شناسهٔ خبر: 55621 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

طعنه «بهنوش بختیاری» به نیروی انتظامی و وزارت ارشاد!

نماینده/ «بهنوش بختیاری» در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی فیس بوک با انتقاد از پخش یک فیلم در شبکه نمایش خانگی نوشت:

من بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون دیگر نمی توانم در این فضای آلوده نفس بکشم. از شما می‌خواهم کمی اکسیژن معرفت و انسانیت به من برسانید!

غرض از مزاحمت؛ بعد از ۱۹ سال زحمت در نهایت صداقت و درستکاری سال ۹۰ در فیلمی رسانه ای مربوط به شبکه نمایش خانگی به نام «مردها فرشته نیستند» به کارگردانی فرشاد ارج و تهیه کنندگی [...] دستیار کارگردانی نجمه عزت فر و تصویر برداری سهیل خویشکار بازی کردم که متاسفانه چک های بیشتر عوامل فیلم برگشت خورد که من هم جزو آنها بودم و به اداره ارشاد پناه بردیم و شکایت کردیم و بعد از هماهنگی ها و رفت وآمد ها من و چند نفر از عوامل فیلم به صورت کتبی شکایت خود را اعلام کردیم.

از آنجا که مطمئناً حالا حالا ها پولی به دست ما نمی‌رسد و مدام تلفن را روی ما خاموش می کردند از خود تهیه کننده هم شکایت کردم، حکم جلب ایشان را گرفتم و البته با وثیقه بیرون آمدند.

در نهایت از آنجا که هیچوقت حق با ما نیست، ما رضایت دادیم به اینکه فیلم فقط زمانی می‌تواند پروانه نمایش خانگی بگیرد که با تک تک عوامل تسویه حساب کامل انجام و طلب عزیزان پرداخت شود.

اما متاسفانه دیروز متوجه شدم که فیلم خیلی شیک و مجلسی از طریق رسانه ریز موج که هیچ تقصیری ندارند، در بازار توزیع شده و حسابی هم دارد فروش می‌رود.

بختیاری در بخش دیگری از یادداشت فیس بوکی اش این طور نوشته است:

این روز ها خیلی غریب و تنها شدیم.به هر جا پناه می بریم خانه ما نیست.حراستی از ما در کار نیست. هر چه هست فقط مؤاخذه است.ولی در روز روشن پولمان می رود، سرمان کلاه می گذارند و جایی مثل ارشاد که مثل چشممان به آن اعتماد داریم این کار را با ما می کند.

دروغ در روز روشن؟!

شما که یک گروه که سر پشت بام کار غیر قانونی انجام دادند را ظرف چند ساعت شناسایی می کنید چطور می تونید از این اتفاقات بی اطلاع باشید؟

جواب این اعمال را چه کسی می‌دهد؟ تا کی باید شاهد این هرج و مرج باشیم؟

...پس این وزارت ارشاد که به جوانان مستعد و سختکوش بعد از سال ها کار پروانه ساخت و مجوز کارگردانی نمی دهد، چطور به این آدم ها مجوز تهیه کنندگی می دهد و بعد چطور با وجود این همه حق که خورده شده پروانه نمایش صادر می‌کند؟

اسم این ارشاد چیست؟اداره نمایش خانگی باید برای این کارش توضیح بدهد.

 
 

نظر شما