شناسهٔ خبر: 55377 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

جدایی مشایی و بقایی از احمدی نژاد؟

رییس اسبق بازرسی دفتر رییس جمهور در خصوص رابطه اش با محمود احمدی نژاد گفت: روابطم با برادرم مثل سابق است، البته تیره نیست ولی ارتباط نداریم. با این حال ایشان زمانیکه کسالت داشتم و در بیمارستان بستری بودم به عیادتم آمد.

به گزارش نماینده داوود احمدی نژاد رئیس اسبق بازرسی دفتر رییس جمهور در گفتگو با «انتخاب» گفت: احتمال کاندیداتوری برادرم در انتخابات ریاست جمهوری آینده، خیلی زیاد است.

برادر محمود احمدی نژاد در مورد واگذاری ساختمان ها به صاحب منصبان دولت دهم بیان داشت: تنها یک مورد واگذاری ساختمان وجود دارد که آن هم از سوی بنیاد مستضعفان به رئیس جمهور سابق صورت گرفته که به هر رئیس جمهوری می دهند.

وی در واکنش به اخباری در مورد عدم تحویل ۲۶ ماشین به دولت توسط اطرافیان رئیس جمهور سابق گفت: ۲۶ ماشین؟! من باورم نمی شود.

وی در خصوص رابطه اش با محمود احمدی نژاد گفت: روابطم با برادرم مثل سابق است.

داود احمدی نژاد اضافه می کند: البته روابطم با وی تیره نیست ولی ارتباط نداریم. با این حال ایشان زمانیکه کسالت داشتم و در بیمارستان بستری بودم به عیادتم آمد.

احمدی نژاد در پاسخ به این سئوال که چرا روابط دو برادر بدین شکل شده است؟ گفت: به برادرم گفتم تا مشایی و اطرافیانش را دور نریزی، ما نیستیم.

وی افزود: البته همین دیروز شنیدم که اینها را ریخته دور و مشایی و بقایی را دک کرده است.

با این حال، خود داود احمدی نژاد این خبر را که می گوید «به نقل از یکی از نزدیکان محمود شنیده»، چنین تحلیل می کند: من باورم نمی شود!

برادر رئیس جمهور سابق در پاسخ به این سئوال که آیا مردم به جریان مشایی و احمدی نژاد اقبالی نشان خواهند داد به «انتخاب» گفت: مردم دو دسته اند، یک دسته در متن مسائل سیاسی حضور داشته و پیشرو هستند، این دسته پشت سر این آقایان نمی آیند. با این حال خیلی ها هم هستند که به مسائل سیاسی توجهی ندارند.

داود احمدی نژاد در واکنش به این سئوال که آیا احمدی نژاد و مشایی برای انتخابات مجلس فعال شده اند گفت: من خبری نشنیده ام، اما بعید است که هیچ کاری نکنند. افراد سیاسی که در کار اجرایی نیز بوده اند همیشه به دنبال رسیدن به مجلس و سپس ریاست جمهوری هستند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار «انتخاب» در مورد احتمال حضور احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری آینده بیان داشت: بله، احتمالش خیلی زیاد است.

داود احمدی نژاد در ادامه اقبال مردم به برادرش را محتمل دانسته و گفت: با روندی که آقایان فعلی در پیش گرفته و اوضاعی که درست کرده اند، مردم در حال گرایش به احمدی نژاد هستند.

رئیس سابق بازرسی نهاد ریاست جمهوری گفت: این آقایان نمی توانند کشور را اداره کنند، یعنی یک حرف درست و حسابی نمی زنند، البته حرفی برای گفتن ندارند.

وی در پاسخ به سئوال «انتخاب» در مورد «اشاره به مصادیق بد اداره کردن کشور توسط دولت یازدهم» ، چنین گفت که «این ها گفتند کلید دارند و هیچ کس تا به حال درست مدیریت نکرده و ما می خواهیم درست مدیریت کنیم»

داود احمدی نژاد در واکنش به این سئوال که آیا مشکلات فعلی میراث دولت سابق است گفت: یعنی چه میراث احمدی نژاد؟! ما در ۶ ماه اول روزنه ای برای حل مشکلات ندیدیم. 

نظر شما