شناسهٔ خبر: 54383 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

نماینده اصلاح طلب مجلس:

فراکسیون اعتدال در مجلس وجود ندارد/ من و پزشکیان از طرف رهروان کاندیدای هیئت رئیسه می شویم

تاج گردون تاجگردون گفت: اینجانب و پزشکیان در صورتیکه در مجمع عمومی فراکسیون رهروان رای بیاوریم، روز یکشنبه در انتخابات هیئت رئیسه در صحن مجلس کاندیدا می شویم.

به گزاش نماینده غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بولتن نیوز، با بیان اینکه فراکسیونی به نام اعتدال در مجلس نهم وجود ندارد، گفت: اینجانب و مسعود پزشکیان تصمیم داریم تا از سوی فراکسیون رهروان ولایت برای هیئت رئیسه مجلس نهم در سال سوم کاندیدا شویم.

وی افزود: مجمع عمومی فراکسیون رهروان روز شنبه تشکیل خواهد شد و ما برای حضور در هیئت رئیسه اعلام آمادگی خواهیم کرد و چنانچه رای مجمع را بدست بیاوریم در صحن علنی مجلس برای هیئت رئیسه کاندیدا خواهیم شد.

تاجگردون تاکید کرد:‌ هیچ یک از دوستان ما به صورت انفرادی و جداگانه کاندیدا نخواهند شد بلکه از طریق فراکسیون رهروان ولایت اقدام خواهیم کرد.

انتخابات هیئت رئیسه مجلس برای انتخاب ۱۲ عضو هیئت رئیسه هر ساله تا قبل از هفتم خرداد در صحن مجلس برگزار می شود که امسال این انتخابات در روز یکشنبه چهارم خرداد برگزار می شود.

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس نیز طی گفت‌و‌گویی اعلام کرد: ممکن است من و آقای تاجگردون کاندیدای طیف اصلاح‌طلب یا اعتدالگرا برای این انتخابات باشیم.

نظر شما