شناسهٔ خبر: 56154 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

اعتراض دانش‌آموزان به دشواری سوالات امتحان نهایی و پاسخ آموزش‌وپرورش

دانش‌آموزان سال سوم دبیرستان در رشته‌های ریاضی و تجربی نسبت به دشواری سوالات امتحانات نهایی در برخی از دروس معترضند به گونه‌ای که این اعتراض موجب تجمعاتی نیز شده اما آموزش و پرورش معتقد است سوالات کاملاً استاندارد است.

به گزارش نماینده؛ دانش‌آموزان سال سوم دبیرستان در رشته‌های تجربی و ریاضی نسبت به سوالات امتحان نهایی در برخی از دروس از جمله جبر، دینی و حسابان اعتراض دارند به گونه‌ای که طی هفته گذشته تعدادی از دانش‌آموزان سال سوم دبیرستان در  شهر تهران با تجمع مقابل اداره آموزش و پرورش اعتراض خود را نسبت به دشوار بودن سوالات امتحانات نهایی اعلام کردند.

** اعتراض به سوالات امتحان جبر، حسابان و دینی

یکی از دانش‌آموزان رشته ریاضی به خبرنگار تسنیم می‌گوید: سوالات دروس جبر، دینی و حسابان بسیار دشوار طراحی شده بود؛ سوالات درس دینی اگر چه از داخل کتاب درسی بود اما از قسمت‌های به اصطلاح پرت کتاب که عمدتاً به ذهن دانش‌آموز نمی‌آید که این قسمت‌ها را مطالعه کند، طراحی شده بود.

وی می‌افزاید:سوالات درس حسابان و جبر نیز خیلی مفهومی و دشوار طراحی شده بود؛ من و همکلاسی‌هایم سوالات امتحانات نهایی ۵ سال گذشته را مطالعه کرده بودیم، سوالات جبر و حسابان امسال در مقایسه با سال‌های گذشته بسیار دشوار و مفهومی بود. همین موضوع باعث اعتراض دانش‌آموزان شده است.

** فانی: مبنای طراحی سوالات امتحانات نهایی کتب درسی است

موضوع دشواری سوالات امتحانات نهایی دانش‌آموزان سال سوم دبیرستان به علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش نیز رسید.

فانی در تاریخ ۱۲ خرداد در جمع خبرنگاران در خصوص اعتراض برخی از دانش‌آموزان به امتحانات نهایی می‌گوید: این اعتراضات بستگی دارد چگونه باشد چرا که برخی از دانش‌آموزان می‌گویند چرا امتحانات از جزوه طرح سوال نشده است، در صورتی که مبنای ما برای امتحانات کتاب درسی است.

وزیر آموزش و پرورش می‌افزاید: اگر سوال خارج از کتاب درسی باشد قابل بررسی است اما گزارش‌هایی که داریم این است که سوالات از کتاب درسی بوده، متأسفانه برخی از دانش‌آموزان عادت به جزوه‌خوانی دارند در حالی که جزوه دانش‌آموزی ملاک برای طرح سوالات امتحانات نهایی نیست و نخواهد بود. البته آمادگی داریم اگر اشکالی در کار بوده است بررسی کنیم و پس از بررسی اقدامات لازم صورت گیرد.

** دشواری سوالات امتحان نهایی را نمی‌پذیریم

اما زمانی که ماجرا را با عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش بازگو می‌کنیم، وی با رد دشواری سوالات امتحانات نهایی به تسنیم می‌گوید: همواره تعدادی از دانش‌آموزان نسبت به سوالات امتحانات معترض هستند که البته تعداد آن‌ها محدود است. سوالات امتحانات نهایی توسط طراحان مجرب طراحی می‌شود و پس از آن یک بار دیگر توسط تیم بازبینی مورد بازبینی قرار می‌گیرد. ضریب سختی سوالات متناسب با دانش‌آموزان کل کشور اعمال می‌شود به گونه‌ای که یک دانش‌آموز در تهران و یک دانش‌آموز در زاهدان بتوانند به سوالات پاسخ دهند.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش می‌گوید: در رابطه با امتحانات نهایی سال سوم دبیرستان اعتراضاتی توسط تعدادی از دانش‌آموزان شهر تهران صورت گرفته است، این دانش‌آموزان معتقدند که سوالات امتحانات سخت طراحی شده است. البته علت اصلی اعتراض آن‌ها این است که نتیجه امتحانات نهایی در کنکور آن‌ها تأثیر دارد بنابراین اگر یک دانش‌آموز حتی نمره خوب نیز بگیرد باز هم اعتراض می‌کند.

عمادی ادامه می‌دهد: یکی از دلایلی که باعث می‌شود دانش‌آموزان تصور کنند سوالات امتحانات نهایی دشوار است این است که به محتوای کتاب توجه نمی‌کنند. اگر دانش‌آموزان معتقدند که سوالات دشوار است بگویند که کدام سوالات و در کدام درس‌ها دشوار بوده است. طراحان ما آمادگی دارند به هر سوالی که اعتراض یا شبهه‌ای در خصوص آن وجود دارد پاسخ روشن داده و دلیل طراحی آن را نیز مطرح کنند.

 

منبع: تسنیم

نظرات مخاطبان 583 862

  • ۱۳۹۳-۰۳-۱۷ ۱۹:۴۱zahra 448 523

    سوالات هندسه خييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييلي سخت بود يعني چي اخه 92خيلي اسون بود دانش اموزان 93 مگه چيكار كردن؟؟؟اهاااااااااااااااااااااااااي طراح سوالااااااااااااااااااااات 93
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۱۷ ۲۰:۱۸پرنیان 125 819

    سخت بودنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
    خو تاثیر تو کنکور ندن
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۱۸ ۰۱:۰۰کیمیا 155 492

    کی گفته فقط دانش اموزان ریاضی اعتراض دارن.من دانش اموز سال سوم تجربی از بندرعباس  هستم از حوزه ی امتحانی نمونه صفار زاده.ولی خیلی از دانش اموزها نمیدونن که کجا و به کی باید اعتراضاتشون رو بیان کنن .واقعا سوالات امسال نسبت به سال های قبل خیلی سخت تر بود،امتحان زیست و ریاضی خیلی مشکل بود.نحوی طرح سوال ها کاملا متفاوت با سال های قبل بود.
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۱۸ ۱۰:۱۷مهدی 847 911

    چرا بیخود جو میدین؟؟؟؟
    حسابان مفهومی بود؟؟؟؟؟ خداییش آسون ترین سوال ممکن رو دادن.... یعنی سوالات ریاضی باید عیناً از متن کتاب باشه؟؟   اصلاً حتی از تمرین های جوندار کتاب هم سوال ندادن....
    
    تنها امتحانی که یه کم غافل گیر کننده بود، امتحان دینی بود که اون هم عیناً ار نصّ صریح کتاب بود....  ما نباید بد مطالعه کردن خودمون رو تقصیر دیگران بندازیم....
    
    به نظرم با توجه به تآثیر مستقیم 35درصدی سطح سوالات باید خیلی بالاتر می بود....
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۱۸ ۱۰:۴۳محمد رضا 275 521

    سلام. من از دانش اموزانی هستم که وقتمو میزارم تا نمره کاملم رو بگیرم اما با این حال  تو امتحان زیست که بالای 30 ساعت نگاه کرده بودم 17 میگیرم!:( اخه این انصافه که انقد مشکل باشه تمام زحماتم به هدر بره؟  با این کار امید ادمو هم ازش میگیرن.!
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۱۸ ۱۱:۱۷سیذمحمد 62 453

    سوالات هندسه خیلی سخت بودن  یکی بگه اخه اگر اینقد سخت ندید نمیشه و یکی نیست که یه اینا بگه شما یکی که در یک شهرستان دور افتاده امتحان میده تا یکی که در تهران با امکانات بالا درس می خواند را مثل هم می گیرید . معلمای ما که اگر سوال هم بپرسی نمیتونن جواب بدن حالا ما با اینا می خواهیم نمره بیاریم. 
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۱۸ ۱۳:۱۹amir 17 119

    در جواب به مهدی : سوالات حسابان مفهومی بود درست اما آیا پارسال هم همینطور بود در ضمن 35 درصد نه 25 درصد که تازه اونم رو هواست و معلوم نیست . پارسالی ها امتحانشون آسون تر بود اما اوناهم همون 25 درصد رو می گیرند!!!!!!! تا حالا به این فکر کرده بودی در ضمن من خودم حسابان رو 19 می شم اما درس ضریب چهار شوخی بردار نیست.
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۱۸ ۲۲:۳۲مهدی 214 228

    جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون مادرتون تاثیر ندین خیلی سخت بود. البته اینم بگم برنامه ریزیتون گ .. بود برا ادبیات 3 روز برای زمین که همش اسم عجق وجق 1 روز نه واقعا این انصافه من که اصلا ازتون نمیگذرم البته اینم بگم کلا نا امید شدم از درس خوندن یکی رو برا رضای خدا بالای 17 نمیگیرم منی که نوبت اول توی مدرسه ی نمونه معدلم شد 18.5 . خدا خیرتون نده
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۱۹ ۰۴:۳۰الهه 63 240

    اینو نوشتید :
    اگر دانش‌آموزان معتقدند که سوالات دشوار است بگویند که کدام سوالات و در کدام درس‌ها دشوار بوده است. طراحان ما آمادگی دارند به هر سوالی که اعتراض یا شبهه‌ای در خصوص آن وجود دارد پاسخ روشن داده و دلیل طراحی آن را نیز مطرح کنند.
    خب من میخوام بگم کدوم سوالات بوده
    فقـط مشخص کنید به کـــی؟؟؟؟
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۱۹ ۱۳:۱۰علیرضا 34 339

    به اموزش و پرورش بگید سوالات امسال را با سال قبل مقایسه کنید اگر سطح سوالات مثل پارسال بود من ترک تحصیل می کنم.ولا
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۱۹ ۱۳:۳۰نفس 17 256

    من خودم این ترم خیلی خوندم ولی اصلاازسوالاراضی نبودم درسته که ازکتاب طرح شده بوداماازجزئیات اومده بودوبااین فرجه هایی که داده بودندمااصلا فرصت خوندن جزبه جزکتاب رونداشیم واینکه میگن تقصیرخودبچه هاست عادت کردن به جزوه خونی این تقصیرمانیست وبایدبه معلمها آموزش بدن که روی کتاب بیشترکارکنن که حداقل بچه های سال دیگه ام به این روزنیفتن این معدل روی کنکورماتاثیرداره ومانمیدونیم که بااین وضعیت چیکاربایدبکنیم  من که خودم خیلی ناامیدشدم ازدرس خوندن وهیچکسم قبول نمیکنه که این اعتراض یکی دونفرنیست بلکه اعتراض اکثرشهرها به سوالهابودوبهتره که طراحان به سوالهای سال قبل نگاه کنن ومقایسه کنن شایدبرای اوناسخت نباشه امابرای ماواقعاسخت بودوبایدیه فکری به حال مابکنن.
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۱۹ ۱۳:۴۳رضا 10 194

    سوالات درس زیست شناسی بسیا بر ربط و چرت بودن من نوبت اول زیستو 20 گرفتم اما الان 16 میگیرم میفهمید چی میگم هان.اون وقت با دبیرای نالایق ما باور کنید اگر همین امتحانو از دبیر ما بگیرید کمتر 16 میگیره
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۱۹ ۱۷:۱۱پرهام 5 128

    نمونه سوالات درس رياضى رو ٥ دوره اول حل كردم و همشو بالاى ١٧ مى شدم
    الان ١٢ بشم هنر كردم
    عااااااخه اين چه وضعيشه 
    كاش فقط رياضى بود كه انقدر سخت باشه !!!! 
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۱۹ ۲۰:۲۱migmig75 22 167

    پارسال انتخابات بود   آسون گرفتن که دهن بچه ها رو ببندند الان تلافیش و سر ما در می آرن . 
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۱۹ ۲۱:۱۵نفس 8 158

    من نمیدونم بچه هاچرااین طراحان مجرب که این سوالهاروبرای ماطرح کردن ومیگن سوالهااستانداردبوده ومشکلی نداشته پس اگه برن سوالهای سالهای قبلونگاه کنن چی میگن لابداونااصلامشکلی نداشته وخیلی راحت بوده مال ماام که سخت بوده اسمشو گذاشتن استانداردتازه مابه عنوان دانش آموزوظیفه داریم فقط اعتراض کنیم و به این اعتراضها هم بایدرسیدگی بشه نه اینکه خودمونم بشینیم تک به تک سوالاروبنویسیم وبگیم ایناسخت بوده وبحث یکی دوتاسوال نیست کل سوالامشکل داشته.
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۱۹ ۲۲:۲۹ایمان 14 128

    نمی دونم این چه شانسیه؟
    تا سال پیش هرکی 3 تا نمونه سوال سال قبلشو حل می کرد بالای 18 بود اونوقت واسه ما زیر 8 نمی شیم!!!!!
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۲۰ ۰۱:۴۶ریحانه 164 320

    شماها که انقدر حرف از کتاب می زنید من رشته ام ریاضیه 
    اگه جزوه های قلمچی وگاج ونمی خوندم 2هم نمی شدم
    خداییش فیزیک و جبر ریاضیا سخخخخخخخخخخخت بود
    خدا پدر و مادر قلمچی رو بیامرزه 
    هرکی موافقه لایک کنه
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۲۰ ۰۱:۵۲مهدی شهبازی 21 97

    سلام. سوال اول  گزینه ب در درس جغرافیا2 سوم انسانی سال خرداد93 . این سوال در هیچ جای کتاب به این صورت نوشته نشده. اگه بنا کتابه پس این سوال از کجا اومده؟ یا سوال 21 گزینه ب.!!!!! مثل اینکه از خداتونه همه مردود بشن!؟!
    اگه مسلمان هستین رسیدگی کنید....
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۲۱ ۱۴:۳۵محمد 6 104

    باسلام میخواستم از وزیر اموزش وپرورش سوال کنم که خدایی اگر شما هم جای ما بودید این حرف را میزدید درست است که سوالات باید از متون کتاب درسی باشد اما پس چرا برای درس دینی این قضیه وجود نداشت و سوالات از قسمت انحرافی وپرت کتاب داده شده بود.
     
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۲۲ ۱۱:۴۵رامبد 9 83

    وای
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۲۲ ۱۹:۱۷1122 6 111

    باباتوروخدا یفکری بکنید نذارید بدبخت شیم.ما که منطقه3 هستیم با معلم های ضعیف چکار کنیم؟حتی یه کلاس فوق اعاده هم نداشتیم بریم واقعا ظلم به این میگن.مگه فرق ما با پارسالی ها چیه؟نسل مون عوض شده آیا؟
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۲۳ ۰۱:۱۴ملاردی 12 52

    سوالات جغرافیا سوم انسانی  شماره 10 و 20 و 17 و 1 قسمت ب مشکل داشتند.
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۲۴ ۰۸:۵۳فاطمه 3 334

    واقعا دلم می خواد بدونم چرا؟ 
    شرایطمون عینه پارسالیا بود اگه اونا انتخابات داشتن ما جام جهان داریم
    طی یکسال هم که نه ضریب هوشی ها بالاتر میره نه دانش اموزا خرخون تر میشن نه معلما کار شاق تری می کنن 
    اما ظاهران طراحا کورن اینارو نمیبینن میگن طراحی کار یه نفر نیس کا گروهی از معلماس ینی یه نفر هم تو اون گروه عقلش کار نمی کرده 
    
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۲۵ ۰۰:۵۷لیلا 8 67

    فقط ی سوال : چرا سال 92 اونقدر اسون و سال 93 ی ما بدبختا اینقدر سخ ؟!!؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟!؟!؟!
    
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۲۵ ۰۲:۰۵علی 14 96

    اقای فانی...شما که با رای همین نمایندگان مجلس ما انتخاب شدید و اقای رعیس سنجش کوتاهی خودتونو تقصیره بچه های مردم نندازین.سما اگه بازبینی میکردین سوالاتونو که نباید هیچ اشتباهی تو جوابا بوده ه باشه.درصورتی که هی اصلاحیه میزنین واسه درسا.اخه مردمومن امتحانای پارسال کویت بود.باز پسرکدوم مقام و اقا زاده ای پارسال امتحان داشته که امسال رو واسه ما سخت میارین.بعد میگین تو کنکور تاثیر؟شما اول برین سوالاتونو استاندارد کنین بعد بیاین بگین تاثیرمعدل.اخه من نمیدونم کدوم نهادی سرخود واسه خودش تصمیم میگیره اخه یکم رو اینا نظاره تکنین.لطفا ثبت کنین.خواهش میکنم
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۲۵ ۲۲:۰۷fateme 15 66

    بابا ینی چی؟ سوالا از نظر خودتون آسونه؟ اگه مردین این سوالارو ب معلمای عزیز تر از جانتون بدین ببینم چند میشن؟
    عزیزان و دوستان حرفای ما تاثیری نداره ینی اصن نگاه نمیکنن و میندازن گردن ما ک شماها درست درس نمیخوندین
    ی مشت آدم عقده ای طراح شدن
    حالا خوبه حقوقای مصصح هاتون سر جاشه دیگه این کارا ینی چی؟
    اگه درست صحیح میکردن ک کار ب اعتراض نمیکشید
    اینجوری دارید ب جووناتون راه پیشرفت و نشون میدین؟
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۲۷ ۱۳:۲۶حسین 5 54

    سوالات درس زیست وریاضی فوق العاده سخت ونامفهوم بود توروخدا یه نگاهی به امتحانای پارسال مینداختین آخه انصافتون کجارفته کجایه سوالات استانداردبود سوالات پارسال انقد اسون سوالات امسال انقد سخت اخه معلماتون دراین حد هستن که اینجوری سوال میدین اخه شما فکرکردین ضریب هوشی بچه های امسال از پارسال بالاتره توروخدا نمونه سوالای پارسال ریاضی وزیست و با امسال مقایسه کنید بعد بگین سوالات استاندارده ومشکل ازدرس خوندن بچه هاست
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۰۹:۴۰zahra 3 44

    واقعا نمیدونم چیبگم!شما میگین بچه ها میرن جزوه میخونن ولی من فقط کتاب خوندم،من تا ساعت 11درس میخوندم2بیدار میشدم بازم با این وضع سوالاتون فقط دعامیکنم قبول شم ...واقعا که
    
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۲:۰۲زهرا 30 86

    سوالات امتحان نهایی هیچ شباهتی با سوالات سالهای قبل نداشت منی ک فکرمی کردم 20 میشم  هفدم ب زور میشم انشالله خیر نبینید.... 
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۲۹ ۲۰:۲۰فاطییییی 10 44

    سلام چرا انقد میگن سوالای رشته ی ریاضی و تجربی سخته مگه انگار سوالای انسانی آب خوردن بود......................بخدا  یکی به داد دل انسانی ها نرسید .................مگه ما 93 ها چیکار کردیم که انقدر امتحانامون سخت تر از سالای دیگه اس ......................اگر قراره تو کنکور تاثیر بدن باید جوری طرح میشد که معدلای همه بالا می بود نه الان که با این معدلای کم رتبه ی کنکورمونم فاااااتحش خونده میشه........جان من راس نمی گم (انسانی هایم لطفا جواب بدن و همدردی کنن)
                                
  • ۱۳۹۳-۰۳-۳۱ ۱۵:۲۹دنیز 4 50

    من یه دانش آموز درس خونم معدلم ترم اول 19.58 بود اما ترم دوم فک نکنم 17 بیام واقعا امید رو ازم گرفتید خودم حساب میکنم ریاضی میشم 18 اونوقت بم 12 دادن واقعا سخت بود واقعا
    خدا ازتون نگذره
                                
  • ۱۳۹۳-۰۴-۰۱ ۲۰:۲۳زهرا 5 33

    خیلی سخت بودامتحانا.زبان خارجی که دیگه ازهمه بدتر.یعنی چی که قبول نمی کنن سخت بوده ای باباااااااااااااااااااااااا 
                                
  • ۱۳۹۳-۰۴-۰۳ ۱۰:۰۵amir 9 48

    علاوه بر طراح سوالا که گند زدن
    مصحح ها چرا اینجوری تصحیح کرده بودن ؟؟؟؟
    من حسابانو با کلید چک کردم میشدم ۱۸
    بعد به من دادن ۱۰!!!!!!
    واقعا براشون متاسفم
    ازشون نمیگذرم
                                
  • ۱۳۹۳-۰۴-۰۳ ۱۶:۳۶فرهاد 3 31

    سوال زیست خیلی خیلی دشوار بود به گونه ای که در سال های اخیر سوالی به این سختی تبوده خوب چی میشه تاثیر در کنکور نداشته باشه
                                
  • ۱۳۹۳-۰۴-۰۴ ۱۵:۵۶محمد 3 31

    اقا حالا برا طرح کردن سوالات گند زدن دیگه این چه وضع تصحیح کردن برگه هاست خودشون خجالت نمیکشن؟واقعن که ....اون نه به اصطلاح انسانی که میاد میگه دلیل روشن دلیل روشن بره خجالت بکشه.من امتحان زمین شناسیمو با کلید داخل سایت سنجش دراوردم15 میشدم رفتم دیدم نمرم شده بود 10.75 اخهههههههههههه این انصافه!!!!!!!!!!!!!بخدا نمیگذرم ازشون نمیگذرم
                                
  • ۱۳۹۳-۰۴-۰۷ ۰۰:۲۳محمد 2 400

    بالا۳۰ساعت دنیی  خوندم  اخرشم  شدم ۱۵ خدایی  انصافه  اکثر  سوالا  از  جا  های  پرت  کتاب  بود  اقایان  طراح  مجرب
                                
