایان سال آنها را به بهره برداری برسانیم.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم : عباس آخوندی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در سال ۹۳ پروژه هایی که ۸۰ در صد پیشرفت فیزیکی دارند را در دستور کار قرارداده یم که تاپایان سال آنها را به بهره برداری برسانیم و در این پروژه ها ۲۸ بیمارستان در کشور به بهره برداری می رسد.

وی به بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی آیت الله بروجردی دربروجرد اشاره کرد و افزود: در گروه دوم پروژه های سال ۹۴ این پروژه را دراولویت اصلی دستور کار خود قراردادیم که برای کمک به تکمیل آن ۷ونیم میلیارد تومان اعتبار امسال قراردادیم.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: بروجرد از نظر موقعیت جغرافیایی در وضعیت مناسبی قرار دارد بنابراین در یک موقعیت مواصلاتی قراردادیم که پروژه آزادره اراک به بروجرد به جدیت پیگیری می کنیم و آزادراه اراک به بروجرد به طول ۲۷ کیلومتر انجام شده است ومراحل پیشرفت پروژه در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: خط آهن دورود به خرم آباد را مطالعه کردیم و آن را به وزارت راهبردی ارائه کردیم که در ردیف پایداری قرار بگیرد. آخوندی گفت: امیدواریم در مذاکرات شروع شده در جهت گفت و گو بین المللی برمبنای عزت و اقتدار به نتیجه برسد و افق خوبی را در آینده داشته باشیم.

وی اظهار کرد: ما با تکیه بر جوانان کشور که در تمام استان ها وجود دارند به موفقیت های بزرگی دست پیدا می کنیم و شهرستان بروجرد هم با توجه به ظرفیت های بالای انسانی و خدادادی به پیشرفت های چشمگیری دست پیدا می کند.

نظر شما