شناسهٔ خبر: 55836 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

احمدی نژاد:

دشمنان هنوز ملت غیور ایران را نشناخته اند / انقلاب اسلامی نگرش ملت ها را تغییر داده است

تقدیر  از احمدی نژاد در نارمک رئیس جمهور سابق کشورمان با بیان اینکه دشمنان ملت ایران را نشناخته اندگفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی به امور واهی دلبسته و خیال خام در سر می پرورانند در حالی که هنوز ملت غیور ایران را نشناخته اند.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، محمود احمدی نژاد در شب رحلت امام خمینی (ره) در مسجد حجت‌‌بن‌الحسن (عج) واقع در خیابان عبادی مشهد اظهار کرد:  امروز هیچ شک و تردیدی وجود ندارد که انسان ها همواره در طول تاریخ بشری با مجاهدات و پیشتکاری و اقدامات جهادی کارهایی را انجام داده اند که در سرنوشت ملت ها تاثیرگذار بوده و در این میان انقلاب اسلامی توانسته است نوع نگرش و نگاه ملت ها را در جهتی سازنده تغییر دهد.  

وی دو عامل برپایی انقلاب اسلامی  را امام و ملت دانست و اظهار کرد: امروز نمی توان با چند ساعت و چندین جلسه در مورد شخصیت والای امام راحل صحبت کرد زیرا عشق، ایثار، هوشمندی بالا، ایستادن در برابر زورگویان و ظالمان، اندیشه ای والا و مثال زدنی، شخصیتی شجاع و دارای عزت نفس، تنها بخشی از ویژگی های امام خمینی (ره) است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: بی تردید همه انسان ها می توانند به رشد و شکوفایی و اوج کمال دست یابند و حال سوال اینجاست که امام چگونه توانستند به درجات بالایی از رشد برسند؛ بی شک رمز و راز رشد و عزت امام، اخلاص و چنگ زدن به حبل الله است و این عوامل شرط پیشرفت است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه کار برای خدا و اخلاص سبب عزت آدمی می شود، اظهار کرد: البته شرط رسیدن به موفقیت، جدای از اخلاص؛ عشق به امام عصر(عج) نیز هست و این امر واسطه انسان و خداوند است.

امام خمینی(ره)، عظیم ترین تحول انسانی را بعد از پیامبر اکرم(ص) هدایت کرد

وی تصریح کرد: این انقلاب متعلق به همه بشریت و انسان های کمال جو است و تا امروز نیز این ملت با وجود تمامی اندیشه های ناروا و تحمیل های بدخواهان، مومن تر، عدالت طلب تر و هوشمند تر در تمامی صحنه ها ایستاده و دشمنان این نظام نیز خیالی واهی در سر می پرورانند چرا که ملت ایران تا آخرین نفس از ارزش های انقلاب پاسداری کرده و پای آرمان های این نظام می ایستد.

رئیس جمهور سابق کشورمان اظهار داشت: ملت ایران از جمله ملت های پیشرو است و امروز تنها راه غلبه و تسلط بر دشمنان و خاتمه دادن به بدخواهی ها؛ اعتماد به ملت و ایستادگی بر ارزش ها است و در حقیقت این راهی است که امام بر ادامه آن تاکید داشته و خود نیز در این مسیر حرکت می کردند.

وی یادآور شد: در حال حاضر معدود ملتی همانند ملت غیور ایران اسلامی توانسته با حفظ وحدت و یکپارچگی، آزادی خواه باشد و بی شک سهم ملت ایران در ماندگاری ارزش های الهی بی نظیر و یگانه است.

وی بیان کرد: امروز ما باید قدردان این ملت صبور و هدفمند باشیم؛ این ملت با استواری و همگرایی، پرچم توحید، عدالت و عشق را بر فراز جهان بر افراشته است.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه قطار انقلاب اسلامی با عزت همچنان در حال حرکت است، افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی علیرغم تمامی مشکلات  همچنان در حال حرکت است و خللی در آن ایجاد نشده است و می توان این انقلاب را یک حرکت انسانی عمیق و تحولی بزرگ در میان ملت ها عنوان کرد.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی یکی از بزرگترین دستاوردها یادگاران امام و امت است و باید در محافظت از آن نقش آفرینی کرد.

وی ادامه داد: بنده به عنوان خادم کوچک ملت تا آخرین لحظات در خدمت به انقلاب و ارزش ها و اصول آن باقی خواهم ماند.

احمدی نژاد بیان کرد: امام خمینی(ره)، پرچم انقلاب را برافراشت و عظیم ترین تحول انسانی را بعد از پیامبر اکرم(ص) هدایت کرد لذا امروز می توان به جرات اعلام کرد که یکی از دلایل موفقیت ایشان کار برای خدا و اخلاص در تمامی امور بوده است و اگر هر انسانی امروز اخلاص داشته باشد موفق خواهد بود زیرا اصل هر اندیشه متعالی توحید است و اصلی ترین جلوه آن اخلاص است.

انقلاب اسلامی یک گام بلند و انفجار بزرگ معنوی است

وی افزود: انقلاب اسلامی در سیر تحول خود، حرکت های رو به رشدی را انجام داد و در حقیقت می توان این انقلاب را یک گام بلند و انفجار بزرگ معنوی دانست و امروز اکثریت ملت ها دوست دارند تا چنین انقلابی در درون کشورهای خود داشته باشند.

محمود احمدی نژاد تاکید کرد: معیارها، آرمان ها و اهداف این انقلاب عظیم را باید با بعثت انبیاء مقایسه کرد زیرا غایت و هدف آن حرکت در مسیر  انبیاء بوده و ایران با انقلاب و ایجاد جمهوری اسلامی، پایگاهی بزرگ و مهم در سطح جهان پیدا کرده است. زیرا آرمان ها و دستورات الهی در جوهره این نظام مقدس و انقلاب آن دنبال شده است.

رئیس جمهور سابق کشورمان تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که انقلاب اسلامی ایران توانست مسیر اندیشه ملت ها، نوع آرمان خواهی، نگرش و اهدافی را که پی می گیرند، تغییر دهد و این امر در حالی است که آرمان های انقلاب اسلامی هر روز و به سرعت به مطالبات ملت ها تبدیل می شود و این امر نشان می دهد که این انقلاب نورانی و بزرگ است.

گفتنی است، در این مراسم داود احمدی‌نژاد و غلام‌حسین الهام؛ رئیس جمهور سابق کشورمان را همراهی کردند.

 

نظر شما