  • ۱۳۹۳-۰۴-۰۷ ۱۲:۵۸سارا 235 26

    سوالات به نسبت این که در کنکور تاثیر داره اسون بود من خودم معدلمو 19/96 شدم اونم فقط از ورزش کم اوردم
                                
  • ۱۳۹۳-۰۴-۰۷ ۱۴:۰۲آرمان 14 74

    با سلام به تمام بچه های زخم دیده . خواهش میکنم تا اخر بخونید،که همه ی ما قربانی طرح نا صحیح و اشتباه وزارت آموزش و پرورش در راستای گزینش دانه درشت ها شدیم.اصل حرف من اینه که از اشتباهاتی مثل کم بودن وقت کافی برای امتحانات دشوار و پر واژه مثل زمین شناشی یا حسابان  و زیست شناسی و..... . همه ی ما میدانیم که تمام بچه های تجربی ریاضی و انسانی همه با استعداد و با هوش هستند.  دوسنان وزارت طرحی برای دانش آموزان سوم عملی کرده اند که از ابتدای سال تحصیلی کاملا مشهود بود. طرحی که فقط دانش آموزان دبیرستان های خاص بالا آمده و دبیرستان های عادی در درجه ی پایین قرار گیرند این نوع حرکت خود سوزی استعدادهاست. واقعا متاسفم برای این طرح وزارت و این که از طریق هیچ منبعی به دانش آموزان گفته نشد. و دلسوزم برای پدر و مادری که با تمامی تلاش و ذوق و شوق آینده ای برای فرزندانشان آرزو داشتند ولی دریک سال نقش بر آب شد.متاسفم برای وزارت و طراحان وتصحیح کنندگان امتحانات.  و بگم در حق ما صد در صد ظلم شده. مرسی... با احترام
                                
  • ۱۳۹۳-۰۴-۰۹ ۱۰:۴۵ابراهیم 7 61

    سوالت ریاضی رشته تجربی 93 اگه بخوام بدونتعصب بگم واقعا شباهتی با سالهای قبل نداشت 
    من سال 92 و91 رو شب امتحان که حل میکردم واقعا به راحتی 18 می شدم 
    ولی ریاضی امسال به زور قبول شدم 
    خداوکیلی انصافههههههههههههه
    
                                
  • ۱۳۹۳-۰۴-۰۹ ۱۴:۳۹رضا 4 30

    خیلی سخت بودند همه اش 
                                
  • ۱۳۹۳-۰۴-۱۱ ۱۳:۴۹معین 3 34

    بعله.....شما جلوی پیشرفتو بگیرین ما خدارو داریم تا خدارو داریم غم نداریم
    امیدوارم این کاری که با ما کردین یه روز به همین زودیا سزاشو ببینین
                                
  • ۱۳۹۳-۰۴-۱۱ ۱۷:۴۵لیلا 6 30

    من به خاطر  یک نمره دوتایی از درس هام تخدید شده این واقعا انصافه هست اعتراض هم دارم قبول نکردن 
                                
  • ۱۳۹۳-۰۴-۱۲ ۱۶:۰۸کسری 14 27

     دوستان عزیز میدونید جواب اعتراض هارو کی میدن ؟ 
                                
  • ۱۳۹۳-۰۴-۱۷ ۰۰:۵۸میلاد 3 22

     آخه  این  انصافه بخاطر بازیهای جام جهانی 2014 امتحانات  نهایی رو فشرده سخت کنن بی انصافیه دانشگاه هم این همه سخت نمی گیره  بخدا
                                
  • ۱۳۹۳-۰۴-۲۴ ۱۹:۴۳پارسا 3 51

    خدا وکیلی این سوالارو به خود جناب وزیر بدید ببینید میتونن حل کنند؟این چه وضعشه اقا ما تمام سوالای پارسالو نیگا میکردیم همش اسون بود میرفتیم سر جلسه هیچی حالیمون نبود خدا لعنت کنه اموزش پرورشو اه 
                                
  • ۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۱۵:۳۰عاطفه 3 25

    واقعا سولای ریاضی سخت بود ومن تجدید شدم البته سر جلسه فک کردم حداقل 15 میشم ک وقتی اومدم خونه دیدم زهی خیال باطل
    فقط امیدوارم امتحان ریاضی شهریور مثل مال خرداد نباشه
    الهی آمین.........
                                
  • ۱۳۹۳-۰۶-۰۳ ۱۲:۱۹پرهام 2 18

    سلام امتحان زیست شهریور نسبت به خرداد شبو روز بود خیلی اسون تر بود.نمیدونم خرداد چرا اینقد سخت اومده بود...سه ماه داریم زیست میخونیم تابستون ازون خراب شد...
                                
  • ۱۳۹۳-۰۶-۰۴ ۲۳:۳۷سینا 50 16

    سوالات سخت بود درست ولی باید هم سخت می بود چون تو کنکور 25%تاثیرگذاره هر چند خدا وکیلی سوالات پارسال هم زیادی آسون بود من اعتراضم به  اینه که سر جلسه مراقبت کافی نبود تازه اصلاحات هم درست نیست دوست من تو دینی غلط داشت ولی 20شد.
                                
  • ۱۳۹۳-۰۷-۰۴ ۱۶:۵۵بدبخت 4 25

    اخه چرا بايد اين همه  ظلم بشه اميدمون به درس خوندني كه حق ماست كم بشه 
                                
  • ۱۳۹۳-۰۸-۰۷ ۲۰:۰۵marziye 4 14

    سلام من امسال نهایی دارم خواهشاااااااااااا سوالات حسابان و جبر رو سخت ندین خواااااااااااااااااااااااااااااااهش
                                
  • ۱۳۹۳-۰۸-۰۹ ۱۵:۴۹پری 9 19

    وااااااااااای توروخداااااا سخت ندین من امسال نهایی دارم.بچه ها پارسال کدوم درسا اسون بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                                
  • ۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۸:۵۵mahsa 6 7

    Chi mign ina:'(
    Baba estandard bdin lotfannnn
                                
  • ۱۳۹۳-۰۹-۱۱ ۱۹:۳۲فرهاد 2 16

    ایشالله سوالات 94 -93رو آسون بگیرن
                                
  • ۱۳۹۳-۰۹-۲۵ ۲۰:۵۱z@hra 0 26

    طراحان سوالات نهایی خیلی بی انصافن اغا ینی چی پس کی به فکر بچه های شهرستانیه هاااااااااااان؟این چه وضع سوال طرح کردنه واقعا قدرت درکشون پایینه من بشخصه متاسفم!!!!!!!!!!!!!!!!
                                
  • ۱۳۹۳-۱۰-۱۱ ۱۸:۳۷امیر 1 6

    آقا من دوم تجربی ام میخوام بدونم سال 95 تاثیر معدل نهایی چقدره؟ با این اوضاعی که شما میگین سخته فکر کنم باید از الان بخونیم! لطفا جواب بدین یه جا شنیدم 45% هستش
                                
  • ۱۳۹۳-۱۰-۱۳ ۱۳:۳۵نازی سق سیاه 2 25

    خدایااااااااااااا عاشقتممممم :))) ایشالله طراحه سوالا برن بمیرن اگه سخت بیارن امسال 3> مخصوصا سوم تجربی ها!! 
                                
  • ۱۳۹۳-۱۰-۱۴ ۱۲:۵۹محمد 0 22

    نه کتاباتون به درد خوندن میخوره نه امتحاناتون در حد کتاباتونه 
    بخاطر همین که همه بچه ها ماراضی هستند
                                
  • ۱۳۹۳-۱۰-۲۷ ۰۷:۰۴Mahsa 1 30

    Omid varam 94 soala khob bashan...
                                
  • ۱۳۹۳-۱۰-۲۷ ۱۰:۵۱حسن 9 17

    توج توجه............................................توجه توجه
    دوستان من  داداش های من اگه قرار باشه همتون تو امتحان 20بگیرین و همتون دکتر شین پس کی مریض مشه........
    امیدتون به خدا باشه نون رسان هم خداست فکر نون نباشین
                                
  • ۱۳۹۳-۱۱-۰۷ ۲۲:۴۹ارش 0 12

    خییییییییییییییببیییییییییلی سخت بود اخه ما چه گناهی کرده بودیم
    
                                
  • ۱۳۹۳-۱۱-۱۶ ۲۰:۴۹زهرا 1 8

    وای
                                
  • ۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۰۸:۳۷سعید 1 8

    خییییییییییییلیییییییی سخت بود
                                
  • ۱۳۹۳-۱۱-۲۳ ۱۴:۵۱زهرا 1 12

    بی ا دبا میییییییییییییییییییییییترسم
    
                                
  • ۱۳۹۳-۱۲-۱۵ ۰۰:۳۹Saeid 7 15

    من سوم تجربی ام.با این حساب فک کنم 94 خیلی سخت تر باشه.من رفتم بخونم.خدایا خودت به داد ما برس
                                
  • ۱۳۹۳-۱۲-۱۵ ۰۰:۳۹Saeid 3 11

    من سوم تجربی ام.با این حساب فک کنم 94 خیلی سخت تر باشه.من رفتم بخونم.خدایا خودت به داد ما برس
                                
  • ۱۳۹۳-۱۲-۱۷ ۱۹:۳۸مهدی جاموسی 4 20

    نامردا پا شدن امتحانات خرداد 93 رو از سخت ترین ها ی کتاب انتخاب کردن 5 تا تجدید شدم منی که معدل نوبت اولم 17 شده بود کاملا متلاشی شدم ریاضی رو که نوبت اول 18 شده بودم نوبت دوم گرفتم 0.75 صدم گرفتم خنده داره نه ...خلاصه رفتم شهریور فقط عربی رو قبول شدم موند فیزیک و شیمی برا دی ماه البته ریاضی و زیست رو تبصره زدم ....یه سال افتادم عقب و در عرض چند ماه از رده های اول کلاس سقوط کردم به آخرین ها اراده کردم و دی ماه فیزیک و شیمی رو هم قبول شدم ولی یه سال عقب افتادم این بار گیر دادن میگن باید بری سربازی حالم از درسو وزیر و عمادی بهم میخوره لعنت به شما که من شاگرد اول رو نابود کردین
                                
  • ۱۳۹۳-۱۲-۱۹ ۱۳:۴۴فریبا 61 15

    نه بابا اینقدر برای من آسون بود که حد و حساب نداره 
                                
  • ۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۳:۳۴زهرا 4 17

    خاک تو سرشون یه سال راحت یه سال سخت صب میگن کنکور حذف شب میگن کنکور هس ما به کدوم ساز اینا برقصیم بیچاره ماکه موش ازمایشی هستیم.خدا به دادمون برسه...................
                                
  • ۱۳۹۳-۱۲-۲۹ ۰۹:۴۰شیدا سوم ریاضی 16 27

    من امسال.94. نهایی دارم ولی مطمینم معدلم بالای 19 میشه 
    چون تمام طول سال خط به خط کتابو خوندم و الان هم واسه عید میخونم...حالا با توصیفات شما؟میترسم...
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۰۱ ۱۹:۰۸مرضیه 1 14

    خواهش میکنم در حد کتاب بدین ......بابا رحم کنید به ما
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۰۳ ۰۲:۳۸حنان 1 14

    توروخدا سوالات تجربی رواسون بدید خیلی خوندم معدلم زیاد نشه نمیزارن بخونم توروخدا بمیییییرید اگه سخت بدید یکم معرفت داشته باشید از زندگی ناامیدم نکنید 
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۰۳ ۲۲:۲۷حنان سوم تجربی 2 9

    نگید سخته به خودا خیلی میترسم زرنگا لطفا بهم بگید چجوری بخونم به خدا مردم من چیکارکنم وایییییییییییی
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۰۴ ۰۱:۰۰محمد سوم ریاضی 2 20

    با سلام من نهایی 94  دارم برام دعا کنید منم باور کنید که دعا میکنم .
    من 9 سال شاگرد اول مدرسه بودم. امسال چهارم شدم .
    خیلی میترسم 
    دبیر فیزیکمون میگه امسال نهایی اینقدر سخت طرح میشه که آوازه اون تا سال ها به گوش برسه !!!!! 
    من اصلا آماده نیستم 62 روز دیگه امتحانات شروع میشه .... چکــــــــــــــــــــــار کنم؟؟؟؟
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۰۷ ۱۱:۴۶مهسا 1 11

    وااااااااااااای این طوري که شما میگید.....
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۰۷ ۱۶:۱۸زهره 0 11

    وا ی بچه ها من خیلی میترسم از امتحانا ی نهایی ایشالا امسال آسون باشن 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۱۰ ۲۱:۰۶محمد 1 7

    فقط باید توکل به خدا باشه..................فقط کتاب خوب شخم زده بشه ایشالله خدا به هممون کمک کنه تا هرچی سخ باشه بتئنیم حلش کنیم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۱۱ ۱۹:۲۰مریم سوم ریاضی 1 9

    من میترسم امسال هم سخت بدن، خدایااااااا خودت کمک کن...
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۱۴ ۱۷:۵۵شقایق 0 7

    وااااااای ایشالا ک امسال اسون باشه ما94ینی امسال امتحان داریم خدا پشتو پناهمون باشه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۱۴ ۲۰:۳۳ابولیس 0 9

    فقط پدر مارو در میارن تا آخر هم رانده تاکسی بشیم 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۱۵ ۱۴:۲۲سپیده 0 11

    واقعانمیدونم چی بایدبگم .سوالایه نهاییو  سخت میدین.بعد بعضی معلمابخاطر پول بیشتر یازحمت خوندن کمتر برگه هاروبدتصیح میکنن.بدشم معدلمون کم میادتاثیرمنفی میزارن رو کنکورمون.اقای فانی شماخودتون بزارین جای ما اگه جای مابودین چیکارمیکردین .واقعا چندنفردیگه بایدمثل مااینجوری بسوزن.چندنفردیگه بایدناعادلانه همین پایینا زندگی کنن.اینجوری ناامیدشن .
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۱۶ ۱۳:۰۹مریم 2 14

    سلام ببخشید کجا کاملا سوالا استاندارد من دانش اموز که توی مدرسه عادی هستم باهام خوب کار نشده باید چیکارکنم خب اسانتر سوال بدید اخه سخت میدین که چی بشه شما خوشحال میشین
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۱۹ ۱۴:۲۵الی 0 8

    باید سوالات و در هم سطح همزه دانش آموزان بدن
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۱۹ ۲۳:۲۲ 1 7

    سلام خسته نباشید ازتون یدو نه سوال دارم چرا سولات رو اینقدر سخت میدین آخه چطور دلتون میاد که بامااین کارومیکنیداگه بچه خودتونم بود این کارو میکردین خواهش میکنم سولات رو امسال آسون بدید توروخدا لطفا,*
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۱ ۱۵:۲۴zahra joooon 3 8

    سلام این نظرات که قلب منو درجا وایسوند....توروخدا ازتون خواااااهش میکنم جون هر کی دوس دارین امسالو آسون بدین تا داد ما مثل اینا در نیاد...من تجربیم...راس میگن پارسال خیییلی سوالای زیستو ریزداده بودین توروخدا تو طرح سوالا همه ی کشور رو در نظر بگیرید.ممنون
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۲ ۲۲:۲۲زهرا 0 14

    خواهشششسششش می کنم سوالات سال 94 آسون بدین. ی کوچولووووو بنظر ما احترام بزارین
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۳ ۲۲:۰۰فاطمه رضاییان 0 7

    وااااااااااایییییییییییییییی....بخدا این نظرای بچه های پارسالو خوندم کلاناامید شدم ازخودم...توروجون هرکی دوس دارین امسالو اسون بیارین بخدا ماامسال اصن دبیر ریاضی ب خودمون ندیدیم من رشتم تجربیه حداقلش سوالای ریاضی خداکنه اسون باشه ....بچه ها دعا کنین برام توروخدا:((((
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۵ ۱۹:۴۸نگین 1 8

    سلام به همگی میخواستم بگم سوال های نهایی سطحش اینجورییام که میگین نیست من پارسال دادم خیلی هم عالی بودلطفاخودتون راناامیدنکنید
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۶ ۱۸:۳۹ 1 11

    سلامـ  بابا  توروخدا در سطح نمونه دولتی سوال ندین بخدا ماها عادی درس میخونیم و تمرین بیشتر نمیرسیم حل کنیم جون مادرتون من امسال نهایی دارم این بازی هارو در نیارین
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۸ ۱۴:۳۸نگین 0 18

    سلام 
    من امسال امتحان نهایی میدم 
    بهتره که امتحان ها رو طوری طرح کنید که حتی اونی هم که شهرستانی هست یا که روستایی بتونه جواب بده!مخصوص درس هایی مثل فیزیک یا ریاضی وشیمی و زیست و ...... که میشه سوالات خیلی متفاوت ازش طرح کرد!
     
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۳۱ ۰۱:۱۳سارا 3 107

    بابا بدرک امتحان نهایی من دلم برای مامان وبابام میسوزه به خاطره استرس من پول کتاب ومعلم دادن امید وارم هر کس امتحا ن و سخت میده بمیرهههههههه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۵:۳۲ 0 12

    به نطرم سطح امتحانات نهايى بايد با سطحى که معلما درس ميدن حداکثر يکى و يا راحتتر باشه اين چه وعضشه؟اين چه نظام افغانييه که ما داريم؟؟چرا کسى که تو تهران با امکانات بالاتر ميتونه به سوالات پاسخ بده رو با کسى که تو يه شهر دور افتادست و امکانات بالايى نداره يکى ميدونن؟؟اينا آدمن؟؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۲۱:۳۲فاطمه 0 4

    من امسال نهایی دارم تازه درصدش بیشتر میشه چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۱۲ ۱۲:۳۸ت 0 2

    اگه امسال طراح سوالات سخت سوال طرح کند مادرش به عزایش بنشیند.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۱۳ ۰۰:۰۲سحر 1 5

    تروخدا اسون بدید من خیلی نگرانم.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۱۳ ۱۴:۱۸AmirHo3ein 0 3

    سلام بخدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا سخت بوووووود این چه وضعشه میشینن چرت طرح میکنن اه اه اه
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۱۴ ۱۷:۰۳سپیده 1 10

    یاالله من امسال یعنی سال 94 امتحان دارم فقط خدا بهم رحم کنه.......................................................................................................................................................ینی بخ بخت شدم رفت..............................................
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۱۸:۵۵نیما 5 5

    گول نخورید ، سطح سوالات پایین ه بخدا
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۱۷ ۲۱:۲۰محمد 3 4

    خداییش سوالات آسون بدید......بابا چیزی ازتون کم نمیشه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۱۸ ۰۰:۱۸زهرا 0 7

    وای بچه ها من گریم دراومد تورو خدا نگید اینارو, من از اول ابتدایی تا سوم معدلم 20بوده ولی یه استرسی گرفتم که دارم میمیرم,  تورو خدا دعا کنید, 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۱۹ ۱۴:۵۶ 0 3

    من دانش اموز سال سوم تجربی هستم از منطقه حتما معدلم درامتحان نهایی 94بالای19میشه ان شالله شماهم به خدا توکل کنید
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۱۹ ۲۲:۴۳هانی 0 4

    وای تورو خدا سوالارو اسون بدون من دارم از استرس میمیرم
    به ما رحم کنید ازتون خواهش میکنم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۲۰ ۱۹:۵۸عرفان از منطقه سه 1 2

    من سوم تجربی ام امسال نهایی دارم هنوز درسای نیمسال دوم رو شروع نکردم، ناامید شدم، سرنوشت من هم اینه که یه گیم نت بزارم روزی پنج تومن دربیارم. هی روزگار
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۲۰ ۲۲:۰۶مطهره 0 3

    من سال سوم تجربی هستم.از مسئولان محترم تقاضای التماس دارم.خواهش مندم سوالات نهایی 94 رو آسون بدن.مگه چی میشه.حتما باید بچه ها افسردگی بگیرن.بعد میگن جرا معدلتون کم شد چرا........ با زبان فارسی گفتم ایشالله که متوجه بشن هرچند که من چشمم آب نمیخوره. فقط از خدا کمک میخوام که هرچه سریع تر 26 خرداد بیاد هر چه سریع تر بهتر. شما هم مث من به خدا توکل کنید.ایشالله امتحانا رو به خوبی پشت سر میزاریم و چششونو در میاریم.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۲۱ ۰۹:۳۷میلاد 1 6

    سلام من دانش آموز سوم تجربی هسم توروخدا امسال سوالارو اسون بدید مگه ما چه اشتباهی کردیم که انقد باهامون ظلم میشه 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۲۱ ۰۹:۴۵میلاد 0 6

    امسالو دیگه اسون بدید بزارید یکمم جوونای ما پیشرفت کنند. اگه حرف از اینکه برید خیلی خوب بخونید چون سوالا از کتاب شمام برید معلماتونو درس کنین که حداقل از ما دانش آموز یکم بیشتر با سواد باشن، ازتون خواهش میکنم امسالو دیگ به گند نکشید 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۲۱ ۱۷:۵۸ 1 7

    سلام. تر خدا آسون بدین
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۲۱ ۲۱:۱۵محمد 1 9

    نظر من ایننه که  امتحانات 93که سخت بود تموم شد حداقل برای دانش اموزای سال 94اسوم بگیرن.ماکه معدلمون خراب شد حداقل دانش اموزای امسال خراب نشه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۲۲ ۱۵:۳۸فریبا 0 5

    سلام تورو خدا اسون بدید ما که منزقه محرومیم در حد بچه های تهرانیم ایا یا دبیرای محترممون در حد دبیرای اوتا
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۲۳ ۱۵:۴۶فهیمه 1 5

    وااااااااای ی هفته دیگه امتحان  دارم  از استرس مریض شدم. خدا ااااااااا
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۲۳ ۱۸:۴۳farzaneee 3 7

    من سوم ریاضی ام.از بهترین مدرسه تهران.امسال سوالا سخت و مفهومیه.فقط به کتاب اکتفا نکنین.مخصوصا فیزیییییییک.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۲۳ ۱۸:۵۰نگار 1 4

    دارم خفه میشم از استرس این امتحان نهایی:-|
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۲۳ ۱۸:۵۳فاطی 0 11

    دوستانی که کامنت گذاشتین!
    واقعا حس میکنید به حرفتون گوش میدن و آسون میگیرن!!!!
    :((((((((((((
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۲۴ ۰۸:۴۰فهیمه 0 11

    سلام تورو خدا برای ما اسون بگیرید من استرس گرفتم وقتی نظرات۹۳ ها راخوندم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۲۴ ۱۶:۳۷ 0 1

    وای
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۲۴ ۱۷:۵۶بهار 1 3

    خب تو کنکور تاثیر ندن
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۲۴ ۱۷:۵۷..... 0 0

    وای ادم استرس میگیره
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۲۴ ۲۳:۲۲ناشناس 0 4

    اگه امتحانامثل پارسال سخت باشه دهنتون سرویس......
    توروخدا اسون بگیرین .نزارین ماهم به سرنوشت شوم سومیهای 93 دچار بشیم...
    
