شناسهٔ خبر: 54407 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

گزارش تمرین تیم ملی در اردوی اتریش

نخستین تمرین تاکتیکی شاگردان کی‌روش با ترکیب کامل/ مصدومیت بیک‌زاده برطرف شد

نخستین تمرین تاکتیکی تیم ملی ایران در اردوی اتریش با ترکیب کامل برگزار شد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس تیم ملی فوتبال ایران عصر دیروز در ادامه اردوی تدارکاتی خود در اردوی اتریش تمرینات تاکتیکی خود را در کمپ جدید در در زمین اختصاصی باشگاه اشتگلزباخ آغاز کرد و نکته قابل توجه اینکه با اضافه شدن مسعود شجاعی به این تمرین لیست کی‌روش تکمیل شده و هر ۲۸ بازیکن حاضر در لیست سرمربی تیم ملی برای اولین بار به تمرین پرداختند.

*بازیکنان صبح امروز پس از صرف صبحانه در سالن بدنسازی تمرین کرده و بعد از ظهر امروز به وقت اتریش از ساعت ۱۶ به وقت محلی تمرینات تاکتیکی را آغاز کردند.

*در ابتدا گلرها از سایر بازیکنان جدا شده و به تمرینات اختصاصی مشغول شدند و با بازیکنان نیز با حرکات کششی، نرمشی و هوازی و کار باتوپ به گرم کردن مشغول شدند.

*با تکمیل شدن نفرات، تمرینات تیم ملی وارد فاز جدیدی شده و ملی‌پوشان از عصر امروز به صورت جدی‌تر به تمرینات تاکتیکی پرداختند.

*با برطرف شدن مصدومیت هاشم بیک‌زاده، این بازیکن نیز به تمرینات گروهی اضافه شده و پا به پای سایرین تمرین کرد. بیک‌زاده در آخرین تمرین از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود.

*هوای محل اقامت جدید ملی‌پوشان نسبت به کمپ قبلی تقریباً گرم‌‌تر است. هوای کمپ تمرینی جدید آفتابی با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد است.

*چمن خوب در زمین‌های باشگاه اشتگلزباخ وجود دارد که تیم ملی در یکی از این زمین‌ها به تمرین پرداخت.

تیم ملی ایران در اردوی اتریش دو دیدار دوستانه دیگر مقابل تیم‌های مونته‌نگرو و آنگولا برگزار می‌کند.

نظر شما