شناسهٔ خبر: 54962 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

باهنر:

برخورد با مفاسد اقتصادی باید از دانه‌درشت‌ها آغاز شود/ لزوم ریشه‌کن کردن زمینه‌های رشد مفاسد اقتصادی

محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس با تأکید بر اینکه دولت و مجلس باید کاری کنند که زمینه‌های رشد مفاسد اقتصادی از بین برود، گفت: برخورد با مفسدین اقتصادی باید از دانه‌درشت‌ها آغاز شود.

به گزارش نماینده به نقل از فارس محمدرضا باهنر نماینده مردم تهران و نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام اخیر قوه قضاییه در اعدام مه‌آفرید خسروی یکی از مفاسد اقتصادی، اظهار داشت: مجلس تاکنون چندین دفعه صحبت‌های مفصلی درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی انجام داده است، آخرین جلسه مجلس در این زمینه نیز هفته گذشته با آقای اژه‌ای دادستان کل‌کشور برگزار شد و آقای اژه‌ای توضیحات خوب و جامعی را در این زمینه مطرح کرد.

وی افزود: در هر صورت توقع مجلس که بازتاب‌دهنده مطالبه عموم مردم است، این است که با فساد اقتصادی باید به صورت ریشه‌ای برخورد شود و قاعدتاً در این زمینه باید از دانه درشت‌ها آغاز شود و کار پیش رود.

نایب رئیس مجلس بر همین اساس یادآور شد: بالاخره روند اجرای این حکم قدری طول کشید و توضیح آقایان هم این بود که ما می‌خواستیم اموال بیت‌المال و مردم را از چنگ آنان خارج کنیم که این کار انجام شد، در هر صورت از قوه قضاییه تشکر می‌کنیم و معتقدیم قوه قضاییه باید عاقلانه، عادلانه و البته شجاعانه این کار دنبال کنند.

باهنر در پایان خاطرنشان کرد: البته همه کار هم این نیست و باید از طرفی قانونگذار و دولت کاری کنند که زمینه‌های رشد مفاسد اقتصادی از بین برود.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۳-۱۰ ۰۹:۵۳دوستی 0 1

    بنام خدا      سلام    با تصویب هرجه سریعتر قانون رسیدگی به اموال مسئولین و اجرای دقیق ان بسیاری از نابسامانیهای موجود کاهش خواهد یافت و نظارت وشفافیت اقتصاد خودبخود موجب رشد اقتصاد وپیشرفت کشور خواهدشد. ممنون 
                                

نظر شما