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۱۹:۰۹نیما 0 4

    سلام اقایون داداشم انقدر به ادم استرس وارد نکنید درستونو بخونید بخ این کامنت ها ام اهمیت ندین
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۲۶ ۲۲:۱۹zizi 3 3

    امسال سخت تراز پارساله:)))))
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۲:۴۹بینام 2 2

    ااینجکرکه شمامیگیین که ماامسال بدبختیم ترم دوکه کاملا اباشتس اونم فیزیک بیچاره شدیم اونم باوضع تصحیح کردن طراحان که باقدبیوفتیم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۱۳:۴۰محمدرضا 2 3

    یعنی وای به حالشون اگه امسال سخت بگیرن .
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۲۹ ۱۱:۴۴مهدی 2 3

    سال 92 بچه خوش بحالشون شد نوش جونشون سال 93 بچه ها رو ترکوندن دمشون گرررررررم تو رو قران از ما 94 ها سخت نگیرن من رشته ریاضیم مث یه چیزی توش موندم (وتو چه میدانی ریاضی چیست )!!!!!!!!!!!!!!!!
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۲۹ ۱۳:۳۴علی 1 4

    سلام بچه ها سوالای نهایی سال 94 خیلی ساده است .
     خخخخخ الکی مثلا من سوالا رو دارم .
     ولی جدی من امسال از فیزیک خیلی می ترسم . کتاب عوض شده مفهومی تر شده تنوع سوالا هم که الا ماشاا... 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۳۰ ۰۸:۲۳عسل 2 8

    توروخدا  94  آسون   باشه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۳۰ ۰۹:۲۹بهنود 6 2

    اقایون داداشا خواهرا نترسین نترسین ماهمه باهم هستیم  چرا جو میدین توکل کن به خدا همچی درست میشه من که حوزم اوفتاد هنرستان فیضیه انشاالله اسون بدن
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۳۰ ۲۰:۳۸زینب 1 1

    من دینیم خوندم خداشاهده سخت باشن دگ هچی نمیخونم .
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۳۰ ۲۰:۴۰زینب 1 2

    من دینیم خوندم خداشاهده سخت باشن دگ هچی نمیخونم .
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۳۱ ۰۴:۴۰زهرا :( 1 1

    خیلی استرس دارم. تاریخم باید بالای 11 بشه :'( اسون بدید توروخدا
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۳۱ ۰۹:۵۱مریم 1 3

    واااااااااااااااای خدایا دوروز دیگه امتحان دینی دارم دارم ازاسترس دق میکنم خودت ی کاری کن
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۳۱ ۱۴:۵۹علی اقا 1 5

    من فعلا درس 6 دینی ام خدا کمکمون کنه بچه ها چه قدر دینی خوندید؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۰۰:۵۸مهدیه 0 5

    من دینی را دو دور خوندم ولی باز هم استرس . خدایی من سوال های نهایی پارسال را حل میکردم خدایی سخت بود و از جاهای پرت کتاب بود ! سال نو و یک هم سخت بود ...
    ولی در مورد زیست که پارسال بچه ها دادن و الان داشتم نظراتشون میخوندم خدایی سخت نبود و من خودم از خودم امتحان گرفتم شدم نوزده!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ........
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۰۱:۰۰مهدیه 1 7

    وووووووووووووووووووووووووووووووووووی دینی فردا...
    خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایا سوالای روتین و تو چشم باشه ن پرت و پلا
    ووووووووووی
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۰۹:۴۷غرال 1 17

    دینی 94 فاجعه بود
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۰:۰۳مرضیه صالحی 1 14

    دینی گند زدم دعاکنید نیفتم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۰:۴۰ناشناس 0 15

    خیلی نامردین .....
    این چ سوالایی بود.خداازتون نگذره اخه ادمم تودینی میفته .....؟؟؟؟؟؟!!!!!
    خدایاازشون نگذر.
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۰:۴۹Neda 1 16

    اخه چی بهتون میرسه اینقدر سوال سخت طراحی میکنین. من خودم چهارروزه دارم دینی میخونم. دیشب یه دقیقه هم نخوابیدم تا ساعت 8 ک رفتم امتحان بدم بیداربودم.
    واقعا ک متاسفم واستون..
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۱:۰۱محمدرضا 4 18

    سلام
    دینی94 خیلی سخت بود
    هرکسی میدونه کجا سوالارو میفروشن ایمیل بده بهم هرچی باشه میدم 
    :)
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۱:۰۱علی 30 19

    خداوکیلی دارید در حق ما ظلم می کنید . ما گفتیم دینی 93 خیلی سخته تو رو خدا در اون سطح نباشه حالا اینا اومدن برا خرداد 94 یه چیزی سخت تر از اون دادن . از یه جاهایی سوال دادن که اصلا .... .الله اکبر
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۱:۱۸یک معترض 2 17

    باز هم آموزش و پرورش با طرح سوالات دین و زندگی خود را انگشت نمای خاص و عام کرد  این سوالات چرت و  مایه ی تاسف بود
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۱:۵۴ریحانه 1 21

    اخه طراح سوال انقدر عقده ای ؟ چرا این کارارو میکنن ؟ جاخالی اول قسمت اولش اصلا تو کتاب نبود .من دیگه امسال چیزی نمیخونم.تازه میگفتن سوالای 93 مفهومی بود. من نخونده سوالاتشو جواب دادم.حالا30% شده نباید جوری بدن که اصلا نفهمی چی می نویسی تو امتحان.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۲:۵۲عاطفه 1 8

    خدا ازتون نگذره.....چی بهتون میرسه ک انقد سخت در میارین....
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۲:۵۷زهرا 2 6

    سلام بجه ها  به نظر شما سوال 2 بخش تشریحی هاش مشکل نداشت ؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۳:۰۲مهران از کرج 1 10

    سوال های دینی خرداد 94 خیلی خیلی خیلی سخت بود
    تورو  خدا این طوری سوال ندین
    اصلا معلوم نیست بعضی از سوال ها از کجایی کتاب میاد.........!!!!!!!!!!
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۳:۰۳hamid khan 7 3

    Shoma k migid pain mishid masalan chand 19 .75 !!!!!!!  Lotfan chert nagid
    
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۳:۰۸زهرا 2 11

    خییییییییییییییییییییییییییییلی چرت بود ازجاهایی که اصن فک نمیکردم بدن داده بودن
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۳:۰۹Mahdi 2 11

    آقا واقعا سوالای امروز دینی خیلی سخت بود نه به سال های قبل که حداقل چند تا سوال پر تکرار می دادن ونه به امسال که از سوالای تا حال ندیده دادن !آخه چه قدر می تونید عوضی باشید من ۴روزه دارم روزی ۱۰ ساعت  میخونم آخرش باید با استرس امتحان بدم 
    برای چی کتاب دینی رو عوض نمی کنید?
    چرا کتاب دینی اینقدر با کلمات متن بازی میکنه?
    یکم پیشرفت کنید بخدا
    ما به روش صد سال پیش داریم درس میخونیم!
    برید ببینید روش درس خوندن خارجیا چیه!
    چرا اونا پیشرفت کردند?برای اینکه روش درس. خوندنشون صحیه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۳:۳۷سارینا 3 11

    چه وضعیه آخه؟؟؟ پارسال که میگفتن خیلی سخت بوده نسبت به امسال آب خوردن بود. مال پارسالو راحت نوشتم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۳:۵۳ف .ر 3 6

    امتحان  دینی 94 که اصلا ایشا الله عربی خوب میدهیم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۳:۵۳fateme 4 8

    امتهان نهایی 94 خیلییییییی   مفهومی بوووووود   و خیلی  سخت تر از نهایی 93
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۳:۵۹ 4 35

    خدا ازتون نگذره و من به شخصه هرگز حلالتون نميكنم با آينده ي اين همه دانش آموز بازي كردن بدجوري دامن گيرتون ميشه چه تو اين دنيا چه هرجا، دنيا عدالت داره كه اين عقده اي بازياي شما هم يه روزي بر ميگرده به زندگي خودتون و از پاي عزيزانتون در مياد، كه اونا درگير نشن ايشالا از پاي خودتون در بياد. هر سال بدتر از سال گذشته ما تو امتحان ديني امروز توي سوالات پاسخ بلند ٣-٤ سوال جديد داشتيم كه تو هيچ دوره اي نيومده بود، و در كل برگه ي بي رحمانه اي هم كه طراح محترم لطف كرده بود طرح كرده بود بسيار سوالات جديد و بي جا از قسمت هاي الكي و مسخره ي كتاب طرح شده بود، خدا ازتون نگذره:) همين :)
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۴:۰۳مرضیه صالحی از ارومیه 23 12

    عزیزان هرچقدر نغ بزنید هیچی درس نمیشید من تو دینی13 میگیرم دوستامم میگن سخت بود
    سال92 اسون بود چون بچه هاشون داشتن نهایی میدادن بهشون اسون دادن نمیدونم چی بگم مگه واسه دبیرستان این همه سختی چه خبره مگه 
    اون دنیاهم هست این یادتون باشه....
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۴:۰۸کوثرقنبری 3 9

    مانمیگیم که سوالا خارج ازکتاب بود ولی ازقسمتای چرت کتاب اصلا توفرزانگان هم تکرارنشده بود من چی بگم اخه شماها دوس دارید عقده هاتون سرماخالی کنید میدونید چقدر آه وناله والدین ÷شت سرتونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۴:۱۱f.a 3 12

    چرا سوالای دینی اینطوری بود؟؟؟چرا دارید با سرنوشت ما بازی میکنید من دیروز حتی یک ساعتم نخوابیدم اونوقت.................بچه ها ساعت ۳ شبکه اموزش برنامه علی ضیا بیاید بریم تو نظر سنجی واسه سخت بودن امتحان نظر بدیم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۴:۴۴مهدیه 46 5

    خدایی از نود و سه خیلی اسون تر بود کجا سخت تر بود؟؟؟؟ 
    سوالات سخت نبود ولی اسون هم نبود تنها سوال تشریحی سوال بیست و سه و بیست و دو شاید ک ن حتما ماها گذرا از روش رد شدیم و باور نداشتیم سوال باشه!!! 
    ریحانه جان جاخالی اول دقیقا خط و تیتر درس هست صفحه چهل و چهار را بیار و تیتر و خط کتاب را بخون... 
    من خودم کلید را دیدم و جوابم را نوزده میشم اگ خیلی سخت گیر باشن و واو ب واو بخوان هجده میشم.
    در هر صورت ب غیر از دو نمره اش بقیه سوالا  قابل جواب دادن بود و پرت نبود... 
    خدایی پاسخنامه عالی بود... 
    
    کوتاهی از خودمونه
    پر توان باشید 
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۴:۴۵fateme 4 10

    خیلی  سخت بود 94
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۴:۴۹محمدرضا 1 11

    سوالات امسال با سالهای قبل 180 درجه فرق میکرد من به هوای سوالات نهایی سال قبل رفتم امتحان اصن جا خوردم یعنی چی اسنقدر سخت میدین که چس بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عقده ای ها
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۴:۵۶اعتراض!!!! 1 13

    این چه سوالایی بود؟؟؟ سخت تر از اینا نداشتید برامون؟ انقدر مشکل دارید؟؟؟ 25% کنکورم میخواید ازمون بگیرید با این سوالای مسخره؟؟؟؟؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۵:۱۷مهسا 1 8

    آخه چرااا؟؟؟؟یعنی قراره بقیه امتحانام اینجوری باشه؟؟گریم گرفته بخدا
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۵:۱۸مریم 1 11

    نمیدونم واقعا چه مرضی دارن طراحا امتحان دینی داشتیم امروز سحت ترین چیزی که از ذستش برمیومدو اورده بود
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۵:۲۵مریم 1 10

    یعنی واقعا مسخره تر از این ندیدم که تقلبی واس بعضیا مجازه لعنت به بانیش
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۵:۳۱محمد 1 8

    اقا این چه وضعیه به خدا من 3 روزه دارم مثل خر میخونم 10 تا امتحان حل کردم.الان فرقه من با کسی که نخونده تو چیه 
    مثل ادم سوال بدین
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۵:۵۱farzane 1 10

    :||||||| من کتابو خورده بودم میشم 18.لعنت به ایناااااا.فقط میتونیم به مصحح امیدوار باشیم :( من میترسم از بقیه درسا .گفتم امسال سخته  
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۵:۵۹مهدیه 4 7

    نظر من جای تایید نداشت ک تایید نکردیم؟؟؟؟  
    جالبه.. 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۶:۱۱hamid khan 1 6

    Shoma k migid pain mishid masalan chand 19 .75 !!!!!!!  Lotfan chert nagid
    
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۶:۴۸علی اقا 1 10

    آخه چرا از جاهای پرت سوال میارین من دیشب نخوابیدم 2دور خوندم بعد کم میشم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۶:۵۴fereshteh.th76 1 5

    Vaqean eftezah bod kheyli namardan
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۶:۵۴ 1 14

    چرا نظراتي كه واقعا حرف حق رو ميگن رو تاييد نميكنين؟ به خودتون شك دارين؟ اگه كاري كه كرديد درسته از نظر خودتون، انتقادهاي در پيش رو هم پذيرا باشيد نه كه مخفي كاري كنيد ! 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۷:۰۰سحر 1 22

    سوالا سخت بود؛ اگه معدلم بخاطر دینی کم شه حلالتون نمیکنم؛ جواب بی خوابی های داش اموزان این نبود
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۷:۳۸غزال 1 13

    لطفا نه تنها برای بچه های نظری بلکه برای بچه های فنی سوالات رو آسون بدین.امتحان دینیی که امروز دادیم خیلییی سخت بود.فقط من نیستم که میگم.همه موافقن ک برای امتحان گرفتن از ما دانش آموزا سوالای سخت طراحی میشه.آخه چرا؟لطفا رسیدگی بشه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۷:۵۴فاطمه 2 9

    سلام/سوالات خیلی مفهومی بود/شماانتظازپیشرفت جامعه رو دارید یاپسرفت؟
    خودتونو بزارین جای ما 
    هرچی ازگوشه کتاب سوال اوردید که مانمرمون درحدقبولی هم نرسه
    انقدسخت نگیریدلطفا
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۸:۲۴sepid 2 17

    افتضااااح بودن سوالا من نمیدونم هر تغیری و کارای عجیب غریب چرا فقط واسه دوره ی ما بدبختاس اصن شباهتی به سوالای سالای پیش نداش اون چه سوالای چرتی بود منیکه دانش اموز تیزهوشانم گند زدم اقا نمی خواین  بذارین دانشگاه قبول شیم رک و پوس کنده بگین چرابا اعصاب ماها بازی میکنین اهههههه 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۸:۲۶پوریا 2 13

    من 19 میشم ولی این دلیل نمیشه که طراح محترم از هر کجا که خواست سوال طرح کنه  اگه میخواین امتحان نهایی رو هم مثل کنکور کنید حرفی نیست ولی لطفا اون دسته از سوالات رو که میخواین باهاشون دانش اموزان رو اذیت کنید رو تستی بدید 
    مثلا امتحان دینیه     بجز دین از همه چیز سوال داشتیم   واقعاً سطح معلومات دینی مارو  سنجیدید
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۸:۲۹مریم 1 9

    اقازاده ها امتحان ندارن ما باید جورشونو بکشیم....لعنت ب...
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۸:۴۵علی 1 19

    معلما اعتراض میکنن سر ما خالی میکنن دینی که این بود خدا برسه به داد حسابان فیزیک و جبر
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۸:۵۰دینی 1 1

    دوستان برید سایت amedu تو قسمت پرسش وپاسخ بنویسید امتحان دوباره گرفته شود
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۸:۵۴مهسا 1 25

    سوالات دینی خییییییییییییییییییییلی سخت بودن 
    اگر مسئولین بخوان بقیه امتحاناتم اینطوری بدن بی انصافی هستش بخدا
    خدا عربی رو به خیر بگذرون
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۹:۲۴neda 0 4

    من واقعانمره ام خیلی میادپایین.ازموقعی ک ازامتحان برگشتم تب کردم
    واقعا انگیزه ای دیگه ندارم واسه درس خوندن.
    توروخدا بچه هایه کاری کنیم..
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۹:۲۸neda 0 2

    بچه ها من خیلی افتضاح دادم امتحانمو خیلییییییییییییییییییییییی سخت بود.یه کاری کنیم...
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۹:۳۰ریحانه 1 3

    مهدیه جان صفحه44 نوشته عرضه در صورتی که جواب درست اعجاز.وقتی دانش اموزی میاد 204صفحه کتابو میخونه اونم خط به خط بدون سوال طراح نباید انقدر عقده ای باشه که بیاد سوالایی که بدونه بچه ها زیاد بهش توجه نمی کنن بده .مگه فرق ما با سالای قبل چیه؟اصلا نمی خوایم تو کنکور تاثیر داشته باشه فشار این امتحانات نهاییو بیشتر از کنکور برای ما کردن.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۹:۳۳حمید 0 2

    اخه خدایا اینقد میگفتن نهایی اسونه پس چی شد؟؟؟الان 7_8 ساله سوالات عین همدیگه بود حالا از شانس من بدبخت سخت شد.چرا دینی اینجوری بو؟سخت بود خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۹:۳۵ 0 4

    واقعا امتحان نهایی دینی امسال رو نمیشه با هیچ سالی مقایسه کرد من خودم کل کتاب رو خوندم
    لطفا رسیدگی کنین
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۹:۴۱نیلوفر 0 3

    واقعا سوالات نسبت به سال های قبل خیلی دشوارتر و جزئی تر بود ....
    واقعا بی انصافی بود...
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۹:۴۵فاطمه 0 5

    خیلی سخت بود از جایی سوال آمده بود که اصلا فکرشو نمیکردم خواهشمندیم به ما رحم کنید
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۹:۵۱sin sinati 0 2

    واقعا یه چنین انتظاری نمیرفت واسه امتحان دینی
    نمیگم  خیلی سخت بود ولی در حد سخت بود 
    مسوولان محترم لطفا به این موضوع رسیدگی کنین....بچه ها واقعا زحمت کشیدن
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۱۹:۵۱فاطمه شفیعی 0 1

    واقعامتاسفم بااین طراح سوال که کنکوروبانهایی اشتباه گرفته بچهای۹۳که انقدرامتحاناتشون راحت بوداعتراض زدن من۱۹آزمون بنی هاشموخوندم امابخاطررضای خدایکیش ازتشریحی تفکیکیاش مثل سالای قبل نبودلطفارسیدگی کنیداگه قراره دراین حدسوال بدین توی همه ی سالابدین نه فقط توی یک سالا
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۲۰:۰۰محمد 0 1

    دینی رو  ۴دور خونده  بودم
    و.....
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۲۰:۲۰ندا 5 5

    دوستانی که به سوالات دینی اعتراض دارند از ساعت یازده شب به بعد عدد سه رو به ... بفرستید اگر 90 درصد اعتراض صورت بگیره 4 نمره اضافه میشه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۲۰:۳۵نرگس 0 2

    واقعا امتحان دینی خیلی چرت بود سوالات تقریبا غیر قابل پیش بینی بود واقعا متاسفم که با این سوالات باعث افزایش استرس ما شدید به شدت معترضم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۲۰:۴۱مهدیه 11 3

    اینک دو ساله تکنیک طرح سوال دینی شده که از جاهای پرت سوال بدن
    ما که 93 را دیدیم باید برامون عبرت میشد می رفتیم و روی جاهای پرت هم سرمایه گذاری می کردیم ...
    خدایی سخت نبو ... اصلا هم نبود ... نه به اسونی 92 بود ن به سختی 93 ..
    شما اگه واقعا چهار روز و هر روز ده ساعت خونده بودید حتما باید 19 را بگیرید در غیر این صورت یه فکری به حال خودتون بکنید .. این که نهایی بود کنکور از این خبرا نیست ... من این حرفا رو هم به خودم میزنم فقط ب شما ها نمیگم ...
    من اینجا ن شما میشناسید ن وزارت سنجش و طراحا سوال که بگین خودشیرینی دارم میکنم .. نه خدااایی درست نگاه کنیم ...
    
    بچــــــــه ها سوالا سخت نبود فقط دو سوال چـــــــــــرت بود ... همین وبس
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۲۰:۴۹hanie 0 1

    vaqan ke in che soalaiiii booood akhe soalaye diiiiiniiii eftezah booood eftezaaaahhhhhhhhhhh
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۲۰:۵۵ 0 8

    خدا خودش جوابشون رو بده كه نتيجه ي تلاشامونو اينجوري ميگيريم و جلوي خانواده ها شرمنده ميشيم و آيندمون به شدت به خطر ميفته، اين انصاف نيست واااقعا انصاف نيست
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۲۰:۵۶نفس 0 0

    سلام مهسا راست میگه دینی خیلی سخت بود در حالیکه سال 93 اب خوردن بود نکنه یه سال سخته یه سال آسون اینکه دینی بود وای عربی چی هست سوالاش اخه این چه وضعشه ای بابا
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۲۲:۲۴hamid khan 2 3

    Shoma k migid pain mishid masalan chand 19 .75 !!!!!!!  Lotfan chert nagid
    
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۲۲:۴۰باران 0 3

    الهی خیر نبینین
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۲۲:۴۳حسین 3 1

    شایعه افتاده می خوان به همه نمره اضافه کنن درسته؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۲۳:۴۹سار 1 3

    دینی 94 بدترین امتحانی بود که داشتم نه من بلکه همه دانش اموزای کلاسمون
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۲ ۲۳:۴۹جواد از خوی 2 10

    با سلام.انصافا خیلی نامردی هس سه روز درس خوندم شب امتحان کلا نخوابیدم رفتم سر جلسه سوالات رو دیدم شوکه شدم نمونه سوالات ده سال قبل رو حل کرده بودم سه دور کتاب رو خونده بودم .خداییش با امید 20 رفتم سر جلسه ولی با انتظار 10 جلسه رو ترک کردم من نمیگم خیلی زرنگم اما اگه نمیخوندم حداقل 5 میگرفتم اما سه روز خوندم ده به زور میگیرم کلا سوالات تشریحی اخر که 7.5 نمره بود همشونو از جاهای پرت کتاب داده بودن برای بار اول مطرح شدند .به نظر من طراح میخواس خودشو نشون بده با سوالات سخت که موفق شد دیه از درس زده شدم
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۰۰:۰۶ستیا 1 4

    تقصیر خود ماس که هر چی میشه فقط بلدیم یه ذره پیش خودمون شلوغ کنیم بعد یه مدتم یادمون میره و اینام کار خودشونو تکرار میکنن.. فقط بلدیم سکوت کنیم و تحمل..
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۰۰:۱۳سروناز 1 3

    خیلیییییی سخت بوووووود توروخدااااا رسیدگی کنین من برای دینی همه ی امتحان نهایی هارو خونده بودم ولی یکیش نیومده بود تورو خدا یکی رسیدگی کنه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۰۰:۱۴فرزانه 1 1

    امسال هم امتحان دینی واقن سخت بود
    من همین امروز این امتحان را دادم ساله 94
    سخت بووود
    اساسییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۰۰:۵۵هرکس 1 3

    واقعا متاسفم این چه طراحی سوالات دینی هستش ما شب رو دوساعت بخوابیم شمابیاید این جوری سوال طراحی کنید همه گند زدند به امتحان دینی باید ارفاق بشه باید و گرنه حلالتون نمیکنم درس دینی مثلا همه خونده بودند ها اما انتظار طراحی چنین سوالی رو نداشتند
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۰۲:۲۵milad 1 4

    خخخخخخیلی سخت بود . واقعاً بی انصافیه ! زحمت های دانش آموزان با این سؤالای سخت هدر میره.
    چرا باید سؤالارو انقد سخت بدین؟
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۰۲:۳۳milad 1 6

    با سرنوشت ما بازی میکنید با این سؤالای سختتون.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۱۰:۱۲paria 0 5

    emtehane dini vaghean sakht bud .... hame soala jadid bud ..... hame soalam gongo mobham .... tedade soalaye tashriiihiii ham khiiiliii ziad bud ....vaghean khoda bekhir begzaroone emtehanaye dg ro 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۱۰:۳۶ 0 9

    دوستان من از يه جا شنيدم كه شيمي امسال قراره پنج نمره سخت باشه، خب ديني كه قرار بود مثلا سخت نباشه اين بود ديگه واقعا شيمي و درساي سخت و اختصاصي چي قراره بشن خدا ميدونه،
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۱۱:۱۴علی وهاب 0 4

    خیلی سخت بود سوال دینی به هیچ وجه استاندارد نبود حتی این سوالات که امده بود اصلا داخل کتاب نبود
    یکاری میکنین که همه درس دینی را بیفتن
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۱۱:۴۰معلم دینی 1 6

    واقعا سطح سوالات دینی سال سومی ها سخت بوده و سعی کردن سوالاتی رو بیارن که دانش آموز نتونه کامل جواب بده !
    
    من یک معلم دینی هستم درباره دیگر امتحانا نمیدونم ولی واقعا برای دینی باید یک فکری بکنید !
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۱۲:۰۲raha 1 2

    خیلی دینی بد بوووود سر جلسه فقط میخواستم گریه کنم اخه این چه وضعشه واااایییییی واسه عربی خیلی میترسم شما چقد خوندید؟؟؟بچه ها دینی گذشته کاریش نمیشه کرد بیاید واسه عربی همه تلاشمونو بکنیم تا سر جلسه غافلگیر نشیم :))
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۱۲:۰۸mostafa 1 2

    سلام گرررم ب همه طراحاااان  سواااال
     به عنوا ی دانش اموز میخوام بگم    خیلی بی انصافیدد  یعنی یچی ب ادم ک میدید از حلقوم میخواید بکشید بیرون  فکر کنم طرح کنکور سوال طرح کرد بود والا...من به هوای سوالای نهای سال قبل رفتم سر امتحان ولی ...متاسقانه  هییچ از پوچ امید وارم در سال های بعدی  یخورده حواسمون با دانش اموزامون باشه ک امید و ازشون نگیریم...بازم ممنون
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۱۲:۲۵سحر 2 21

    ما فقط برای دینی سوالات مهم رو خونده بودیم مسئولین هم هر جا یه سوال چرا بود رو داده بودن...یعنی چی اخه؟؟؟
    آخر بی انصافیه 
    چرا نمیخایین ما بیسست بگیریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۱۲:۴۵محمدرضا76 1 4

    من به خیال خودم میگفتم 18 ساعت خوندم حتما نمره کامل میگیرم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۱۲:۴۹فران 1 1

    سوالای دینی خیلی سخت بود . امیدوارم بقیه امتحانا از جاهای پرت و الکی کتاب که هیچ ارزشی برای سوال دادن و حتی پاسخ دادن ندارن نیاد.
    معمولا امتحان اول رو اسون میگیرن بچه ها روحیه شون برا بقیه امتحانات خوب باشه اما حالا ازترس بقیه امتحانا نمیتونم خوب تمرکز کنم و عربی بخونم .
    مصحح ها هم که جای خود دارن . اصلا نمیشه دربارشون فک کرد. وویییی
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۱۳:۴۰محمد مهدی 1 3

    اخه چ وضعشه ....
    
    من فک کردم نوزده میشم کلی حال کردم ....ولی طبق کلید شوما 13 هم نمیشم ....بابا به خدا نمیخواد به فکر ما باشین به فکر خودتون باشین نفرین این همه پدر مادر پشت سرتونه ....خدا عاقبت همه بچه های این مرز و بوم رو بخیر کنه ...بریم عربی رو بینیم چی میشیم 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۱۴:۰۹فاطمه 3 1

    وای دینی وحشتناک بود من 2 دور کتابو خونده بودم و 5 سال نمونه سوال حل کردم ولی الان 17 به زور میشم ....من خیلی برای دروس تخصصی میترسم مخصوصا حسابان الان دارم با ترس و لرز عربی میخونم
    خدااااااایا کمک ....خدا کنه فقط ی همین دینی سخت بوده باشه ...
    ایشا الله که بقیش راحته ....توکل به خدا
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۱۴:۲۳حانیه 3 3

    سلام .هدف چیه مثلا؟؟؟؟؟؟؟؟انصاف دارین شما ؟؟؟؟از 87 خونده بودم نمونه سوالارو ولی تغییر داشت !!!!!!!!اصلا چه وضعشه ؟؟؟؟ینی همه کارای شما درستن فقط این غلط بود؟؟؟؟؟عجب!!!!!!!!!!!!واقعا که !!!!!!!!انتظارا هم رفته بالا .اگه این سوالارو به خودتون تو سن ما میدادن اعتراضی نداشتین؟؟؟؟؟؟؟ چرت پرت شده دیگه همه چی !!!!!!!کی هس جوابای ما رو بده .ما نسل اینده کشوریم اگه اینجوری پیش بره من پیش مقامای بالاتر اعتراض خواهم کرد و دوستانم مدافع من هستن با تشکر!!!!!!!!!
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۱۴:۴۳فاطمه 24 30

    خیلی سوالا بد بود من برای 20 رفته بودم ولی به زور 17 میشم...
    نگران نباشین توکل کنین به خدا شاید بقیش راحت بود ....
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۱۵:۲۷ 1 14

    بچه ها فقط نمیشه که توسایتااعتراض کنیم .قول میدم هیچکس ازمسولا این نطرارونمیخونن.بیاین اعتراضمونوتوهمه شهراعلنی کنیم.جلوی اداره ی اموزش پرورش .بالاخره باید حقمونوبگیریم .
    ایاموافقید؟؟؟؟؟؟ 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۱۶:۰۰سارا 1 8

    یعنی واقعاااااااا خوشتون میاد  دانش اموزان رو اذیت کنید با این سوال های ک میدین  امتحان های دکترا هم اینقد سخت نیستن، حالا نمیگیم اسون بدین ولی درحد متوسط بدین بخدا انصاف نیست اینطوری سوال طرح میکنید یا میخاین تلافی دوران دبیرستان خودتون رو سر ما در بیارین 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۱۶:۴۲ 1 2

    دیروز سوالا خیلی نکته داشت.....خدااااایاااااااا عربی رو خوب شیم لاقأل.....
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۱۷:۰۰مرضیه صالحی 1 2

    عربی هم سخت است میگین نه فردا خاهید دید....
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۱۸:۳۲مهساا 1 1

    امتحان دینی واقعاخیلی چرت بودکسی به ما بگه اخرش چی میشه 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۱۹:۱۱fateme 2 7

    با عرض سلام..،
    سوالات امتحان نهایی دینی ۳..امسال بسیار دشوار طراحی شده بود...من این سوال برام پیش اومده که قصد ما از درس دین و زندگی و اموزش اون به دانش اموزان چیه؟غیر از این هست که بچه ها به درس دینو زندگی علاقه مند بشن و اونو توی خط زندگیشون اجرا کنن؟..با این سوالاتی که امسال در اومده بود بچه ها تا عمر دارن دعای خیرشون پشت سر کسی که سوالا رو در اورده خواهد بود!!..سولات امتحان نهایی پارسال۱۳۹۲ رو اگر مطالعه کنید واقعا ساده روان و در عین حال از مطالب مهم طراحی شده بود...سوالات امسال۱۳۹۴در مقایسه با اون از مطالب مهمی طراحی نشده بود .....حال اگر قصد به گفتن باشه خیلی مطالب باید گفته بشه که در اینجا نمیشود...و کلام اخر این که اون فردی که این سوالات رو طراحی کرده بوده متأسفانه به این فکر نکردند که بچه ها چه تصویری از این به بعد از درس دینو زندگی ۳در ذهن خواهند تصویر کرد...از صحبت های تندم عذر خواهم...
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۱۹:۴۴ثنا 3 7

    انصافا خیلی امتحان مسخره و سختی بود .من اصلا راضی نبودم
    بایداولین امتحان اسون میگرفتن تا روحیه بچه ها واسه امتحانا بعدی باز شه بهتر بتونن بقیه رو بدن
    امیدوارم الا اقل ارفاق کنید
    اره  درسته از کتاب بود ولی از قسمت های پرت کتاب
    سوالاش سخت بود
    من روحیمو از دست دادم
    اصلا با نهایی سال قبل شباهتی نداشت
    ترو خدا لطفا ارفاق کنید
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۲۰:۵۴مهسا 2 3

    توروخدابگین ماچیکارکنیم من نمیتونم درس دیگه اموبخونم بخاطر دینی ایازیادمیشه نمره هااااااااااااااااا
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۲۱:۱۸gh.h 1 5

    تورو خدا امتحانا رو سخت ندین...بخدا ماهم گناه داریم...خدا عربیو زمینو بخیر کنه...
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۲۳:۱۸سید مصطفی 6 7

    دینی خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی سخت بود
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۲۳:۵۶رویا 135 9

    واقعا اینجوری فکر میکنین؟؟O_o
    ما که  هممون راضی بودیم!
    من تصحیح کردم از روی پاسخ میشم 19/75... دوستامم همه یا میگفتن 20 میشیم یا سر 0/5 نمره کلشونو میکوبوندن تو دیوار!!!
    من که اینقد بدخططططم شانس بیارم بتونن بخونن خطططمو!:(
    ولی دوستان عزیز بهتر نیست کل کتاب رو کامل بخونیم؟؟؟
    پس از حالا دیگه بیاید ریسک نکنیم و تمام و کمال بخونیم ...
    و کوتاهی خودمون رو گردن سوالات نیندازیم :)
    من که راضیم از کارشون ... اینجوری فرق بین کسی که الف تا ی کتاب رو خونده با کسی که فقط 10 تا نمونه سوال حل کرده معلوم میشه!...
    دوستان امیدوارم امتحانات بعدیتون رو عااالی بدید!:)
    خصوصا عربی!
    اوووووف!
    و این که از حرفام هم ناراحت نشده باشید!:)
    من که خیییلی از عربی میترسم!
    وحشتناک بی دقققتم!
    و پایه م هم ضعیفه!
    به امید یک فردا ساعت 9/5  ایده آل ... :)
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۱۰:۰۶ناشناس 1 8

    چرا آخه عربی رو سخت گرفتین آخه مگه مرض دارین ؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۱۰:۲۸گل پسر 4 8

    سلام خدمت همگی شما دانش آموزان سخت کوش . امروز امتحان عربی3 رشته  ریاضی و تجربی خوب بود . مگه نه !!!
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۱۰:۵۳آرش 16 3

    سلام...امتحان دبنی خیلی خیلی سخت بود خداییش......ولی امتحانت عربی برخلاف اون خیلی آسون بود...من دینی19 میشم....عربی 20........نا امید نباشید....والا با خوندن میشه همه رو 20 شد...
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۱۱:۰۴مریم 0 11

    وقتی از نظر شما دانش آموزی که در منطقه 1 تهران با بهترین معلما سال تحصیلیشو گذرونده با بعضی ها که در مناطق محروم و با معلمانی عادی، فرقی ندارند دیگه هیچ انتظاری ازتون نداریم واقعا حق ما این وسط ضایع شده ........ 
    
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۱۱:۰۵محمد علی 3 18

    سلام کی گفته تعداد اعتراض ها کمه ما که هر جا رفتیم صدای همه در امده اما خیلی از ما خبر نشدیم که پیگیری کنیم یا سایت ختاصی نبود  که بریم و حرفمونو بزنیم
    واقا ظلم هست بخونی و کم بگیری من تمام سولات نهایی سال گذشته رو برسی کردم کدوم سخته همونجوری امتحان بگیرن ببین چقد نمره ها میاد بالا تر  من اینجا ها که سوال داده بودنو فک نمیکردم بدن هرکی موافقه لایک کنه
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۱۱:۱۱دوس رویا 10 4

    راس میگه خیلی ساده بودن.......ب خودمون افتخار میکنیم ک ا دانش اوزای فرزانگان تران جلو تر زدیم ^...^.ما اینیم دیییییگهههههه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۱۱:۱۴مهدیه 13 8

    سلاااااااااام
    امتحان عربی ام عالییی بود و عالی دادم... 
    اسون نبود سوالاتش متوسط بود  ولی همه از تمرین کتاب بود :)
    دیگه هرکی بگه سخت بود اصن قابل فصول نیست چون یکی عربی یکی زبان حق ندارن خارج تمرینات سوال  طرح کنن و عینا مثل میاد... 
    انشاءالله همه راضی ببودن و خوب دادن...  اگر احیانا بد دادن ب فکر هشت امتحان بعدی باشن..  هنوز جا برای جبران هست... 
    
    پرتوان و موفق باشید
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۱۱:۲۹نگار 16 2

    من که جفشتو 18 میشم و نظری ندارم کلا:|
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۱۱:۴۹محمد مهدی 1 3

    سلامی مجدد ....دینی رو ک خراب شد رف کسیم به دادمون نمیرسه چون یادمون میره و پیگیری نمیکنیم 
    
    
    عربی امروز رو اگه انصاف داشته باشیم خوب بود و راضی کننده ...اشتباه دارم اما  در کل خوب بود خدا رو شکر ...
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۱۲:۱۱مرضی 1 5

    حالم از هرچی امتحان و...بهم میخوره
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۱۲:۱۳مرضیه صالحی 2 2

    من تو سوالی که نوشته متن را بخانید و جواب دهید جمله هامو فعلیه شروع کردم...ینی نمرم رف...
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۱۲:۱۹محمد المحمد 4 3

    عاقا خئلی باحال بود .
    ولی بازم 20 نمیشم آخه چرا ؟؟!!!
    خدایا کمک .. ولی از هر چی بگذریم عربی فوق العاده آسون بود 
    دینی هم سخت نبود نکته و ریز بینی زیاد داشت ... ولی  من  خرابیدم ...
    بازم خدایا شکرت ...
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۱۲:۳۶یه دختر سال سوم انسانی معترض ازنکا 7 4

    امتحان نهایی عربی امروز سوم انسانی ام مثل دین و زندگی سخت بود اخه چرا ....امتحان نهایی عربی پارسال سوالاش راحت بود اما واس 
    94 سخته لطفا یه کاری کنید وگرنه معدلمون میاد پااییین اخه چرا عدالت رعایت نمیشه بین ما با بچه هایه پارسال فرق میزارین.......توروخدا ی کاری کنین ب ما نمره تعلق بگیره 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۱۲:۳۷رویا 3 1

    من منطقه 1نیستم!:/
    
    منطقه 2 ...
    منطقه 2 هم نیستم!
    منطقه 3 هستم!سلام!;)
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۱۲:۴۶رویا 15 1

    فکر کنم من اولین نفری هستم که 110 تا منفی خوردم!:/
    من عربی میشم 19/25 ...
    خدا کنه کمتر نشم!
    خب به هر حال خوشحالم سوالات عربی مثل خرداد 1390 سخت نبود!:))
    آفرین!نگار خانم کار درستی میکنین :دی
    مرسی دوستم!^_^
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۱۴:۰۵سینا 2 4

    منم هر دو رو 18 میشم . مهم نیس سخت نگیرین . چون نه معدل مهممه نه نمره . از هر درس تراز میگیرن . وقتی همه میگن سخته یعنی همه حول و حوش 18-19 میشن . پس ارزشش اندازه همون 20 ه . امتحانا رو کلا سخت نگیرین . مهم کنکوره فقط.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۱۴:۵۲مریم76 3 4

    بچه ها راسته واس دینی میخوان نمره بدن؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۱۸:۱۸مجتبی 2 3

    امتحان عربی 94 نسبت به 93 از همون معانی اول تا اخرش سخت بود شما میگید سوال نباید بیرون از کتاب باشه کجای عربی 3 اسم ان یا هخبر کان یا ساختن مصدر ثلاثی مزید اومده حالا فعلا دینی سوالاش سخت نبود در واقع بد بود وعربی سخت ادبیات چه بلایی سرمون میارن خدا میدونه  ما نمره نوزه و بیس میخوایم بعد شما میگین میانگین دینی 13 بوده واقعا که.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۱۸:۱۹مهسا 2 11

    بچه ها امتحان عربی هم سخت بود
    مثلا همون سوال یک که فعل هاشو کمی عوض کرده بودن آدم باید وقتشو میذاشت و کلی فکر میکرد ببینه چی باید ترجمه کنه!!!
    حرکت گذاری ها هم سخت بود واقعا
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۱۹:۲۸ 1 9

    آره منم امروز شنیدم 1.5 نمره میخوان بدن ولی احتمالا شایعس . اینا خیلی بخوان لطف کنن به مصححا میگن تو تصحیح کردن سخت گیری نکنید 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۲۲:۴۹baran 1 4

     این  چ وضیعیه واقعا سوالات دینیتون نسبت ب سالهای پیش سخت بود مگه ماچ گناهی کردیم دلطفاکمکمون کنید
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۰۸:۵۷نگین 3 3

    من که برا سوال اول خیلی وقتم رفتـــــ! 
    کلا برا عربی وقت کم آوردم!
    :(((((((( 
    خبـــ بابا سوالات رو یه جوری طرح کنید که ما شهرستانی هاهم بتونیم نمره خوب بگیریم!ما رو با بچه تهرانی ها مقایسه نکنید خبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ! 
    
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۱۴فاطمه 0 4

    امتحان دینی خداییش سخت بود ولی عربی بد نبود ولی من خیلی بی دقتی کردم نمرم خیلی بد میشه خیلی حرص خوردم ....
    انشاالله ادبیات آب خوردنه.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۱:۴۲ 1 4

    درسته .واسه شماکه تجربی یا ریاضی هستین کلاروهم رفته 6 یا7تادرس دارین اسون بود.ولی واس انسانیاکه  16 تادرس دارن چی؟واقعاسوالایی که داده بودن نصفشوازخودشون در اورده بودن .من کتابو هرچقدگشتم پیداشون نکردم.من رشتم انسانیه.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۲:۲۴یلدا 0 4

    بچه ها واسه ادبیات شعرحفظیای نوبت اول حذفه؟؟؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۳:۴۰رویا 20 3

    اگه بخوان نمره بدن اون موقع ما که خودمون 20 میشیم چی پس؟؟؟
    خب بقیه خراب کردن ... ما ضرر کنیم!!!:/
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۳:۴۱سمیه 0 3

    خیییییییییییییییییییییلی نامردین دینی خییییییییلی سخت بود
    ازتون نمیگذریم...
    خدالعنت کنه طراحشو
    من و180نفرمدرسمون یک کتاب داریم که مال سوالای سال 87تا93بود
    سوالای امسال اصلاشبیه سالهای گذشته نبود
    مگه ما چی کم داشتیم که سولااینقدر سخت بوووووووووووووووووووووووود
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۹:۴۴مهدیه 1 6

    بچه هاااا
    یک و نیم نمره دینی برای ما نیست 
    برای اهل سنت یا همون سنی های عزیز.... 
    اونا سوال بیست و یکسان مورد داشته و از قضا یک و نیم نظرم داشته برای همینم ب همه اهل سنت یک و نیم نمره میدن... 
    پس ببینید و بقیه امتحاناتم رو بخونید...
    
    
    رویا جان درضمن گلم شما که بیست گرفتی آفرین ک گرفتی یا میگیری ولی این سنجش و آموزش پرورش که تشخیص میده سوالا سخت بودن ک البته نبودن یا اسون بودن حالا بدن یا ندن...  
    شما اگ بیست میشی غمت چیه؟؟؟  بدت میاد یا خوش نداری ببینی چهار تا دیگم با یه نمره گرفتن از نوزده میرسن ب بیست؟؟؟ 
    
    
    
    یلدا ن جونم هیچی حذف نی باس شخم بزنی کتابو. 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۵ ۱۹:۴۹مهدیه 30 5

    نگین بچه شهرستان و دهات و تهران و غیر تهران نداره 
    اتفاقا شهرستانی ها نشون دادن از ما تهرانیا بهتر عمل میکنن...  علتش لابد اینه ما خیلی تو امکاناتیم و استفاده نمیکنیم شما نیستن و قدر اون ی ذره دو ذکرم میدونید
    بدشم سوالو سطح متوسط طرح میکنن  و مطمئن باش موقع ارزیابی در نظر میگیرد کی برا کودوم منطقه و میانگین نسبت ب امکانات و معلمان چ جوره.... 
    
    بدش مرجع ما کتاب درسیه چ با امکانات چ بی امکانات...  تو کتابو خوب و عالی خط ب خط بخون  دیگ نیاز ب امکانات نداری
    اصل خودت ک ماشاا سالمی و باهوش و خانواده ک انشالا همه سالم و ی سقف ک زیرشا و ی خدا ک هوتو داره... 
    
    
    پرتوان باشی
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۳:۱۳Tarlan 0 4

    دینی ک واقعا سخت بود عربی ب نسبت بهتربود فرداهم ک ادبیاته وفتش کم بودتاالان میخوندم خدایاااا فردا امتحانمون اسون باشه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۰:۲۲حسین 0 8

    اگه دستم به طراح سوالات نهایی 94 برسه لت و پارش میکنم. چرا سوالات پارسال این قد راحنه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۰:۲۲فائزه 0 10

    امتحان ادبیات واقعا سخت بود . اصلا مشخص نبود باید چی بنویسی.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۰:۳۳zzzzzz 2 13

    من همه سوالای 90 به بعد نهایی ادبیاتو خونده بودم ولی خیلی بی انصافبد شب تا صب بخونیم به امیدی که حداقل نمره خوب بگیریم شماهم این قد بی انصاف ........واقعا ادبیات امسال خیلی سخ بود فکر میکنید همه مدرسه سلام تهرون درس میخونن بخدا به عده تو چادر درس میحونن معلم زورکی یا اصن معلم ندارن محض اطلاعتون برسونم مردم ازاری فقط زنک زدن در خونه و فرار کردن نیس حق مسلمونو ضایع کردن بد ترین کاره......طراحای سوال بهتون توصیه میکنم انقدی که روی سوال در اوورن سخت برای ما فکر میکنید یخوردم به فکر اخرتتون باشیم مگه ما چه گناهی کردیم کنکورمون که مفهومی تر معدلمونم با این وضع سوالا بدتر دیگه خدا اخرشو به خیر کنه 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۰:۳۶ریحانه 0 8

    ما قبول بشیمو نمره بالا بگیریم چی از شما کم میشه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۰:۳۷الهه 0 9

    سلام
    امتحان ادبیات خیلی سخت بود
    من به نمایندگی دانش اموزان مدرسه فرهیختگان از شما درخواست دارم ی ارفاقی در تصحیح برگه ها صورت بگیرد
    واقعا وقت کم بود من خودم شب نخوابیدم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۰:۴۳فاطمه 0 10

    با این سوال دادنتون واقعا براتون متاسفم .
    من دیشب سه ساعت خوابیدم اون وقت ادبیات ...
    هیچی دیگه فقط همین متاسفم...
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۱:۱۲FAEZE 1 7

    من نمیدونم ما چی کتاب باید بخونیم اخه کجای کتاب سوالات مفهومی داره همه سوالات ما سخت مفهومی حتی من ک مدرسه خاص درس میخونم حس میکنم سطح سوالات خیلی بالا !!! تنهاکسایی این سولات مفهومی جواب میدن ک قبلا باهاشون کارشده باشه یا ن طراح سوال از معلمای خودشون باشه این واقعا انصاف نیست...........
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۱:۱۲هانیه 1 9

    سلام امتحان ادبیات تجربی ها سخت تراز انسان ها بود   سوالات خیلی زیاد بود  وخیلی سخت بود مگه ماداریم کنکور امتحان می دهیم  خدا بخیر کنع زیست رو
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۱:۴۲مهسا 1 11

    خدا لعنتشون کنه،مگه کنکوره آخه؟؟؟من مدرسه تیزهوشان درس نمیخونم ولی معلم ادبیاتمون دبیره تیزهاشونه،هرچی به اونا میگه به مام میگه،واقعا سخت بود،آخه یعنی چی؟؟؟تو یه روز و نصفی چجوری میشه انقد مفهومی دقیق خوند؟؟خدا ازشون نگذره
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۱:۴۴علی 5 14

    من نمیدونم آموزش و پرورش مشکلش با ما چیه . ولی این رفتارشون انسانی نیست . خودشونو بزارن جای ما ....... میفهمن که کارشون درست نیست
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۱:۵۵نازلی 0 3

    هه بنظره من که امسال پاشونو زیادی ازلیمشون درازتر کردن آخه کثافتا اینا چه سوالاییه ادبیات دیگه خداییش خارجه کتاب بود
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۱:۵۸مانا 1 3

    خیلی کثافتن ادبیات امروز خیییییلی سخت بود
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۲:۰۲فاطی 0 5

    واااااااااای این چ امتحانی بود ادبیات واقعا گند بود سوالا معلوم نبود چی میخواست سوال دادن رنگ مشترک کدومه یعنی من باید خودمو دار بزنم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۲:۲۰حسین 0 2

    سوالات دینی و عربی رشته انسانی هم خیلی سخت بود
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۲:۲۲مرتضی 0 3

    نمیخواد واسه سطح سوالا کاری کنین، به فکر این همه تقلب و پارتی بازی هایی که تو حوزه تصحیح میشه،باشین.اگه تو کنکور تاثیر میدین، باید مراقبت ونظارت هم مثل کنکور صورت بگیره تا حقی ضایع نشه. تو بعضی حوزه ها دانش آموزا با هم فکری همدیگه سوالارو جواب میدن و... همه چی رو به مسخره بازی گرفتین
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۲:۲۷javad 1 7

    فقط  دلم ميخاد طراحشو بگيرم با ماشين از روش رد شم پرسش کنم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۲:۳۳کیارش 1 7

    امتحان ادبیات خیلی سخت بود بقران اگه اینجوری پیش بریم افتضاح میشه،،،،، ،  شما مهدیه خانوم که همش داری طرفداری میکنی اصلا نمره شما 21،، ، ولی دیگه از این طرفداریا نکن چون واقعا دارید بی انصافی میکنید ما خیلی میخونیم فقط اولا یکم مث شما خوش شانس نیسیم دوما امسال دارن بدجور اذیت میکنن 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۲:۴۶نگار 0 6

    سوالا ادبیات نامفهوممم بود!!!!!!!! 
    نه ؟:-|
    زیست چی باشه!!!!!! خدا میدونه :((
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۲:۵۰za}{ra - 3tajrobi- mantaghe2 12 1

    salaM...
    bache ha soalaye dini vaghean riz bood man khodam khoonde boodameshoon vali chon hajm ketab ziyad bood daghigh yadam namoonde bood...
    asan bavaram nemishod inghad bad bedam vase 20 rafte boodam...
    
    arabi ham asoon bood...
    rasti age mahalan ro nanevisim 0/25 ro nemigirim??!!
    
    adabiyatam khoob bood..
    
    hade aghalesh entezare in soalara dashtim too arabi o adabiyat vali dini.....
    kash ye kari bokonan vasash!!!!
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۲:۵۰نگین 1 4

    اره مهدیه جان درستـــ میگی واقعا 
    شاید همش بهانه استــــــ! 
    شوال که نوشته بود (رنگ مشترک)ابیات چی من نوشتم ایهـــآم :))))))))))))) 
    انشالله که همتون موفق باشیـــــن 
    :)
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۳:۰۳بهروز 1 4

    سلام من تو مدرسه نمونه درس میخونم و رشتمم ریاضیه یه روز و نیم نهایی هارو خوندم نصف روزم کتابو ولی امتحانی کثافط تر از ادبیات ندیدم خیلی سخت بود واقعا از ماچه انتظاری دارن که اینقدر سخت میدن؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۳:۱۰بهروز 1 1

    اقا یا خانومی که گفتین ریاضی و تجربی 6 یا 7 درسه اولا ریاضی 10 درس نهایی 2 درس در مدرسه هست بعدشم  اگه اشتباه نکنم امتحان انسانی 12 تا نهایی باشه نه؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۳:۳۵پگاه 0 5

    سطح سوالات واقعا بالا بود خیلی هم مفهومی و کنکوری بود.شما که انقدر امتحانات سخت و مفهومی میگیرید واسه مدرسه های دولتی هم معلم درست و حسابی بذارید که باهامون کار کنند. من امروز برای اولین بار بود که هم چین سوالاتی میدیدم هیچ کدوم ازسوالا جای مشخص تو کتاب نداشت
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۳:۳۶tarlan 1 7

    اگه اینجوری پیش بره همش تجدیدیم بابا درس سوال بدین
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۳:۴۰عماد 0 4

    میخوام به اموزش پرورش بگم خودتونو بزارید جای ما که چی مثلن انقد امتحانات رو سخت میگیرن من برای ادبیات کلی وقت گزاشتم طوری که میگفتم حداقا 15 میشم حالا چی شدم 12خب چه سودی برای شما داره!!!!!!!!!!!!
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۳:۴۵پرهام 1 5

    سطح سؤالات واقعا بالا بود معلماي ما با ما كار نكردن يكم انصاف داشته باشد با اين سوالاتون به كجا ميرسيد ميخوايد چيو نشون بديد برامون متأسفم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۳:۵۸علیییی 31 4

    امتحان خوبی بود!بچه ها چه این امتحان چه هر امتحان دیگ ای باید سر جلسه روی سوالات فکر کنید اگه مفهومی باشن!اتفاقا روال جالبیه این روال سوال دادنا!
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۴:۱۲tiz hoshan 1 22 2

    در جوابه کسی که میگه زده رو دست بچه های فرزانگان تهران.عزیزم مطمينی؟؟؟اصلا گیرم آفرین.نباید بیای تضعیف روحیه ی دیگران کنی.خوبه من بیام بگم همرو 20 میشم؟دوستان لطفا کم کاری های خودتونو گردن اینکه منطقه محرومین نندازین.ما داریم سعی می کنیم 1.5 نمره دینی به حوزه ها اعلام کنن بدن اونوقت شما میاین میگین بچه های تهران فلانن.ما داریم اینجا به خاطر شما جز میزنیم. ما معلم خوب داریم.بله بهترین دبیر ها رو داریم ولی همه چیز دست خود آدمه.عزیزان سوالات امسال سخته.25% کنکور الکی نیست.راستی تویی که 20 نمره خودته بدون ارفاق اوکی در نتیجه درسو فولی و کنکور ضرر نمیکنی.ما هم نمره اصلیمون 20 هست :) 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۴:۱۹رویا 7 2

    مهدیه ی عزیز ، همونقدر که توی بقیه ی درس ها 18/5 با بیست فرق داره ...{از نظر تاثیر در کنکور 4.5%} اینجا هم فرق داره!
    کنکور یه رقابته!و به نظر من تا وقتی که سوالات ایرادی نداشته باشن دلیل نمیشه که به دانش آموزان نمره ای افزوده بشه!(که طبق گفته ی خودتون نمیشه!)
    
    بچه ها توی بخش نامه های قبل از امتحانات تز دادن که سوالات به سمت مفهومی شدن پیش میره ...
    دست کم نگیرید...
    حواستون رو سر جلسه جمع کنید و بدونید با وجود مفهومی بودن باید جواب سوالات رو از کتاب درسی و با توجه و دقت خیییلی زیاد به صورت و نحوه ی بیان سوال بیابید!
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۴:۲۵ 1 22

    خدا لعنتتون كنه و ازتون نگذره، حلالتون نميكنم، ذره اي انسانيت و وجدان رو تو روح بي انصافتون  پرورش ندادين.
     ميدونم اينارو نميخونين و نميدونين اما يه روزي به بدترين شكل ممكنن تو زندگيتون بازتاب پيدا ميكنه. الان خوشحالين فكر ميكنين كه مثلا آخ جون سوالاتي طرح كردم كه مفهومي و سخت و غير قابل حل بودن و الان از آموزش پرورش و سنجش ميان به من جايزه ميدن!! خوشحال باشين چون دنيا مكان عدالته، شادي كوچيك شما با آه و نفرين اين همه دانش آموز و خانواده هاشون، به غمي بزرگ تو زندگيتون تبديل ميشه. خدا هيچ وقت ازتون نگذره!
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۵:۰۱آرزو 1 13

    معلوم نیست سوال از کجا درمیارن آدم هنگ میکنه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۵:۲۱elnaz 2 8

    یاااااااااااااااااااااااااااااا خدا چر انقده سوال ادبیاتا سخت بود
    من میفتم مطمئنم!!!!!!!!!
    باعث میشید ما در برابر خانوادمون شرمنده بشیم ایشالله شرمنده خانوادتون بشی
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۵:۲۳معصومه 2 6

    فقط میتونم بگم واستون متاسفم ایشالله دربرابر خانوادتون شرمنده بشین
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۵:۲۳سعید 5 10

    خیلی سخت بود...چرا اینجوری مکنن خداخوش نمیاد.         
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۵:۵۵ 1 5

    خااااآاااااااااااااک برسر بیشعوره اونی که سوالا  امسالوطرح کرد....بنده سوم تجربیم ،الانم امتحان تموم شده...
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۶:۳۱حسن 1 8

    وقتی یه عده ...ای طراح سوال میشن همینه دیگه...
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۶:۳۳maryam76 0 9

    خدانابودتون کنه ایشالله .....تا صبح مث سگ درس بخونی اونوقتم خراب کنی...
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۶:۴۱ 1 8

    بچه ها بخدا من گریم میاد اینارو مینویسم دیگه جوصله این همه زیست خوندن ندارم واقعا میخوان زیستو چجوری بدن من بخدا خیلی میترسم واقعا امتحانا شروع نشده خسته شدیم ولی من هرروزش تا نصفه شب بیدار بودم بخدا از خوندن خسته نشدم از خوندنو مواجه شدن با این سوالای سخت...دیگه خسته شدم خدا هرجوری میدونه جوابشونو بده شما کی زیستو شرو میگنین؟
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۷:۲۴زهرا 1 10

    وقتی سطح معلماتونو بالابردین بعد بیاین از تو دهن فیل سوال در بیارین بدین به ما...نه من نه هیچکدوم از دانش آموزا ازتون نمیگذریم این همه زحمت میکشیم آخرش هیچی...
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۸:۲۸نگار 0 11

    من یه سووال خیلیییییییییییییییییییییی خیلییییییییییییییی ذهنم رو درگیر کرده !
    اینجا کسی نظرای ما رو میخونه یا صرفا جهته اینه که بیایم ببینینم نظر بقیه در مورد امتحان چی بوده!!!؟
    خب اگه میخونین یه واکنشی بدین خواهشا!!!!!!! 
    وا..
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۸:۴۶....................... 0 14

    اگر دقت کرده باشید خودآزمایی ها اصلا به عنوان خودآزمایی درکتاب وجود نداشتند یعنی من درآوردی بودن ........ 
    
    بعضی وقتا یقین پیدا میکنم که اینا یه عقده بزرگ درونی دارن که روزبه روز انسانیتشونو بیش تر و بیش تر ازبین میبره 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۹:۳۶مریم 30 2

    ب نطر من سوالای 94 خیلی هم اسون تر از سالای قبل  بود.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۲۱:۲۷محمد رضا قربانی 6 5

    واقعا سوالات دینی خیلی سخت بود من همه ی کتاب خونده بودم ولی بازم نتونستم جواب بدم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۲۱:۴۵شیوا 1 7

    بچه ها ترو خدا واس ادبیات اعتراض بزنین باور کنین خیلی سخت بود آخه یعنی چی مگه ما چیکار کردیم که باید این همه زجر بکشیم ما شدیم مسخرشون خودشون با خیال راحت سیر میکنن آخه عنترای عقده ای برید عقده هاتونو رو زن و شوهرو بچه هاتون خالی کنین هنوز اوله امتحاناته روحیمونو تضعیف کردن
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۲۳:۲۸sara 1 5

    شمایی ک میگید اسون بود و خوب دادید فازتون چیه؟؟من منطقه یکم و تو یکی از بهترین مدرسه ها درس میخونم با اینکه با ما سخت کار کردن ولی دینی و ادبیات خیلی نامفهوم بود رویا خانوم فهمیدیم زرنگی و امتحاناتو خوب دادی با حرفات چیو میخوای ثابت کنی؟؟اینکه کم کاریم ن عزیز من من کلا تو ۲۴ ساعت فقط ۲ ساعت میخوابم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۰۵:۵۲مهسا 5 9

    خانم مهدیه شما بجا اینکه اینجا تز بدی بشین بیشتر بخون
    
    ک به 19 نگی خوب
    
    
    کسی ک کتاب و خورده باید 20 بشه
    شما فکری ب حال خودت کن
    
    درضمن سوالای نهایی باید درسطح همه دانش اموزای کشور باشه ک کسی ک استعداد تو یه درسی نداره هم بتونه نمره خوب بگیره
    
    اونایی ک میگن مام باید یه فرقی با کسی ک کمتر میخونه داشته باشیم شما تو کنکور خودتو نشون بده و مطمین باش اون شخص 20 نمیشه تو نهایی تو ک میتونی 20شو خب
    درضمن کیفیت درس خوندن  مهمه
    
    من مدرسمم نمونس منطقه محرومم درس میخونم
    من خوب درس نخوندم برا این 3تا درس
    همرو روز اخر خوندم اونم یه زمان دیر
    
    هر3تام کم کمش 17میشیم
    
    راضیم نیستم
    
    
    
    شماهایی ک میگین اسون بود 19یا18میشیم برو فکر خودتون باشید ک چرا اگ اسون بود20نشدید دینی و ادبیاتم ک بی دقتی نداره
    
    
    
    روحیه دیگرانم تضعیف نکنید اینجا
    
    دینی و ادبیات سخت بود
    دلیلشم بخاطر پرت بودن سوالا بود
    
    
    اوکی؟؟
    
    لطفا انقد تز ندید
    هرکی تو یه درسی استعداد داره
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۱۲:۳۴شقایق 1 6

    بچه ها میانگین نمرات دینی 13 اعلام شده،کسی از میانگین نمره های عربی اطلاع نداره؟؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۱۲:۳۸دشمن اموزش پرورش 1 5

    والا ما ده ساعت درس ميخونيم شاگرد زرنگمون مياد شكايت ميكنه اين چه سؤالى بود اصلا اين طراح ها بچه دارند اصلا فكر كردند اينجا هاروارد امريكا عقده دارند بلند شن بيان خودشون اصلا ببينن ميتونن جواب بدند سؤالا همش پرته اصلا قانون نداريد حتى نميدونيد دينى و عربى چطور مينويسند خدا بگم چيكارتون كنه به خاطر سوال هاى شما همه بچه به شما صلوات ميفرستند 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۱۶:۲۶علی اقا 0 3

    شقایق خانوم این اطلاعات از کجا میآرید که میانگین دینی 13 شده آموزش پرورش گفته یا از بقيه شنیدین
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۱۸:۰۲احمدرضا 9 5

    کجاش سخت بود باااااااااابااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۱۸:۱۷یک دوست 6 8

    وزیر اگه امسال پسرت نهایی داشت این جوری سوال می دادی .
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۱۸:۴۷ایرانی 3 11

    آینده کشورو دارید خراب می کنید وقتی معلم فقط میاد می گه یک نفر از رو کتاب به ترتیب دفتر بخونه بعدشم می گه درس تمام شد. با این دینی که دادید اونوقت می گید چرا بچه از دین فراریند
    و اونوقت می گید چرا با گذشت 500 سال یک ادیب دان درست نداریم.
    یک کسی که ریاضی یا تجربیه قرار نیست ادیب دان یا فقه بلد باشه .
    و چرا نباید شخصی مثل آقای نجفی وزیر نشه با یک رای کسی که خیلی چیز های جدید رو به آموزش و پرورش آورد مثل مدارس نمونه
    یک روزی میرسه فلسطین مقام علمیش ازما بزن بالاتر
    همون کاری که سر ورزش خصوصا فوتبال آوردید سر آموزش و پرورشم در می آرید. چرا یک ایرانی تا حالا نوبل برنده نشده
    ولی پاکستانی و مصر برنده شدن .
    توی ورزشم کشور های تازه استقلال یافته چرا از ایران بالاتر
    هستند مثل قزاقستان وبوسنی وهرزگوین
    شما باعث خوش حالی دشمنانید.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۱۹:۲۱علی 1 101

    معلمای ماخودشون بلدنیستن این سوال هارو حل کنن . شماهاهم که سوال طرح میکنین جای مهم کتاب روول کردین میرین ازچیزهای چرت وپرت کتاب سوال میگیرین؟اخه این انصافه؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۲۰:۱۵mohammad 2 40

    سلام . اقا این چه وضعه امتحان ماشین های dc بود من همه ی 
    
    سوالات نمونه سوالات رو خوندم از 50 نفر 10 نفر بیشتر قبول 
    
    نشدن لطفا پیگیری کنید هنرستان ما کلی ریزشی داره از dc
    
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۲۳:۴۰یه نفر 1 4

    عاقا اصن تاثیر امتحان نهایی تو کنکور زیاد شده...قبول
    سوالا باید سخت تر باشه ... قبول
    ولی خب سوال درست و حسابی بدین ادم بفهمه منظورتون از سوال چیه و دقیقا چی میخاید....این سوالا از نظر من سخت نیست طراحان گرامی شما فقط اومدین نحوه ی سوال طرح کردنو یه مدلی کردین ک ادم میمونه چی جواب بده...سوالای مزخرف داره طرح میشه...
    اون چه امتحان دینی بود ؟؟؟ یا مثلا اون تست رنگ شناسی وسط ارایه های ادبی چی بود؟؟؟ ما ک نفهمیدیم اخر ارایه بنویسیم...رنگ مورد نظر...
    لطفا یکم ب فکر روحیه نابود شده ما هم باشید...تازه فقط 3 تا درس عمومی امتحان دادیم همه داغونیم وای ب حال تخصصیاااا
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۸ ۰۱:۲۳رویا 1 4

    خیلی خب تسلیم!
    شماها که می خواید تا آخر بشینید اعتراض بزنید به جای ...
    ولی بهتون پیشنهاد می کنم سایت کانون : مقطع شما:سوم تجربی :...پایین صفحه نظرات رو بخونید!
    اون وقت میبینید که فقط من و البته مهدیه نیستیم که... و البته فقط هم شما نمیشید کل کشور!
    البته اگه استرس وارد نمیشه بهتون!
    آخرین حرف:قبل از تموم کردن کل کتاب سراغ جزوه نرید!
    ذهنتون رو میبنده!
    بهر حال...
    امیدوارم موفق باشید!
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۸ ۰۱:۲۵رویا 2 1

    راستی مهدیه جان!من اشتباه نوشتم 3/5% تاثیر داره!
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۸ ۱۱:۲۸yazdan 1 1

    الان من نمیدونم با این وقتی که برای زیست دارم چطور میشه کل کتاب رو خوند اونم طوری خوند که بیست اورد واقعا متاسفم برای اونایی که این وقت ها رو برای امتحانا گذاشتن تازه امسال هم سوالا ده برار سختتر از سال های قبل بود
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۸ ۱۴:۰۷شوهر عمه طراح 8 9

    دمتون گرم خیلی سخت بود ولی خواهش میکنم نمره ندین حق ۲۰ضایع میشه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۸ ۱۵:۴۵یاسین 1 10

    مگه 94 گناه کردن اینجوری طرح میشه  اخه گناهشون چیه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۸ ۱۹:۰۵آرش 9 4

    ما عادت داریم کم کاری خودمونو توجیه کنیم منم تو منطقه محرومم البته مدارس خاصم تیزهوشان همه ی سوالا از تو کتابه فقط ریزتر و مفهومی تر اون بچه هایی که تو  مناطق محروم 20 میشن فرقشون با ما چیه؟ خودم میگم اونا نمیان به امتحانا غر بزنن میشینن کتابو جز به جز میخونن 
    
    التماس دعا انقدم مصححا رو نفرین نکنید منم فوش ندید :)) به جاشش بشینید درس بخونید
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۸ ۲۲:۴۱;;;;; 3 12

    امتحان دین و زندگی خخخخخخخخخخخخخخییییییییییییییییلی سسسسسسسسسسسسسسسسسسخت بود
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۰:۱۴مرضیه صالحی 1 12

    زیست سخت بود من افتادم حتی 10 نمیگیرم....
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۱:۳۵هانیه 5 0

    زیست سخت بود اما زیاد نه من که 18/5 میشم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۱:۴۰هما 0 2

    سلام بچچه ها زیست به نظز شما چجوری بود 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۱:۵۷مریممممم 0 2

    سلام بچه ها امتحان حسابان و چجوردادید؟؟؟؟؟
    سخت بود؟؟
    من بددادم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۱:۵۸مریممممم 0 2

    سلام بچه ها امتحان حسابان و چجوردادید؟؟؟؟؟
    سخت بود؟؟
    من بددادم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۲:۰۹علی 1 1

    سلام من به سوال 15 دین و زندگه اعتراض دارم!!!
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۲:۲۰زهرا 0 4

    سلام. آخ چرا امتحان ها انقد سخته؟ مگر ما چه گناهی کردیم من هیچ کدوم امتحانارو20نمیشم.....بچه هاشمامیگین فیزیک سخته؟!!!!!!!!!!! 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۲:۲۵پوریا 0 4

    سوالات حسابان بسیار بسیار بسیار سخت بود واقعا که یه سری افراد دارن عقده گشایی میکنمگن
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۲:۳۶معصومه 1 3

    بدونه شک زیستم افتادم 
    خیلی بی دقتی داشتم.....................
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۲:۴۷sana 0 8

    اخه ما دانش اموزای بدبخت چیکار کردیم که باید اینجور بلا هایی سرمون بیاد. من الان امتحان نهایی دارم سال سوم ریاضی م تو مدرسه ی به اصطلاح  نمونه دولتی. کسی مثل من تو ی مدرسه ساده که حتی کارگاه کامپیوتر هم نداره. توی ی شهرستان کوچیک با معلمایی که اصلا هیچ چیزی بلد نیستن. رو با کسی مقایسه کنن که دقیقا مثل دختر عموم که سال سومه و تو بهترین مدرسه تهران درس میخونه. اونا رو حتی برای سمینار زیست برده بودن روسیه. اونوقت ما رنگ تهرانم به زور میبینیم .خدا خیرتون ندا ایشالا طراحای سوال من که معدلم به هزار تا ساعت درس خوندن نرم قبل 18 بود. الان باید بشینم گریه کنم که حسابان 3 هم نمیگیرم. 
    ایشالا خدا خیرتون نده خدا کنه جوون مرگ بشین. که انقد سوالا رو سخت اوردین من کتابو کامل خوندم با وجود اینکه وقت نبود حتی جزوه هم خوندم نمونه سوال هم حل کردم . ولی واقعا امتحان حسابان رو خیلی سخت اوردین حتی یدونه سوال از سالای قبل هم تکرار نشده بود. شما که میگین کدوم سوال و کجاش مشکل داره بگید من برم به کی بگم تا سوال  و مشکلشو با دلیل بگم براتون. ولی خدا خیرتون  نده چون معدلم امسال میاد زیر 15. پارسال باید عمومی ها همه شو ن20 یا 30 سوال بوده باشن .امسال 50 تا 60 تا. 
    خودتون برید جواب بدین اصلا بدونید میتونین جوای بدین. 
    خدا خیرتون نده ایشالا . بعد امتحان دینی من افتادم بیمارستان انقد که حالم بد شده بود 
    ایشالا خدا خیرتون نده. 
    خدا ازتونننننننننننننننننن نگذره 
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۳:۱۰sana 0 9

    دستم به طراح سوالا برسه. جد بزرگ شو میارم جلو چشاش. بابا ما منطقه 333333333333 هستیم میفهمی؟؟؟ لب مرز.
    به درس اهمیت نمیدن اینجا برامون سوال حل نمیکنن. باهامون همکاری نمیکنن. خدا کنه طراح سوال خیر نبینه ایشالا ...
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۳:۱۶elnaz 0 8

    خیلییییییییییییییییییی سخت بود زیست خدایا خودت کمکمون کن ایشالله شهریور دوستان 
    اهایی طراحا ماهم خدایی داریمااااااااااااا حق الناس فقط پول نیس چیزایه دیگه هم هست واگذراتون میکنم همون خدایی که چوبش صدا نداره
    خواهشا ثبت بشه بدونه سانسور
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۳:۱۷حسن 1 4

    بچه های ریاضی امتحان حسابان چطور بود؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۳:۳۱محبوبه 1 16

    سولای زیست خیلی سخت بود من 16.5  میشم ...اصلا باورم نمیشه ایتقد کم شم ...دارم میمیرم از استرس دیگه انگیزه ای واسه امتحانای بعدی ندارم ... تورو خدا امتحان زیست نمره اضافه کنید توروووووخداااااا
    دین و زنگی دربرابر زیست هیچییی نبود :'(
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۳:۳۹hamid khan 1 2

    Marzieh cheghadr khoondi?   Fekr mikardi chand mishi?  Sayereh doostan nomarateshoono age ba site check kardan began alakiam sher nagid!!
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۳:۴۱مینا 1 4

    حسابان و عربی سخت بود
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۳:۴۹ 0 3

    سوالای منطق گند وافتضاح بودن.این سوالارو از کجا درمیارین.همچین چیزایی توکتاب نبود.اگه امتحانای دیگمونم همینجوری بدین .اقافانی جلودروزارت باکلی معترض میبینمتون.پارسال تجمع شد امسال بدترمیشه میگی نه نگا کن.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۴:۱۳سید حسن 6 2

    جمع کنید خودتون ـو بابا!دارین از آب گل آلود ماهی میگیرینا!!!!!سوالات فقط طوری بود که دانشاموزایی میومدن بالا که حواسشون پی درسشون بود ... نه شب امتحان جزوه حفظ کنن بیان فرداش از کتاب دیویس صفحه ای همون 4 تا سوالی که از جزوه یادشون مونده کپی کنن! ...دینی که فقط باید عین خر همش رو حفظ باشیم چه ربطی داره به منطقه ی محروم یا معلم بد یا مدرسه ی عادی!دیگه شمام که خیلی عبرت گرفتید واسه امتحانای بعد!!!!!! بچه ها واقع بین باشید!
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۴:۱۵Yeganeh 1 3

    سطح امتحان ها تا الان بالا بوده به نظر من ، من خودم تو يه مدرسه غيرانتفاعي خوب درس ميخونم ولي سوْال ها به نظرم سخت هستن مخصوصا زيست امروز كه خيلي بد بود اون هايي هم كه ميگن بيست ميشن فقط دنبال جلب توجه تو فضاي مجازي هستن چون امتحان ها به هيچ وجه آسون نبوده 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۴:۱۹عصبانی 1 3

    کلید نهایی
    زیست بر اساس نظر کلیه متخصصان ژنتیک و حتی خود کتاب غلطه.به کجا اعتراض کنم؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۴:۳۰سعید 8 2

    اگه 20نگیرم....صدرصد19/75.    زیست.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۴:۳۹سعیده 0 3

    اخه انصاف این همه امتحان هارو سخت میگیرین  این ادبیات و زیست امتحان بود که داده بودین  اخه من چی بگم به این کار های شما
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۴:۴۰سعید 5 6

    به نظر شما طراحان امسال همشون زن نیستن. ؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۴:۴۳نگین 2 2

    سلام من دانش آموز سوم تجربیات هستم امروز امتحان زیست داشتیم و سوال ها به شدت سخت بود من نمره 1۶تودرس زیست نداشتم اما خیلی سخت بود و من الان به جای نمره خوب به محرزشدن فک میکنم حرف من نیست حتی دانش آموز های استعدادهای درخشان همین نظرراداشتند   
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۵:۴۳hamid khan 2 2

    Hamegi age check kardid nomaratetoon va madresatoon begid alakiam sher nagid:) :)
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۶:۲۲امیر 2 14

    آقا جوووون دستتون درد نکنه امتحان نهایی خیلی اسون بود حتی کور ک چشم نداره میتونست با اون چشم کورش میتونه بنویسه حالا ک ما چشم داریم اونم...هه ...بخدا امتحان دینی دادم شاید10نشم عربی دادم تجدید میشم .اادبیات شاید12.حسابان2 نمیشم آقای رییس اموزش پرورش دمتون گرم ان شاالله خدا جواب این کار خوبتو بده...ان شاالله جواب این کار خوبتو از خانوادت هه...ه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۶:۴۹نرگس 1 12

    شما آموزش پرورشیا عادتتون همینه
    کی میخواید وضع مملکت رو درست کنید؟
    کاری میکنید بچه ها تو سن 17-18 سالگیشون بدترین لحظه هارو بگذرونن
    یه فکری به حال اون بیچاره هایی که به زور میتونن درس بخونن بکنید
    فقط بچه هارو دارید خسته و زده میکنید به جای اینکه فقط باید توی وجود بچه ها اشتیاق باشه.خیر سرمون بعدا ما باید مملکتو بگیریم دستمون تا آخر که نمیتونید شماها حکومت کنید؟
    من امتحاناتم رو اصصصصصصصصصصصصلا  بد ندادم اما واقعا متاسفم برای طراح سوالا.
    نهایی انگار داره به سبک کنکور برگزار میشه
    تا چقدر میخواید به این کاراتون و نامردیا ادامه بدید؟
    یه کم عدالت تو این مملکت پیدا نمیشه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۷:۲۹مهسا 1 6

    سلام خيلي امتحان زيست سخت بود 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۷:۲۹سودا 1 7

    خدا ازتون نگذره ایشالا ب زمین داغ بخورین از زندگی ناامید شدم سه شبه نخوابیدم دارم زیست میخونم این چ چرت و پرتایی بود ک دادین مگه ما چیکارتون کردیم میفتم تو زیست میفهمییییییین  حالا با اونایی ک کم شدم کاری ندارم خیلی.........واقعاک براهمون کشورایه خارجی همشون ازماجلوان
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۸:۱۵دریا 1 1

    زیست به نظرم سخت بودمن ادبیاتو20میشم دینیو 19/5عربیو هم خوب دادم امازییتمو 16/5میشم شاید باید بیشتر واسه خوندنش وقت میزاشتم الان خیلی ناراحتم بخاطر زیستم همشم اشتباهات الکی ...
    اما خداییش ادبیات مفهومی بود و نیاز به دقت داشت دینی هم سوالاتش نسبت به قبل سخت تربود..
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۸:۱۵دریا 7 1

    زیست به نظرم سخت بودمن ادبیاتو20میشم دینیو 19/5عربیو هم خوب دادم امازییتمو 16/5میشم شاید باید بیشتر واسه خوندنش وقت میزاشتم الان خیلی ناراحتم بخاطر زیستم همشم اشتباهات الکی ...
    اما خداییش ادبیات مفهومی بود و نیاز به دقت داشت دینی هم سوالاتش نسبت به قبل سخت تربود..
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۸:۲۰دریا 3 2

    رسیدگی میشه به اعتراضات؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۹:۰۱فاطمه 2 8

    واقعا که بااین سواال طرح کردنشون ادم نخونه بازنمیسوزه این همه از خوابت بزن بخون  اخرشم اینجوری واقعاامسال سوالاسختن میگم  نظرمو بااین که میدونم  بی فایدع است هیچ کس پاسخگو نیست هه!!!
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۹:۴۱دانش اموز 1 2

    سوالات امسال فوق العاده شخت و دشوار هستش من دانش اموز سوم تجربی ام امتحان زیست از کتاب فراتر بود حتی سوال خارج از کتاب هم داشت لطفا یه اقدامی بکنید بچه ها نزارید حقمون رو بخورند
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۲۰:۳۰سمانه رواز 1 6

    اصلا چرا امسال باید اینطوری باشه خب حداقل از قبلش باید ابلاغیه میدادین که مثل هر سال نیست تا ما تکلیفمونو میدونستیم نه یه دفعه ای گند زدین تو روحیه مون اینطوری باید واسه به قول خودتون اینده سازاتون تلاش کنین برای خودم متاسفم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۲۱:۴۸hamid khan 2 3

    Shoma ke migid sakht bood bara khodetoon ingoori bood too tagrobi 1000 nafar zisto 20 migiran reghabatam faghat beineh oon has gigara!!!!:(:(
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۲۲:۱۰آریانا 0 5

    مرررسی ز امتحاناتتون عااالی بود   واقعا میگم خیلی خوب فقط من نمیدونم چرا اینقدر بد دادم عربی وکه 17میگیرم دینی و16وادبیاتو 17 وحسابانو هم 17ونیم دستتون دردنکنه اصلا به فکر ماهم نباشید
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۲۲:۱۹مینا 7 2

    زیست اسون بود با اینکه مسموم شدم نتونستم دوتا فصل اخر بخونم ۱۹یا ۱۸میشم.بیخیال امیدوارم فیزیک خوب شید!!!!!!!
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۲۲:۳۶محمد مهدی 0 13

    هوووووی   این کسانی که زیر این پست مینویسند ک امتحانا سخت نیس و شما بی دقت این ....اینا بدونن ک اگه خوب امتحان داده باشین این سایت رو باز نمیکنین و زیر این پست ک مربوط به اعتراض امتحان نهاییه کامنت نمیدین ....
    
    حالا هم چیزی نشده ...
    
    
    وزیر اموزش پرورشم گفته سطح سوالات از نظر کیفیت و کمیت بالا رفته ....چرا ؟؟؟چون هر چی بدبختیه باید سر دوره ما باشه 
    
    
    عقده هام خالی شد یکمکی ....
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۲۲:۳۷آریانا 1 6

    خییییییلی نامردید  این 4تا امتحانو با اینکه شب وروز خوندم ولی خیلی بد دادام  خیلی  
    آخه این وضع سوال دراوردن 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۲۳:۰۰سارا 3 5

    بچه ها من واقعاا روحیم داغون شد  اصن هیچ انگیزه ای واس خوندن ندارم داغووووونم دینیو ۱۶ میشم ادبیات و زیستو ۱۸ عربی ۱۹ با این سوالاتون ایشالا خیر نبینین اشک اینهمه ادمو در میارییید
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۰۰:۴۸محمد 2 4

    سلام، فاتحه خوندم به امتحان نهایی.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۰۵:۰۱meysam 0 4

    اقاااا سوالا حسابان چرا اینجوری بود!!!!!!! لامصب ۵نمیبرم...دوس دارم این طراحارو ببینم بگم خدا وکیلی اینقدر امتحانارو دهن سرویسی میاری هدفت چیه هاااا هدفت چیه!!! که بچه هارو داغون کردی
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۱:۳۲محسن 0 8

    بی حد اندازه سخته رحم کنید مگه  جنگه جهانی سومه  ............
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۲:۴۴میترا 2 9

    چرا فیزیک انقدر سخت بود؟
    ایشالا بچه هاشون کنکور قبول نشن
    خدا لعنتتون کنه عقده ای ها
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۳:۱۵farzane 0 16

    آهاااااای فیزیک سختههههههه.سخت نیست وحشتناکه.من از الان اعتراض دارم D:
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۳:۴۲فاطمه 1 9

    امسال واقعا سخته سوالا
    همش از حاشیه و زیر شکلا سوال میدن اصلا یه سوال استاندارد پیدا نمیشه این همه کتاب میخونیم میریم سر جلسه امتحان میبینیم اصل درس گذاشتن کنار همش از جاهای بی ربط سوال دادن...تو رو خدا یه کاری بکنین
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۳:۴۷فاطمه 1 11

    من ک دیگ هیچ انگیزه ای واسه خوندن بقیه امتحانا ندارم زیست چیزایی ک نخونده بودن جواب دادم اونایی ک خونده بودم از خودم دراوردم و چرت نوشتم خدا خودت به ما رحم کن این طراحا ک رحم نمیکنن
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۳:۵۶نازگل 24 3

    وای!!
    خیـــــــــــــــــــــــلی آسون بود زیست که!!!!!!
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۴:۰۸shahrzad 0 15

    سلام من دانش اموز اسلام اباد غرب هستم.توی سه منطقه محروم که معلماش از عادی پایین ترن.با این سوالات من که شاگرد اولم فک کنم پایین15بشم.وای به حال بقیه.............خدایی یکی رسیدگی کنه
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۴:۳۵مریم 1 9

    امسال دارن خیلی سخت میگیرن
    امتحان دینی و ادبیات و زیست واقعا سخت بودن
    سوالایی که بلد بودم نوشتم 
    اونایی که هم بلد نبودم از خودم نوشتم. نمی دونم درسته یا نه 
    چرا نمیگن ما باید از کجا بخونیم 
    اگرم می خوان اینطوری سوال بدن. لطفا یکم بهمون وقت بدن. ی روز و نصفی وقت میدن. ادم نمی تونه در حد سوالهایی که میدن بخونه. 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۴:۴۱فاطمه 1 12

    نمونه سوال حل نکنید چون امسال با بقیه ی سالها کاملا متفاوته خوش به حال ۹۳ ای ها امتحاناشون خیلی راحت بود واقعا که
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۶:۴۰فاطمه 1 101

     مرگ بر امتحانای  نهایی امسال 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۹:۳۲فاطمه 2 6

    چرا اینقدر امتحانات 94راسخت گرفتن ادبیات وعربی پیش. دانشگاهی واقعا سخت بود خدا ازشون نگذره. یکم به فکر این بزرگسالان بیچاره باشن اونا چه گناهی دارن 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۲۳:۱۴من 0 11

    کجایین سوالای مارو ببینین؟
    سوالای 93 کجا و 94 کجا؟
    93رو چشم بسته جواب میدادم الان 94 هیچ کودوم بالای 19 نمیشه
    اینکه تعداد معترضا محدوده برا اینکه خیلی جاها بچه ها شاورهم فی الامور میکنن
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۱۰:۵۶هه 0 12

    آره واقعا خیلی تقلب زیاد شده،این مراقبام که اصن انگار نه انگار...
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۱۹:۲۰ 1 14

    اه اه فک کردید سطح اموزشی کشور خیلی بالاست با این معلمای بی سوادی که انگار از نهضت سواداموزی مدرک گرفتن و یه سوالو هزار بار میچرخونن تا بتونن یاد بدن .... فک کنم سوال سخت دادین تا بفهمین معلماتون چقد قشنگ اموزش میدن. عقده ای ها اشکال نداره یه خداییم هست ...
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۲۲:۲۳ 0 14

    مگه چه خبره این همه سخت میدن ، خودشم رفته رفته تعداد سوالات زیاد میشه لابد زبانو 10 صفحه میدن !!!!!!!!!!!!
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۲۳:۱۹ 4 47

    دوستاني كه امتحاناتتون رو خوب دادين، من واقعا افتخار ميكنم كه كشورم دانش آموزاني رو داره كه ميتونن خيلي خوب از پس سوالات دشوار بر بيان، اما از نظر من درست نيست كه بين اين همه نظر كه به دشواري سوالات اشاره داره و بين اين همه دانش آموز كه ميان و ناراحتيشون رو بروز ميدن و ميگن كه امتحان رو بد دادن، بياين بگين كه امتحان خيلي ساده بود و واسه ي نمره ي ١٨ بي قراري كنين و بگين كه بد دادين! 
    كسايي كه ميان اينجا يجوري ميخوان نظر بقيه راجع به امتحانات رو بدونن و ببينن كه آيا امتحان فقط براي اونا سخت بوده يا براي ديگران هم همينجور بوده، وگرنه نميومدن زير عنوان اعتراض به دشواري سوالات نظراتشون رو بگن كه! دوستان عزيزي كه امتحانتون رو خوب دادين، لطفا يه مقدار حال دوستانتون رو كه امتحانتشون رو به خوبي شما ندادن و به اندازه ي شما هم نگران آيندشون هستن رو درك كنين و حالشون رو از اين كه خست خراب تر نكنين، ممنون:)
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۰۲:۲۴ 1 10

    این به نفع سال های پیش که افرادی 20 گرفتند میشه چون اگه اونا با ما کنکور بدن درصد اونا بالاتر از ما میشه
    آخه أدم عاقل دانش آموز ضعیف اعتراض نمیکنه همه دارن اعتراض میکنن
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۰۹:۲۹مهتاب 2 22

    سلام خاک بر سر اونایی که فکر میکنن به جای امتحان باید از بچه ها انتقام بگیرن یه مشت جوان و خانواده ها شون رو سرگردان کردن خدا همین دردسر ها رو طوق گردن زندگی و فرزندان خودشون بکنه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۰:۳۹ 1 13

    من که فیزیکو بد دادم شماها چی؟
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۰:۴۰پری 1 10

    الهی این طراحای 94 روز خوش تو زندگیشون نبینن! هدف از این بی عدالتی چیه؟؟؟؟!
    مرده شور این سیسیتم اموزشی رو ببرن!
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۰:۴۲اتنا 0 8

    سلام آقا من دردو به کی بگم ما از اول سال نمیدونستم باید کتاب بخونم یا جزوه باید هم جزوه میخندیم هم کتاب معلمم کتاب اصلا کار نکرده خوب من الان چه غلتی کنم هان تورو خدا از ما که گذشت واسه ساله بعدی اطلاع رسانی کنید که باید کتاب بخونن نظارت کنید که معلما کتاب کار کنن
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۰:۴۸5645 0 12

    به خدا ازشون نمیگذرم!!
    ای طراح! و ناظر و هر بی سوادی که هستی! امتحان نهایی نه ازمون تیز هوشان! اینو بفهم هر چند نمیفهمی
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۰:۵۲حامد 1 7

    این دست اندرکارای نهایی 94 نمیدونن اه و نفرین این همه دانش اموز که اینده اشون داره تباه یه روز میگیرتشون؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۰:۵۳meysam 8 6

    خدارو ششککر یه امتحان یه خورده اسون بود
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۱:۰۲فرید 1 14

    امتحان فیزیک خیلی سخت بود.........
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۱:۰۴s_m 2 8

    فکر کنم سوالات سال پیشو میذارن جلوشون هر سوالی تا حالا ندادن رو بدن... سوال 2 فیزیک واقعا سخت بود .... 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۱:۲۰حامد محمدزاده رسائی 4 6

    والا سئوالات رشته های فنی و حرفه ای هم سخت بود.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۱:۲۷کیمیا 14 7

    فیزیک تجربی خیلی اسون بود خیلی ولی من به خاطر بی دقتی گند زدم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۱:۳۲هانیه 3 9

    امسال ،طراح ها یادگرفتند به جای سوالات مهم سوالاتی که دانش اموزان نمی خونن را ب دهند پارسال امتحان فیزیک مثل اب خوردن بود 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۱:۴۵علی 1 11

    با این سوالاتون!! تا پارسال معدلم ۱۹ بود.حالا برای اولین بار بعد از ۱۳ سال درس خوندن فیزیک مردود میشم.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۲:۰۱```mr .his``` 32 19

    سلام امتحان فیزیکو عالی دادم عالی فکر کنم نمرم تو فیزیک 2 بشه . اقایان وزیران به خدا این رسمش نیست . تو انتخابات با کلید میایین  بعدش رو سر همه چی قفل بانک مرکزی میزنین . ما نخواییم شما تو نظام اموزش و پرورش تحول کنین باید کیو ببینیم؟ یادمه به اقای احمدی نژاد گفتن تحمه مرغ گرون شده گفت سر کوچه ما ارزون میده . شمام نشستین پشت میز از ما بد بختا خبر ندارین چی میکشیم . من الان با خونوادم دعوا کردم چون تو فیزیک میافتم . الان سه ساعته تو خیابونا ولم و دارم از کافی نت بهتون پیام میدم . اقا این زندگی اسلامی نیست .شما عوض این که خوانواده هارو بهم  نزدیک کنین دارین دور میکنین . اقای وزیر اموزش پرورش این سوالو به بچه خودت بدن یک نمیگیره . ولی از اون جا که پارتی کلفته 20 میشه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۲:۱۴نگین 5 10

    فیزیک رو چ طور دادین؟؟؟؟ 
    بد نبود 
    ولی سوال 3 خیلی وقت گیر بوددد
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۲:۲۳ 1 11

    منم امتحان فیزیک خیلی سخت میس دونم 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۳:۱۵reza 1 13

    خدایی انصافِ
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۳:۵۴ 1 15

    خدای این انصاف پارسالی سوالاتشون اسون ما ل ما این قدر سخت واقعا با این کارشون بچه ها رو از درس خوندن نا امید می کنن اخه بین ما و پارسالی ها چه تفاوتی وجود اگر خدای نگاه کنین دارین نا حق گری در میارین
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۵:۱۶ساسان 1 19

    سلام میخواستم بگم من که تو یه شهر محروم زندگی میکنم با معلم های من در اوردی چه طور به سوالات سخت که نه مبهم شما جواب بدم حداقل تهران رو میبینید به شهر هیای محروم هم نگاه کنید
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۶:۰۱مریم76 1 18

    نامردی از این بشتر نی خدا ازشون نگزره.........امتحاناتمون خیلی سخت بودن بخدا
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۶:۰۲ریاضی 1 25

    از ما بدبخت تر گیر نیاوردید واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دانش آموزان پارسال اعتراض داشتند که امتحاناشون سخت بود میگفتن در حد کتاب نبوده اما حالا باید برن دعا کنند  که امسال جای ما نبودند تمام سوالات درحد کنکور بوده من خودم برای هر امتحان 5 دوره از سوالات سال های قبل رو میخونم اما به زور قبول میشم؟امروز واقعا  اعصابم خورده با این امتحان فیزیک به ما میگن نسل سوخته.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۶:۱۴ریاضی 0 3

    با این سوال های سختی که شما طرح میکنید جامعه ایرانی رو به نابودی میره:1. فرار مغز خواهیم داشت2پسران از درس خوندن فرار میکنند وبه چیزهای بد رو میاورندمثلا سیگار. مواد مخدر 3دخترا از درس خوندن فرار میکنند وممکن هست به راه های بد بکشند. اما اگه شما مسولین سوالات رو راحتر طرح کنید باور کنید جامعه سالم تری خواهیم داشت چون کسب علم آدم رو از هر گناهی دور میکنه (من خودم این چیز ها رو دیدم ب که میگم) وحرف آخر اینکه : کشور ما میتونه بهترین نابغه ها رو داشته باشه اما نه با اضطرا وامتحانها سخت .روز خوش
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۶:۵۵تجربی 0 2

    طراحاهای ادبیات وفیزیک امسال دلتون خنک شد بچه ها امتحانشون خراب کردن اعصاب نذاشتیت واسه ما.ماخیلی بدبختیم که گیر شماها افتادیم .دوست دارید بچه ها امتحانا شونو بیفتن؟؟؟؟؟ 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۷:۱۳محمود 0 1

    اخه این چه امتحان فیزیکیه من دانش اموز سمپادم سوال از این تعریفیها شر تر و پرت تر و بی اهمیت تر پیدا میشد؟سیستان بلوچستانی بدبخت چکار کنه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۸:۴۹یک خسته 0 3

    اقای طراح بچه ی تو روستا هم باید همینو امتحان بده
    مگه داری از بچه ها استعداد درخشان امتحان میگری؟
    دوستان اعتراض بزارین نمره ای چیزی اضافه کنند
    این نامردیه اینقدر از ما سخت باشه
    خب یکی پارسال امتحان داده بیاد سال دیگه با ما کنکور بده رتبش قطعا خیلی میره بالا
    حیف وقت که برا خوندن فیزیک گذاشتم اخرشم اینطور دادم ...
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۹:۰۲محمد 3 3

    آقا من تا قبل از امتحان فیزیک همه ی درسارو جزوه و کتابو یه دور روزنامه وار خوندم که باعث شد نمره هام به نسبت کم بشه ولی واسه امتحان فیزیک رشته ریاضی فقط کتابو خوندم و مطالب مهم وو حفظیشو نوشتم تا توی ذهنم بمونه خیلی روش خوبی بود و نتیجه هم گرفتم  واسه  سوالای حل کردنیشم چنتا نمونه سوال حل کردم..در کل فک کنم با توجه به کلید آزمون بالا 19 میشم...
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۹:۰۵نگین 0 3

    بچه ها خودتون رو نبازیــد!
    مـــآ5 تا دیگه امتحان داریم!
    درسته امتحان ها نسبت به سال قبل سختــ تر شده ولی 
    بااینجا اومدن و اعتراض نوشتن هیچ فایده ای نداره!
    منم خودم منطقه 2 هستم و توی یه مدرسه عادی درس میخونم!
    ولی بهتر که روحیه خودمون رو نبازیم و تمرکز کنیم روی 5 تا دیگه!
    تابتونیم اونها رو به بهترین شکل بدیم!
    (هرچی خدا بخواد همون میشه) 
    تلاشتو بکن و بسپار به خودش!
    موفق باشیــــد همتون 
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۹:۱۳محمد مهدی 0 1

    اغااااا  ینی چی ....مردیم به قران ....یکی دو نفر ک نیستیم ....د عزیزان بابا مامان من ک باور نمیکنن سوالا سخته ...میگن تو نمیخونی ....پدرم درومده ....هفصد باره میام کامنت میدم هیشکی جوابگو نیس ....اره درسته مسئولین وخت اینو ندارن ک بیان نت بگردن ببینن امثال من و شما اعتراض داریم ....ولی  چیکار کنیم ؟؟؟
    سرنوشت من ک اینجور امتحانا رقمش بزنن....
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۹:۳۱............ 1 3

    ببخشید ی سوال ؟؟؟؟؟؟؟ شما گروه طراح سوال ها امتحان ها رو در حد آی کیو کی طرح میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ی بچه تهرونی که از همه امکانات بر خورداره یا در حد دانش آموزان منطقه محروم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا شما این ها رو برابر میدونید ؟؟مگه شما هام ی روز دانش آموز نبودید ما رو درک نمیکنید؟؟؟؟ 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۹:۳۷hafkhat 1 3

    امتحان فیزیک خیییییییییییلی سخت بود خداییش در حد کنکور بود با این که دبیر مون هم خوب بود ولی کم میشم .سوال 2 رو داشته باشین: مقداری بذر چمن، مقداری روغن،ظرف شیشه ای مناسب . طراح به ظاهر محترم مگه برنامه ی آشپزیه!  والا
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۲۱:۴۵دکتر . 0 1

    من وقتى از حوزه مى اومدم خونه مى گفتم 20 مىگىرم هر قدمى که بر مى داشتم ١ اشتباه پيدا مى کرد 25صدم 25 صدم شد١7.حالا اينا مهم نىست مهم 75درصد کنکوره
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۰۱:۲۹سعیده 0 1

    اون 25 درصدی که تو کنکور برا معدل بودپرید باشه ما بچه ها این جارو هم تحمل میکنیم ولی خدا شاهده خود من اون دنیا حلالتون نمی کنم این دنیا بساط گند زدن به حال بچه هارو پهن کردین اون دنیا نوبت نوبت ماست
    بدبخت ها
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۰۱:۳۱عرفان 1 5

    سلام دوستان داغدار،واقعا میتونم بگم که سوالات خیلی سخت بود.من از امتحان فیزیک و زیست خیلی داغون شدم ولی از وقتی اومدم تو این سایت یکم اروم شدم.دمتون گرم.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۰۱:۴۰راحله 0 1

    خیلی بی انصافین این حق خوریه این نا حقی شما بویی از انسانیت نبردین شما مسلمون نیستین امییییدوارم خدا جواب این کاراتونو بده با این همه سوالای سخت که میدی که اصلا مثل سالای پیش نیست مانسل سوخته ام نیستیم نسل خاکستریم ...
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۱۱:۳۲تجربی 1 2

    یعنی واقعا متاسفم اگه فک کردین با این سوالاتی که طرح کردن تمام دانش آموزا رو در نظر گرفتن من ودوستام که دبیرزیست و فیزیکمون زیاد جالب نبودن چی بگیم واقعا چی بگیم من شخصا از 25درصد کنکور دارم یواش یواش میگذرم فقط خدا به داد امتحانات بعدی برسه
    در هر صورت آرزوی موفقیت واسه همه بچه ها در کنارشم خودمو دارم.
    به امید سر بلندی تو امتحانا.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۱۱:۵۰سحر 2 5

    اگه میخواستن سوالاهای امسال رو سخت بدن باید از معلما میخواستن که نحوه تدریسشون رو تغییر بدن نه اینکه همینطوری سوال های مارو سخت کنن  یا ن شاید با ما پدر کشتگی دارن یا اینکه ارث پدرشون رو بالا کشیدم
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۱۳:۲۵omid 2 6

    لطفا دونه دونه اسم درسا رو نام نبرید. کل امتحانا بره کلیه رشته ها سخت بود.بذار ببینیم آموزش و پرورش با این کاراش به کجا میرسن
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۱۴:۴۰hg 1 2

    امتحان دینی من پارسال 13.75شد .ولی خودم که باکلید تصحیح کردم حداقل 16 میشدم بانامردی تمام برگموصحیح کردن.شماکه مثلا میخواید سطح بچه هابالابره اول مصحح درست وحسابی داشته باشین بعد بگید اعتراض بچه ها بی مورده.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۱۵:۲۶رامین 2 4

    سلام 
    امتحان فیزیک واقعا سخت بود من به زور 12میشم 
    چرا هیچکی به این اعتراض ها گوش نمی ده پس داریم برای کی حرف می زنیم
    از یه ماه قبل دارم به کوب می خونم ام خیلی بد بودم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۱۵:۴۲ 0 5

    آقای مسوول شما هدفت چیه؟ به هم زدن آینده بچها؟ گریون کردن چشماشون؟ واقعا شما یه روز بیاین مدرسه ها قیافه بچهایی ک از در سالن امتحانا میان بیرون رو ببینید از کارتون پشیمون میشید   اونوقت هم میخواید درصد شرط معدلو ببرید بالا خوب اینطدری پیش بره بچه های آینده کنکورو کتبی میدن شما دارین آینده ما رو خراب میکنین من دیگه هیچ امیدی ب آیند خودم ندارم ما موقعی ک نتایجو گرفتیم شما میاین خانواده و مدیر رو قانع میکنید ب سختی امتحانا ما ک سپردیمتون دستخدا 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۱۶:۴۸ 1 7

    خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد بوددددددددددددددددددددفیییییییی
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۱۸:۴۴فاطمه 2 8

    من جز زرنگ ترین بچه های کلاسم معدلم ترم اولم 19 هستش و مدرسه نمونه درس میخونم فیزیک ترم اولو بیست شدم ولی الان به قطعیت میتونم بگم میفتم ....
    دو روزه خواب و خوراک ندارم برام خیلی گرون تموم شد کلی با مامانم دعوا کردم ... فقط میتونم بگم ایشالله طراح فیزیک خیر نبینه که من شاگرد زرنگو اینطوری از درس خوندن نا امید کرد.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۲۱:۳۴پوریا 1 19

    گندشو در آوردین واقعا که خاک بر سرشون با این اامتحانات دشوار تف به این سیستم آموزشی کشور و تف به طراح سوال ایشالا خیر دنیا و آخرت را نبینه طراح سوالات فیزیک و حسابان واقعا که ایشالا شرمنده دنیا و آخرت بشی  بی وجدان
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۲۱:۵۸ساسان 2 14

    خدا بهتون انصاف نده الان من چه کنم هاااااااااااااااااااااااااااااااا
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۴ ۱۰:۲۶ 9 2

    اونهایی که پارتی دارن نمره بیست را بهشون میدن اقازاده ها وزیر زاده ها و  .........زاده ها
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۴ ۱۰:۴۱nazanin 0 2

    واقعا که این دیگه چه جور سوال دادنه چرا با ما اینجوری میکنید خداوکیلی یا باید خودکشی کنی یا بری تو امریکا زندگی کنی بعد با وضعیتی که دبیرا دارن نمیخاید مغزاتون فرار کنن من که از زندگی و ادامه دادن ناامید شدم همینو میخاین دیگه هیچوقت من یکی حلالتون نمیکنم بیشتر کشور اعتراض دارن ولی نمیدونن باید چه جوری اعتراض کنن خدا بهتون خیر نده فقط به خدا میسپارمتون خیر نبینید ایشااله 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۴ ۱۶:۳۶مهسا 2 7

    من به امتحان فیزیک هم معترض هستم من تجربی هستم ولی به نظرم در کل باید سخت بوده باشه. 
    نسبت به پارسال که واقعا سخت تر بود
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۴ ۱۷:۳۲دانش اموز خرخون 2 7

     یه مشت طراح سوال فلان فلان شده...
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۴ ۲۰:۰۷تجربی 1 6

    خیلی سخت بود شهرستان بوانات امیدشون ازدست دادن .انگار وزیر اموز وپرورش خیلی خوشحاله که مازجر بکشیم 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۴ ۲۱:۲۴. 1 7

    خدا ازت نگذره فقط 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۴ ۲۲:۴۲هه 1 9

    تاسف فقط...واقعا که طراح محترم..هه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۵ ۱۱:۵۵elnaz 1 8

    از الان برای سوالات زمین شناسی به بچه های تجربی تسلیت میگم اصلا نمیتونم تمرکز کنم وقتی یاده امتحانات قبلیم میفتم روانی میشم خدا ازتون نگذزه...........(هرچی دلتونم میخواد تو این سه نقطی بزاریدو فحششون بدین)
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۵ ۲۱:۰۰حدیث 0 1

    متاسفم برا ی تموم طراحان عقده ای فکر نکنید دانش اموز تنبیلیم معدل 20 هستم ولی اصلا کاراتون رو اصول نیست ازاینکه سخت گیریهاتون از همون ابتدایی باشه وکسی از دبیرستان الکی بالا نیاد متاسفانه سخت گیریتون رو میزارین لحظه اخر اونم سال سوم واقعا که خودتونم نمیدونید دارید چیکار میکنید 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۵ ۲۱:۱۰عسل 0 2

    اقای فانی  متاسفم برات اگه راست میگی در تمام طول تحصیل به دانش اموزا سخت بگیر نه از اول ابتدایی تا دوم دبیرستان شعارتون اینه که بچه ها نمونن سرخورده نشن بزارید به جایی برسن درصد قبولی پایین نیاد نمره بدید تنبلا رو به ده برسونید برو یه فکر دریت حسابی کن بچه هامونو کروی موس ازمایشگاهی یه بار نظام قدیم یه بار نظام ترمی واحدی یه بار نظام سالی واحدی یه بار مردودی هست یه بار نیست یه بار توصیفی یه بار نمره یه بار تا پنجم ابتدایی یه بار ششم .....واقعا خودت سر درمیاری چه میکنی
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۵ ۲۲:۴۲راحله 1 6

     امتحان فیزیک خیلییییییی سخت بود ب جان مادرم فک کنم تک بگیرم امسال معلممونم خیلی افتضاح درس میداد هیچی یاد نگرفتیم خدایی خیلی سخت بود امتحان پشت امتحان گند   وااییی امتحان دینی و ادبیات و زیست هم ک بماند زیست هم سخت بود فقط عربی آسون بود  
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۵ ۲۲:۵۳راحله 0 1

    خدا کنه بعد از این همه امتحان با نمره های بسییییار شیرین و عالی این امتحان زمین رو آسون بدن....فیزیک خر است...ادبیان خر است...همه درسا خرن...چ دیپلم قشنگی بگیرم من...بابا من خونوادم بم قول دادن نمره هام خوب شه گوشیمو عوض کنن فقط خدا کنه همینم ازم نگیرن...آه و ناله هام دامنتو بگیره طراح آرزو و آیندمونو خراب کردی
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۵ ۲۳:۴۰تینا 1 5

    واقعن سخته خو ما چه گناهی کردیم/خدا رحم کنه ب شیمی و...../یکم انصاف ب خرج بدین دیگ
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۰۱:۳۲خشمگین 2 9

    واقعا که فیزیک خیلی سخت بود،فقط انگیزه بچه هارو میارین پایین
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۰۹:۵۳elnaz 1 16

    زمین شناسی خیلی سخت بود من افتادم 
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۰:۳۵مهشید 1 18

    بچه ها منم افتادم سر جلسه هیچی یادم نمیومد من سر جلسه بیشتر نمره حساب میکردم تا چواب سوال بنویسم...........به نظر شما میانگین زمین چجوریه بیخود نیس سه روز وقت میدن.....بازم این امتحان سالای قبل اسون تر بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود......
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۰:۴۹ali 0 9

    زمين شناسي خيييييييييييييييييييييييييييلي سخخخخخخخت بود 
    متاسفممممممممممم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۰:۵۱ریاضی 2 27

    چه عجب بعد از 5 امتحان سخت ی امتحان در حد متوسط دیدم جای تعجب داره امتحان هندسه خوب بود نسبت به پارسال (93)آسون تر بود ممنونننننننننن
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۱:۰۰زهرا 0 4

    با سلام جناب آقای فانی چرا شما سامانه ی را مشخص نمیکنید که دانش آموزان رای بدهند که امتحانات خیلی دشوارتر از سال های قبل بوده تا شما متوجه شوید که این حرف یک یا دو نفر نیست؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۱:۰۰میلاد 0 1

    سوالات زیست و فیزیک و زمین و دینی خیلی سختن خدا بزنه به پشتتون دوس دارین بچه هارو اذیت کنید این نظام آموزشی ما کلا از ریشه غلطه همین سوالارو میدین باعث فرار مغز ها میشین بعد میگین چرا ایران پیشرفت نمیکنه اگه طراحی سوال بچه دارن بدونن خدایی هم وجود داره که این بلا ها سر فرزندانشونم میاد 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۱:۰۱ 0 1

    اقا خواهشن معدل نایی تاثیر مثیت داشته باشه .
    
    اینجوری حق خیلیا ضایع میشه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۱:۰۱نگین 0 1

    سوال 9 زمین خیلی مبهم بود
    1 نمره شو کامل نمیارم 
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۱:۰۷الناز 0 100

    سلام منم صبح ساعت 3.5 بلند شدم خیلی خونده بودم ولی به نظرم سوالی بود که از کتاب نباشه یکی یا دوتا
    تورو خدا دعا کنین این 4 تا امتحان باقی مونده به خیر بگذره امروز خراب کردم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۱:۳۵فاطمه محمدی امین 0 1

    امتحان دینی و جغرافیا خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی سخت بود  واقعا برا این رییس جدید آموزش و پرورش  خیلی متاسفم فقط مثل اینکه قصد دارن ما رو بندازن یه روز سر خودشونم میاد قطعا
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۱:۴۲ترانه 1 3

    دوهفته ای میشه که داریم امتحان میدیم و تو این دوهفته من تنها چیزی که ازین امتحانا دیدم این بود که فقط دنبال حفظیات هستند.
    من نمیدونم چرا کسایی که سوالا رو طرح میکنن دوست دارن که ما از همه مطالب مهم که میتونه علم و دانشمون رو به چالش بکشه رد بشیم.ودست بزاریم رو یه جمله کوچیک تو قسمتای خودازمایی یا حاشیه کتاب.
    حفظ کردن پایین ترین سطح یادگیریه.چرا از ما میخاین که متن کتابو حفظ کنیم واقعا؟؟؟
    امتحان دینی سخت بود.زمین هم خیلی مفهومی بود.
    اما خداروشکر عربی و فیزیک و زیست وادبیات اسون تر بود.
    نمیدونم سطح بقیه بچه های ایران چطوره.اما منودوستام که از امتحانات ناراضی بودم.
    این نظر خیلیاست البته.از ماکه تیزهوشانیم گرفته تا خیلی از اشناهام که مدرسه عادین.
    .
    .
    به امید روزی که اموزش پرورش دنبال ارزیابی علم دانش اموزا باشه..نه حافظه کوتاه مدتشون..
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۱:۴۴کیارش 0 1

    امتحان زمین امروز سخت ترین امتحان چند سال اخیر بود من و تمام دوستام فکر میکردیم حداقل 19 بشیم ولی الان خیلی پایینتر میشیم اخه چرا اینجوری سوال میدن؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۱:۵۳معترض به عدالت 1 3

    ینی گوش شنوا وجود نداره نه؟سوالات امسال خیلی سختن.بزرگترین ظلم اینه که توی کنکور تاثیرمی دن نمی دونم واقعاباخودشون چه فکری می کنن حداقل تاثیرشوکمترکنین
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۱:۵۸دپسرده 1 14

    زمین هم سخت بوووود طبق معمول دیگه تعجب نکردم اگه آسون بودتعجب میکردم هیییییییییییی
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۲:۰۹حاج جانی 0 2

    طراح سوالای 94 خودتو لوس نکن بیا میخوام باهات شوخی کنم.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۲:۱۲madi 0 2

    سلام
    بچه ها زمین خیلی سخت نبووود ؟؟؟؟
    من که خیلی بد دادم هنوزم جوابش نیومده ...
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۲:۲۳مجتبی 0 2

    اقا این چه وضع سوال امتحان نهایی جغرافی انسانی..... خیلیییییییی سخت بود مال 94.... 93 و 92 به این آسانی....
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۲:۲۶ستایش 0 2

    امتحان نهایی سال 94 خیلی سخته نسبت به سال های قبل
    ما درسارو سخت کار میکنیم اما شما سوالای راحت میارین
    سوال راحت بخونیم شما سخت ترین سوالا رو انتخاب میکنین 
    این چه وضعشه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۲:۳۸فاطمه 0 5

    افتضاح بود خدا براشون نسازه ...
    اخه من نمیدونم اینا دارن انتقام چیو از ما میگیرن ...!!!
    خدایا کمکککککک.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۳:۰۹حانی 1 1

    سلام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    تحولاتون اگه اینا هس ههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۳:۳۱پگاه 0 3

    بچه ها از کجا ميشه میانگین درسا رو فهمید
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۴:۰۲مونا 0 10

    درسته که سوالا نسبت به سالای قبل سخت تر بوده اما این سختی واسه همه بوده پس اینکه میگین تو کنکور تاثیرش ندن مسخرست!:)
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۴:۳۷m.ata 2 2

    امتحان زمین سخت نبود؟با کلی تقلب میشم 16
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۴:۴۰sevi.sevom tajrobi 0 3

    واقعا دیگه شورشو در اوردن شب تا صبح بیدار موندم آرزو به دل موندم یه امتحان نمره ی کامل بگیرم،ما سوالای داخلیمونو که ماله تیزهوشان بود بهتر میدادیم.فک میکردم نهایی واسه همس خیلی اسون میشه ولی زهی خیال باطل...با این اوضاع دیگه دیگه واسه کنکور امیدی ندارم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۴:۴۷سحر 0 20

    از کجا میشه آمار درست از سطح نمره های بچه ها و چند نفر نمره ی کامل گرفتن پیدا کرد؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۴:۵۵ناتالی 2 10

    اولابچه های مناطق بالای شهر تهران اصلا اون رفاهی رو ک بعضی ها فکر میکنن ندارن بخصوص در مدرسه .دبیر ومعلم ک دبیرها اکثرا خوب نیستن .و خود بچه ها باید درس بخونن .ثانیا وقتی میگن مناطق محروم ،خداوکیلی روستاییها و شهرستانی ها ک از امتیاز مناطق 2و3برخوردارن ک از فضاومحیط بزرگتری برخوردارن .فکر میکنم همه خواهش کنیم با توجه ب سختی امتحانهای نهایی امسال ،احتساب نمره منفی رو کلا بردارن و قبولی رو مثل سالهای قبل محاسبه کنن .مگه بچه ها و دانش آموزان چ گناهی کردن ک باید برای قبولی تو رشته های خوب اینهمه باید رنج بکشن .ایکاش تمام ارگانها اینقدر دقیق و سختگیر بودن .فقط سختگیری برای دانش آموزان هستش ؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۵:۵۳بدشانش 2 9

    چراسوالات انقدسخته چرا؟هااااا....مگه ماچه گناهی کردیم...مابی خیال 30درصد شدیم حالاکه10درصدهم نمیگیریم حداقل تاثیرمنفی هم نداشته باشه"توروخداااااااا.خدایااین طراحان سوال ورییس اموزش وپرورش صدامونمیشنون حداقل توبشنو.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۶:۰۸یه خانوم 1 17

    من ک نه طراح نه رییس نه معاون هیشکیو نمیبخشم اون دنیا باید جوابمو بدی دلت خوش نباشه حقوقی هم ک میگیری حرومه نه من و نه خیلی های دیگه یه ملتی دانش آموز نمیبخشیییییییییییییییمتوووووووووووووووووون حالا بخور و بخواب تو این دنیای فانی اون دنیا جوابمو بده 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۶:۲۳الهه 1 12

    خیلی امتحانا سخته نکته ایه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۶:۵۱عارف محمد مرادی 1 6

    امتحانات امسال خیلی سخت بود به خدا فلسفه ومنطق وهمش 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۶:۵۸عسل 1 8

    یا شما درس مث ادم ب سوالا نگا نکردین یا نمیدونین سوال سخت ینی چی عقده یی بودن طراحاتون کاملن واضحه!
    پارسالم امتحان نهایی ی تاثیری تو کنکور داشته پس چرا سوالا انقد اسون بود؟
    امتحانای ما واقن معرکس مخصوصن زمین ک اصن شکلاش فضایی بود
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۷:۳۶حسن بوفون 30 11

    اقا خدایی هندسه دیگه اسون بود
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۹:۰۳ریحانه 3 5

    بچه هاواقعاامتحانای امسال خییییلی سختن!خب واضحه که ازسالای قبل خیییلی سخت تره دیگه!!حالانمیدونم چرابعضیاانکارمیکنن!!!!اصلاروحیه نمیزارن براماها!خب نمیگن که امتحان اولمون که دینی بوداونقدم سخت بودبرامادیگه روحیه براخوندن بقیه امتحانانمیمونه!!امتحان زمین امروزم واقعاسخت بود.مهشیدجون منم امروزبیشترنمره حساب میکردم تاامتحانمو جواب بدم!!!!
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۹:۳۸ریحانه 1 10

    امتحان زمین خیلی سخت بود
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۹:۴۹كيارش 1 9

    امتحان زمين وحشتناك سخت بود آخه چرا؟
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۲۰:۰۴ریحانه 0 3

    منم بانظرعسل موافقم.چراپارسال بایداونقداسون باشه ولی امسال...اصلاروحیه نمیزارن براادم!نهایی که اینجوری باشه کنکورش چه جوریه دیگه!!!!
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۲۰:۴۵z 0 5

    یعنی چی چرا اینقدر امتحان زمین سخت بوده ؟؟؟؟؟ ما چه گناهی کردیم که تو سال 94 امتحان نهاییی میدیم واقعأ که خیلی ...... هستید.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۲۰:۵۴سرو 0 4

    چرا اینجور سوال دادین  من مثلا خرخونم همه امتحانم یک تا دو نمره غلط دارم محض رضای خدام ک شده ی دونه مشابه سالهای قبل میدادین
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۲۲:۵۳محمد 1 6

    امتحان زمین رو چرا انقدر سخت گرفتین؟؟؟؟؟؟؟
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۲۲:۵۹مریم76 1 7

    هههههههههههه شورشو دراوردین مسخره ها نمیدونین چجور رامون ندین دانشگاه........امید همه بچه هارو ناامید کردین ایشالله خودتون ناامید شین .....خداازتون نگزره
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۷ ۰۰:۲۰hamid khan 11 2

    Zamin chand mishid khar khoona lotfan age kamel ba pasokh nameh check kardid begid vagar na aslan harfi nazan,id 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۷ ۰۰:۲۸شهرزاد 1 6

    اااااه چرااااا این سوالا اینقدر سخته
    شورشو دراوردین
    خدا خیرتون نده طراح سوالا
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۷ ۰۷:۳۷میلاد 1 7

    زبان فارسی خدا به خیر کنه،،، هه تو تمام زندگیم به امید به دانشگاه و آینده خوب درس خوندم که اونم به باد رفت،،، فقط میتونم بگم برای آینده این کشور متأسفم،، هه این همه زحمت بکش آخرشم فقط دست به دعا که نیوفتی،، واقعا این انصاف،، پس چرا کسی جوابگو نیس 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۷ ۱۰:۲۱رویا 1 3

    این چه وضع طرح کردن سواله .سوال های سال های قبل خیلی اسون بودن من با حل اونا حداقل 18 میشم ولی امسال چی .دوستان عزیز اموزش پرورش وقتی با ما دانش اموزان از اول ابتدایی مفهومی کار نکردید پس حق اینکه تو سال سوم دبیرستان هم سوالای مفهومی بدید ندارید لطفا درک کنید این مطلبو 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۷ ۱۰:۵۹hani 1 4

    سوالات زمین بی نهایت سخت بود ... کلی خوندم ولی اخرش ک چی میوفتم 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۷ ۱۲:۲۶ریحانه 1 3

    بچه هابایدخودمونوبراسوالای عجیب غریب زبان فارسی اماده کنیم .آخه گناه ماچیه که بایدتواین سال نهایی داشته باشیم؟؟؟؟بعد11سال درس خوندن که امیدمون به یه دانشگاه خوب بودبایداینطوری بشه آخرش؟؟؟؟واقعا من که راضی نیستم اصلا.
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۷ ۱۲:۳۴ریحانه 0 3

    بچه هاکسی میتونه اشتقاق روبرامن توضیح بده لطفا؟؟این اصلاانصاف نیست که سالهای قبل به اون آسونی ولی امسال...اههههههه
    
    
    
    
    
    
    
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۷ ۱۴:۵۵نگار 1 3

    ریحانه جون دبیر ادبیات ما گفته 2 تا کلمه ایی که هم ریشه باشن اشتقاق دارن
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۷ ۱۹:۰۸ریحانه 1 3

    ممنون نگارجونم.دبیرمااصلادرباره اشتقاق وترکیب چیزی نگفته بهمون.معلوم نیست فرداقراره باچه سوالای عجیب غریبی روبروبشیم!!!!هی...تابه مارسیدسوالارو اونقدسخت کردن که دیگه امیدی برامون نمونه!!!!
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۷ ۱۹:۱۷محمد مهدی 15 5

    مث کشتی ای شدیم ک هی موج ها واسمون تصمیم میگیرن ....شانس نداریم ک ....زیاد برا زمین نگران نباشین ....از نظر من مهم نیس مگه شما تو کنکور میخواید زمین بزنید ک نمرش بالا باشه یا نه ؟؟؟؟
    
    
    در جواب شما ریحانه خانم ....
    
    
    اشتقاق همون مشتقه ...اگر در سوال شیوه ی ساخت واژه رو از شما خواست بگین اشتقاق ...و اگر سوال از شما ساختمان واژه رو خواس بگین مشتق ....فک نکنم چیزی بیشتر از این  بیاد ....
    
    
    راجع به واژه های مرکب هم همینطوره ....مرکب و ترکیب 
    
    
    و بگم اینو ک دبیر ما برامون اینطوری گفته حالا اگه چیز دیگه ای هس من نمیدونم 
    
    
    امید وارم استفاده کرده باشین ....
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۷ ۱۹:۴۲عرفان 0 57

    خدا ازتون نگذره تو این دو هفته به اندازه ی یک عمر من افسرده شدم دیگه موهای سرم سفید شده 
    مسولان محترم وعده ی دیدار ما قیامت خدا
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۸ ۰۰:۵۶ساحل 2 9

    گندشو دراوردن با این سوالای مسخرشون تازه امسال یادشون افتاده بچه ها باید درسارو مفهومی یاد بگیرن پس تا امسال چ غلطی میکردین؟
    فقط خدا ب زبان فارسی فردا رحم کنه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۸ ۰۶:۳۷POURYA 1 11

    آقا من خنگ ؟قبول. من کند ذهن؟قبول.من عقبمانده؟قبول.اصن هرچی که شما بگین.خیلی نامردیییییییین.خیلییییییی.موقع کارنامه گرفتن چطوری تو روی پدر مادرامون نگاه کنیم؟؟؟!!؟!؟!؟!؟!؟!
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۸ ۱۰:۲۸نام مهم نیست مطلب مهمه 1 6

    من از کل دانش اموزان کلاسم در درس فزیک برترم من قرار بود برم بیست بگیرم بیام وقتی دیدم سولات از زندگس نا امید شدم اخه خیلی خوندم اینم جواب سختی هایی بود که کشیدم  چرا این قدر سخت طرح میکنمید من سوال های سال های گذشته مثل اب خوردن سریع حال میکردم اما حالا............. 
    اگه دوست دارید ماها بعد از این همه درس خوندن به جایی نرسیم یا اصلا شغلی باقی نمونده برا ماها خوب بگید راحتمون کنید به خدا......
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۸ ۱۰:۴۷رعنا 3 9

    سلام.امتحانهای فیزیک و دینی وحشششششششششششتناک بودن من که صفر هم نمیشم بخدا من نفر برتر مدرسه ام بهترین مدرسه شهرمونه آخه ما گناه داریم اینارو تاثیر ندید تو کنکور من پززززشکی میخوام.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۸ ۱۱:۰۳zohreh 6 2

    Bache ha man daram divoneh misham ta hala to omram moadelam paeen 19 nayomadeh ama amsal ba in emtehana 18 misham be khoda afsordegi gereftam khili emtehana sakht boood
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۸ ۱۱:۱۹یگانه 0 19

    اموزش و پرورش از ریشه مشکل داره...الکی بلدم بلدم میکنن...بشینین سرجاتون بابا...همه مثل طراحان سوال شما انیشتین نیستن که...خوب تاثیر ندین تو کنکور دیگه.اه...تنها درسی که اسون بود تاالان زبان فارسی بود....اگه طراحا ارث باباشونو از ما میخوان بگین چرا این جوری اخه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۸ ۱۱:۲۶hamid khan 12 6

    Slm zaban farsio chand mishid?? Faghat oonayii ke 20 saat khoondan began na tanbala ke inga zer mizanan faghat dar soorati ke check kardid begid doctor kharkhoona:):):)!!!
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۸ ۱۱:۳۸رضا 2 27

    خدا وکیلی زمین شناسی بد ترین امتحان بود          سوالای خرداد و شهریور پارسال نگا کنید اضلا قابل مقایسه نیست   رشته ی علوم انسانی خیلی راحته سوالاشون ما با این که زبان فارسیمون تخصصی نیست 4 برگ سوال دادن حالا انسانیا با این که تخصصی 2 و نیم برگ بود همش ادبیاتم این طوری بود               
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۸ ۱۱:۴۳نارسیس 29 7

    امتحان زبان فارسی 20 میشم..خیلی آســـــــــــون بود
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۸ ۱۱:۴۳نارسیس 103 12

    امتحان زبان فارسی 20 میشم..خیلی آســـــــــــون بود
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۸ ۱۱:۵۰باران 7 92

    سلام، يه سوال؟ امتحان امروز دقيقاً چى بود؟؟؟ نه ، من مى خوام بدونم چى بود؟؟؟؟؟ نه من واقعاً مى خوام بدونم، اين چى بود آخه؟؟؟؟؟؟؟ يكى جواب منو بده، ديشب كلاً ٢ ساعت خوابيدم، صبح چشمام داشت از حدقه ميزد بيرون، بس كه درد مى كرد. چون واسه ى هندسه هم بيدار مونده بودم، از خستگى ، پريروز فقط بياموزيم ها رو خوندم، گرفتم خوابيدم. حالا امتحان سخته ، به درك، آخه وقتشو چرا انقدر كم ميذارن؟؟؟؟ بابا پدرمون در اومد، يه رحمى.
                                
  • ۱۳۹۴-۰۳-۱۸ ۱۳:۱۴امیرحسین 147 142

    دوستان اگه سوالات رو سخت دادن برای همه سخت شده و اگه قرار باشه افت معدل داشته باشیم این افت برای اکثریت اتفاق خواهد افتاد بنابر این تاثیری در رتبه کنکور و قبولی دانشگاه نخواهد داشت فقط باعث میشه که ما خودمونو بهتر محمک بزنیم.
    موفق باشید.
                                

نظر شما